Založ si blog

Archív: november, 2020

Hľadám skupinu VIP rebelov, ktorí cestujú na Vianoce do Česka

Hľadám skupinu VIP rebelov, ktorí cestujú na Vianoce do Česka, aby ma tam pustili aj bez testovania a len s rúškom. Keď budem sama, tak ma tam bez testovania nepustia a dajú mi pokutu, ale keby som sa k nim pridala, nehrozí mi pokuta a celkom nič. Aj ja sa chcem mať tak dobre ako VIP kotlebovci a rebeli, ktorým nikdy nikde pokuta nehrozí. Neviem, či sa budem mať kde otestovať, […]

Pokračovanie článku

Blaha: „To boli oni, kto sedel v exekutíve pri všetkých údajných kauzách Smeru. „

Blaha: „… vidím, ako mu fandia slintajúci oligarchovia – len slepý nevidí, o čo tu ide.“ Skvelé! Konečne ich môže Blaha kritizovať, čo som mu vyčítala, že tých nekritizoval, ale chápala som to. No teraz ich je jasne vidieť, ktorí to sú. Dnes pôvodný Smer nie je nebezpečný a mňa nezaujíma minulosť, v ktorej, ako vieme, kradli aj […]

Pokračovanie článku

Prečo ja neverím Pellegrinimu

Počúvala som tlačovku Hlasu a musela som uznať, že pôsobí veľmi seriózne. Aby som voči nemu bola objektívna, rozmýšľala som, prečo ja mu vlastne neverím? Čo ak sa mýlim? Čo ja mám vlastne voči tomuto človeku? Keďže ja sa kauzami Smeru nezaoberám, ja nemám dôvody, aby som vám tu vedela vymenovať, ako on môže byť zapletený do kauz Smeru, takže toto celkom […]

Pokračovanie článku

Kto je pre vás odborník?

Keďže tu ľudia počúvajú len Bukovského a konšpirácie, prinášam niečo z iných správ. Počet mojich riadkov, čo si o tom myslím ja, je dvanásť, čo tu na článok stačí. Ak viete, k čomu sa vyjadrujem a už ste to všetko čítali, prečítajte si len mojich 12 riadkov k tomu, čo si o tom myslím a preskakujte to, čo ste už čítali a dobre poznáte. Najprv ako […]

Pokračovanie článku

„Antigénové testy v podstate zachytia rovnako dobre ľudí šíriacich vírus ako PCR testy. „

A už tu dnes máme nejaký pokrok v diskusiách medzi odborníkmi: Chceme pomáhať aj diskutovať Vyhlásenie iniciatívy Veda pomáha COVID-19. „Budeme organizovať verejne vysielané online diskusie slovenských odborníkov na témy súvisiace s pandémiou. Prvá verejná diskusia sa uskutoční dnes v pondelok 23.11.2020 o 19:00 a bude spojená s verejnou […]

Pokračovanie článku

Keby som ja bola imperátorom, tak by som to teraz riešila takto

Vo všetkých novinách by som dala uverejniť zoznam odborníkov: xxxxxx navrhuje urobiť …… zdôvodnenie: ………….. xxxxxx navrhuje urobiť ….. zdôvodnenie: …………. ………………… Posúdenie ekonómov, koľko bude ktoré riešenie stáť, […]

Pokračovanie článku

Hlúposti na Hlavných správach o korone – pre primitívov to nie je dosť extrémistické

Chcem vás upozorniť na jednu veľmi zaujímavú vec, ktorá sa stala na Hlavných správach a ako na to ich čitatelia reagovali. Ich Lehotský sa zrejme dočítal, že protestujúcich obviňujú z popierania rúšok a pandémie a ako inteligentnejší od svojich čitateľov si uvedomil ich hlúposť a preto sa ich snažil braniť tým, že protestujúci predsa nie sú proti bezpečnostným […]

Pokračovanie článku

Policajt takmer prišiel o oko

„Chýbalo nejakých 1,5 cm, skončil s otrasom a roztrhaným lícom.“ Ľuboš Hrica sa dištancuje od protestov: 21.11.: „Nikdy, aj keď ma ľudia prosili, aby som na svojej stránke propagoval protest, nikdy som ho nepropagoval. Ani som sa žiadnych protestoval nezúčastnil…“ https://www.facebook.com/hricalubos1/videos/172200721220760 […]

Pokračovanie článku

„2/3 škôl sú zatvorené kvôli nakazenému zamestnancovi školy“ ale musíme to riziko podstúpiť?

To, že dnes nemôžu všetky deti chodiť do školy a 2/3 škôl sú zatvorené kvôli nakazenému zamestnancovi školy, môžu samotní občania, ktorí považujú pandémiu len za celosvetový podvod a následne preto nedodržiavajú bezpečnostné opatrenia. Čo sa potom čudujete, že sa nakazia, keď to vôbec neberú vážne? Tak najprv tu na Slovensku podporujete konšpiračné […]

Pokračovanie článku

Každý má právo súhlasiť s rúškami, veriť v pandémiu a nesúhlasiť s protestami

K téme dobra a zla chcem napísať, že nemám rada všeobecné keci o zle a dobre, lebo to si môže ktokoľvek, na kohokoľvek otáčať. Napríklad pre náboženských fanatikov môže byť zlo v bezbožníkoch a ateistoch a pre ateistov môže byť zlo v náboženských fanatikoch a pre jehovistov v inak veriacich, pre moslimov v inak veriacich a každý si môže zlo napasovať na iných. […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5554790x
Priemerná čítanosť článkov: 3723x

Autor blogu

Kategórie