Založ si blog

Archív: november, 2019

Vraždy s ktorými spoločnosť nič nemá?

pre liberálov: Chalíl Džibrán Prorok – O hriechu a treste „Ako ani jeden list nemôže zožltnúť bez tichého súhlasu celého stromu, tak ani zločinec nemôže páchať zlo bez skrytého súhlasu Vás všetkých.“ Už mesiac po Kuciakovej smrti som písala, že si myslím, že Kuciaka so snúbenicou zavraždili kvôli politickému […]

Pokračovanie článku

Sudorov spor s liberálmi

Celkom ma zaujalo, že mal Sudor spor s liberálmi. Nie preto, že by som to Sudorovi priala, čo za to zažil, ale je to len ďalšie potvrdenie toho, čo ja píšem už dávno, že liberáli sa navzájom nútia k určitému štýlu myslenia a dôsledkom toho majú menej slobody na slobodné myslenie, než keby boli povedzme traktoristi. Možno už teraz Sudor verí tomu, čo zažívali […]

Pokračovanie článku

Otázky liberálov na SME

Tu uvádzam otázky, aké si dávajú liberáli na SME: „Krajná pravica na Slovensku rastie. Treba ju zastaviť? Sú jej požiadavky legitímne, alebo za hranou? Ako jej môžeme najúčinnejšie vzdorovať? Treba jej predstaviteľov pozývať do diskusií? Dosiahneme tým niečo? Alebo je vhodnejšie ich ignorovať a nelegitimizovať ich? Pomáha im paradoxne, keď o nich médiá […]

Pokračovanie článku

Všetky vaše strany udržia starých alebo nových oligarchov pri moci

Aká by bola spoločnosť, keby nebolo liberálov . Našu spoločnosť by ovládala RKC. Mali by ste ich cnostný model od kolísky až po hrob, inak budete odsudzovaní správne spoločensky cnostnejšími a kňazmi v celibáte. Rozvody by boli obmedzené a ženy by žili v strachu pred iným životom po žobraní. Také ženy by boli ako v minulosti odsudzované a rovnako aj slobodné matky. […]

Pokračovanie článku

Oligarchovia a tí druhí

Náhodou som natrafila na diskusiu „Liberáli a tí druhí“ v rámci Hanusových dní. Keďže som od nej očakávala vyššiu úroveň, než bežne diskusie na túto tému na sociálnych sieťach, tak ma zaujímalo, ako si to budú inteligentnejšie obhajovať okrem vzájomných urážok, ako sme zo sociálnych sietí zvyknutí. Takže sa zišli štyria inteligentní diskutéri a […]

Pokračovanie článku

Dobre si rozmyslite, či chcete náboženstvám do parlamentov dláždiť cestu!

„Ako upozorňuje Kormanová, z hľadiska katolíckej morálnej teológie sa však výhrada vo svedomí týka aj prípravkov vyvinutých neetickým spôsobom, ide napríklad o niektoré druhy vakcín, ktoré sa vyvinuli na ľudských embryonálnych líniách a kultúrach, a taktiež o prípravky, ktoré pomáhajú pri metódach umelého oplodnenia. „V prípade záujmu môže […]

Pokračovanie článku

Inak sa nedá

Včera som sa dozvedela, že na kandidátke ĽSNS bude kandidovať muž, ktorý znásilnil ženu a tá žena to naňho neohlásila. Na Slovensku je veľmi veľa neohlásených znásilnení, takže sa tomu vôbec nečudujem, že to nešla zverejňovať a neohlásila. Vyhla sa tým ponižujúcim zážitkom, ktoré také ženy potom zažijú. Pred rokmi som poznala aj inú ženu, ktorá znásilnenie […]

Pokračovanie článku

O Kuffovi

V poslednom čase som si dvakrát vypočula kázeň Kuffu, keďže sa o ňom toľko hovorí a napíšem vám, čo si ja o ňom myslím. Prvú som počula asi pred niekoľkými mesiacmi a našla som v jeho názoroch veľa vecí o čom by sa dali písať články, prečo zavádza o domácom násilí. Mali by ste predstavu, keby s ním niekto na túto tému diskutoval. Nepomyslela som si, že to […]

Pokračovanie článku

Komu konkrétne ďakujete za dnešnú slobodu názorov, že za ňu bojuje?

Fraška na úctu k slobode „Prezidentka v príhovore zdôraznila, že nemáme právo zabudnúť. „Kto si v dobe neslobody vybral možnosť, že bude klásť odpor režimu, vybral si najdôstojnejšiu alternatívu ľudskej existencie a preto si zaslúži našu hlbokú úctu. Všetkým väzneným, prenasledovaným a postihovaným chcem preto povedať – tým, že ste bojovali za […]

Pokračovanie článku

Kečup sme nedodali, nemáme viečka

Už mám toho dosť, ako sa o socializme klame. Už v roku 2008 som napísala: „Povedala by som, ze drviva vacsina, ktora v socializme spokojna bola a z duse kaslala na tych par neprisposobivych jedincov, ktori boli len neschopni alebo len zvelicovali. Preco by sa nedalo v socializme kludne zit? Kvoli tym par ludom, co mali smolu alebo zvelicovali?! Len od mojej mamy som […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,462
Celková čítanosť: 5509749x
Priemerná čítanosť článkov: 3769x

Autor blogu

Kategórie