Založ si blog

Archív: august, 2020

Už sú tak šibnutí na SME z tej propagandy, že píšu, že Floyda zastrelili! ! !

Relativita v liberalizme Ľudia nerozumejú relativite v liberalizme ale neraz jej nerozumejú samotní liberáli, ako sa dá aj zneužívať. Je na to množstvo príkladov, ktoré bežní ľudia nechápu. Napríklad ako mohol Matovič chváliť Rómov ako ukážku ako sa správali počas karantény. Pre nich je to nespravodlivosť, lebo niekde inde majú iní Rómovia odpadky a tak celkovo si […]

Pokračovanie článku

Korčok by rovnako poslúžil aj progresívnej vláde

Korčok si môže vytiahnuť aj sto papierov, kde si niečo prečiarkne, ale nenadiktuje mi, čo si mám myslieť. Musím povedať, že v socializme mi to tak neliezlo na nervy, lebo vtedy sme politické prejavy nepočúvali. Takže nás nemohli rozčuľovať. Uvažovala som len nad tým, že keď raz aj toto skončí, ako aj on bude písať: „Vtedy sa inak ani nedalo […]

Pokračovanie článku

Muž s nožom ako obeť a možno nový Floyd

Viete, ja som tá prvá trieda vpravo od vchodu, keby nejaký blázon prišiel vraždiť deti. Prirodzene som rozmýšľala, čo by som robila ja a čím by som sa mohla brániť. Mám v triede na stole obrovské nožnice a keby som sa ich bála použiť, tak len preto, že keby bol útočník bez zbrane, tak mi ich vytrhne a rovno ma nimi zakole. Uvažovala som, že keď nevedia brániť školy, […]

Pokračovanie článku

106 krát o rasizme a Floydovi za jeden mesiac

„Oni si z toho len robili srandu“! Vraj to nie je pravda, že takto to SME zľahčuje, tak si to vypočujte od 7 minúty: Floyda zabili 25.5. Chce niekto tvrdiť, že 106 článkov za jeden mesiac len na SME a (a po celom svete) neslúžilo na vytĺkanie politického kapitálu vo svete? Tiež by som chcela vedieť, prečo teraz […]

Pokračovanie článku

Hajlovanie vraj nie je rasizmus

Hajlovanie vraj nie je rasizmus SME: “ Predstava, že motiváciou násilia bol slovenský (slovanský) pôvod Chovanca, teda „rasizmus, ktorý nie je len o Afričanoch, ale aj Slovanoch, ktorí čelia na Západe predsudkom, šikane, nenávisti,“ je prejav buď komplexu menejcennosti, alebo marketingovej účelovosti. Vyberte si. Porovnávať Chovanca s Floydom […]

Pokračovanie článku

Slovenský Floyd je pre nás menejcenný človek?

Často Slovensko prirovnávam k žene, ktorá bola týraná (68) a ktorá sa nepoučila a znovu si našla podobného. Teda, Slovensko je pre mňa niečo ako zakomplexovaná žena, krásna krajina, ktorá si nie je vedomá svojej hodnoty a nemá žiadne sebavedomie. Veľmi dobre sa to ukázalo aj na príklade Slovenského Floyda, presne ako by reagovala taká žena. Čo sa stane jej, to […]

Pokračovanie článku

Aj Matovičovi prajem slobodu od RKC

Neviem, prečo si Matovič myslí, že veriaci človek, pre ktorého život nezačína a nekončí v peňaženke, nemá chcieť odluku cirkvi od štátu. „Mozem poprosit link kde SaSka vyhlasila cirkev za prizivnikov? Na tuto temu som si vsimol vcerajsi status SaSky, ktory bol vecny, zdrzanlivy, kvazi pozvanka do diskusie a tu sa klasika objavi utok na SaSku Co mali viac […]

Pokračovanie článku

Vo všetkých štátoch je rozoštvávanie proti voľbám zmanipulované

Nepáči sa mi, že voľby v dnešnom svete strácajú zmysel a keď výsledok volieb nevyhovuje mocným skupinám, poštvú časť obyvateľstva, aby si dosadili svojich kandidátov. Ja som takto vnímala aj demonštrácie proti Smeru. Napokon sa ukázalo, že zrazu už Smer nebezpečný pre nich nie je, ani pre tých aktivistov a teraz naopak zase chcú premenovaný Smer na Hlas, lebo […]

Pokračovanie článku

„Na Slovensku chýba strana ako sú v Čechách Piráti! „

Keď som hľadala maturitnú fotku Nicholsonovej, preletela som mnoho jej statusov na fb, ktoré som nikdy nevidela. A neverili by ste, koľko ich má spoločných s Matovičom. Keď šla do Bruselu, tiež si fotila jedlo a dokonca aj len nohy v kraťasoch po bicyklovaní. Spomínam si, že aj batériu, ako tam automaticky tečie voda. Nepochybujem, že všetko toto by si Matovič nemohol fotiť […]

Pokračovanie článku

Vysvetlím vám rozdiel východného a západného Slovenska

Vysvetlím vám rozdiel východného a západného Slovenska v mojich očiach. Možno to tak nie je, ale ja som to tak vnímala. Ten môj raj je a bol na západnom Slovensku a preto som ostro vnímala všetky rozdiely, keď sme cestovali z východu na západ. Na východe som nezažila takú zdieľnosť ľudí, ako na západnom Slovensku. Vyzeralo to asi tak, že keby ma hodili do vlaku a neviem, […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5554778x
Priemerná čítanosť článkov: 3723x

Autor blogu

Kategórie