Založ si blog

Archív: apríl, 2020

Vysvetľovať, nie zakazovať!

Ja mám veľmi rada alternatívne médiá, lebo sa v nich môže a kritizuje to, čo sa v mainstreame nemôže a sú pre mňa aj veľkým zdrojom smiechu, keď sa to komentuje vtipne. Včera som sa a v noci tak smiala na infovojne, že sa na mňa syn prišiel pozrieť, že prečo sa uprostred noci tak smejem. Povedala som mu, že mu odporúčam včerajšiu infovojnu (28.4.), lebo bola lepšia […]

Pokračovanie článku

Neverím dospelým ľuďom, že tieto deti nezneužívajú

„Únia Rómov spustila aj petíciu za vyšetrenie incidentu v Krompachoch.“ 29.4. „Rodičia zatiaľ nepodali trestné oznámenie ani sťažnosť na postup policajta.“ Čaputová: Zásah v Krompachoch je zlyhanie, tvrdí Čaputová „„Incident považujem za zlyhanie, ktoré je potrebné vyšetriť. Milan Lučanský prisľúbil, že incident […]

Pokračovanie článku

Vzdelávanie v konšpiráciách, aby ste vedeli, čomu veríte!

Množstvo občanov Slovenska verí najväčšej konšpirácii o simulovanej celosvetovej pandémii, že slúži na zničenie ekonomiky štátov, na čipy vo vakcínach a v nútené očkovanie, prečo bola táto celosvetová pandémia simulovaná. Ale už sa nezaujímajú o to, že k tejto najväčšej konšpirácii patrí aj stíhanie satanistov na celom svete a to hlavne vo Vatikáne, kde sa […]

Pokračovanie článku

Nič neriskujú!

„Položme si otázku Pred tým, než idem niečo urobiť, mal by som s položiť otázku, čo by malo byť výsledkom môjho konania. Pokladajú si túto otázku aj novinári denníka Sme, či Denníka N (o tom, že si ju kladú novinári Pravdy a Hlavných Správ nepochybujem, ani o odpovedi na ňu)? Totiž, pre prúdy ako sú Hlavné Správy je podrývanie dôvery v súčasnú koalíciu […]

Pokračovanie článku

Súkromný protektorát

Na tom prieskume Focusu bolo vidieť inteligenciu voličov. Pokiaľ voliči OĽaNO a iných strán priznali zásluhu na ochrane pred nákazou aj Pellegrinimu, voliči Smeru toho už neboli schopní a ich výsledok pre nejakú zásluhu aj Matoviča bol nula. Aj tu vidíte, že vôbec nejde týmto voličom o ochranu pred nákazou, v ktorú ani neveria, lebo je podľa nich len vymyslená, ale o […]

Pokračovanie článku

Matovič je tiež len figúrka, nejakého Korčoka si nájdu do každej vlády

Ako volič OĽaNO chcem skritizovať, že prečo do každej vlády vám vnútia takýchto zahraničných sluhov? Keď som vám bola dobrá na to, že som vás zvolila, mám plné právo, ako váš volič kritizovať, že neviete odolať voči takémuto nanucovaniu. To sme už fakt taká lokajská krajina? Blaha: „Ja len, že Korčok je bývalý veľvyslanec USA. A mne sa dostala […]

Pokračovanie článku

Kritika infovojny a Blahovi ratlíci

Odkedy sa rozpadla dvojica Huďo – Lichtner, ide to s infovojnou dolu vodou. Huďo sa dal ku kotlebovcom a nedá sa už počúvať, pretože sústavne riešia homosexuálov a transexuálov a dokola len toto. Lichtner je zas rozzúrený, že Matovič je neschopný a má mu vrátiť pol milióna alebo ja, keď som ho volila. Ale to mal Lichtner povedal, koho si želal, aby sme […]

Pokračovanie článku

Prestaňme diskriminovať dôchodcov a zrušme karanténu!

Otvorte všetky obchody a zariadenia, veď pandémia je vymyslená a ľudia nechcú doplácať na ochranu starých. Ja osobne tu nikoho ohrozeného nemám a pre mňa je výhodnejšie, keď náš štát bude na tom ekonomicky lepšie. Tak sa budem mať aj ja v budúcnosti lepšie. Ja tu už rodičov a starých rodičov nemám a vaši sú pre mňa, nehnevajte sa, celkom cudzí občania, […]

Pokračovanie článku

20 seniori ohrozujú 280

„Sme reprofilovaný penzión pre seniorov – je tu 210 plne mobilných ľudí a 70 klientov na lôžkach. Chodiacich klientov len ťažko udržíte doma. Tu nastáva problém, pretože je riziko, že sa vonku môžu nakaziť. Nechcem všetkých hádzať do jedného vreca – disciplinovaná skupinka dôchodcov si uvedomuje riziko a chráni sa, dodržiava odporúčanie nechodiť von. […]

Pokračovanie článku

Soňa Peková považuje koronavírus za umelo vytvorený

„Její laboratoři nejprve stát testování na koronavirus zakázal, nyní už molekulární bioložka Soňa Peková znovu testuje. To, že je nový koronavirus, který má pocházet z netopýrů, tak zhoubný, považuje za velké překvapení. „Je kolem něj hodně mlhy, nakonec se ale ukáže, kde je pravda. Domnívám se, že jde o uměle vytvořený virus. Virus se chová divně, […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5554544x
Priemerná čítanosť článkov: 3723x

Autor blogu

Kategórie