Založ si blog

Archív: január, 2018

Má vari Drahoš podporu 800 primitívov?

a vymedzenie pojmu liberalkovia Vzdy som bola proti utlacaniu nejakych skupin a proti nasiliu. Cele roky som pisala clanky, ako veriaci nemaju ponizovat ateistov, ateisti veriacich, heterosexuali homosexualov, muzi zeny, zeny ine zeny. To bolo jedno, kto koho, ale vzdy som aspon slovne podporovala tych, ktori na nejake utlacanie kohokolvek upozornovali. A prave preto, ze to boli uplne […]

Pokračovanie článku

Prečo ľudia volili Zemana a nepresvedčili ste tých 76 093 spoluobčanov a ďalších na Slovensku

Vsade sa pise, ze vyhral Zeman, lebo to bola kampan proti nemu, referendum o nom. Ja si myslim presny opak, ze Zeman vyhral proti niecomu, co sa ludom vnucuje ako vazalstvo voci EU. A presne z tohto dovodu ludi nezaujima, kto Zeman je, bol, co by bol, co ine moze byt, ale je to pre nich predstavitel proti vazalstvu k EU. Len takto sa da vysvetlit, preco ludi nezaujima jeho minulost, ani ziadne […]

Pokračovanie článku

Medzi nezmieriteľnými

Na SME jeden bloger uverejnil zaujimavy clanok „Keď o osudoch detí rozhoduje Sofiina voľba…“: https://tinka.blog.sme.sk/c/474609/ked-o-osudoch-deti-rozhoduje-sofiina-volba.html Mna tato tema zaujima, kedze sa ma priamo osobne v zivote dotykala a zazila som ju aj z pohladu dietata. Takze ma vzdy bude zaujimat, co noveho sa k tejto teme pise a ako na to reaguju ini ludia, co s […]

Pokračovanie článku

Ako nám vnucovali dnešného obvineného z terorizmu

https://svet.sme.sk/c/20744025/cesko-praha-terorizmus-prazsky-imam-samer-shehadeh-dzabhat-fatah-as-sam.html PRAHA. Česká polícia obvinila z terorizmu prvých troch Čechov. Sú stíhaní na úteku, polícia presne nevie, kde sa nachádzajú. hlavne, ze tri ci kolko rokov dozadu v debate na idnes.cz sa prezentoval ako mediator, ako neextremista, slusny clovek vyzyvajuci k dialogu…. […]

Pokračovanie článku

Vyháňaný rodič by to mal vzdať

V poslednej dobe som mala dojem, ze na Slovensku vladnu skor propagandisti, ale ved uz sa k nim da priratat aj SMER. Ze tu stale vladne akasi klika, ktora ovplyvnuje aj to, co pisu v mediach, si myslim prave po pripade Tomanova – Blahova, po ich poslednom pripade. Ked si to date do googla, odhora dole len clanky proti Blahovej a dva opacne len v Denniku N. Kto ma cital, vie, ze som […]

Pokračovanie článku

Druhého rodiča nikdy sebou nenahradíme

Mnohokrat som citala, ako sa muzi po rozvode stazuju, ze im matky odmietaju davat deti. Vzdy si myslim, ze tie zeny si neuvedomuju, ze tomu dietatu skodia. Viete, ta veta – Nevedia, co cinia. Neuznavam vyhovorky, ze co sa odohralo medzi rodicmi, lebo sama som v takej situacii bola a napriek tomu som neposobila proti otcovi deti. Mala som vsetky dovody, aby som bola proti ich otcovi zaujata, […]

Pokračovanie článku

Dobre, ale buď sa zabalíte tiež do vreca. . .

alebo si mozte pestovat ludsku nerovnopravnost pod mostom. . Ked je raz nejaky muz vychovany v tom, ze zeny s nim nie su rovnopravne ludske bytosti, nic ho v zivote neprevychova k tomu, aby vnimal zeny ako rovnopravne bytosti. Nehovorim, ze sa take vynimky nemozu stat, ako sa stavaju vynimky, ze niekto ma vynimocny hudobny sluch alebo je rovno genialny. Muzi, co prisli do Europy s […]

Pokračovanie článku

O svedomí propagandistov

Raz mi jeden clovek povedal nieco v zmysle, ze to je pravda, ze ak sa niekto nedokaze postarat o svoje deti, tak je nutne mu ich zobrat, lebo deti nemozu doplacat na svojich rodicov, ktori su podla neho len nezodpovedni. . Napriklad v azylovom krizovom centre bola zena, ktora usla pred akymsi mafianom a ten mal aj zbran. Takze ju schovavali. Mala syna v predskolskom veku. Dali by ste jej […]

Pokračovanie článku

Porovnanie pomoci matkám v núdzi a migrantom

Pre mna je to dolezita tema, pretoze som rok zila v azylovom dome pre matky s detmi v nudzi a teraz porovnavam, aka pomoc sa poskytuje migrantom, ktorych vacsinou tvoria len mladi muzi bez deti. Vobec dostat sa do azyloveho domu v socialnej nudzi je pre matky s detmi s problem, pretoze takych azylovych domov je malo. Napriklad bol problem, aby sa do azyloveho domu dostala matka so styrmi malymi […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,462
Celková čítanosť: 5509811x
Priemerná čítanosť článkov: 3769x

Autor blogu

Kategórie