Založ si blog

Archív: október, 2017

Zaiste tu tým bude pre vás viac miesta, nie názorov

vevera: No tak si uz neprecitas odo mna nic, lebo ja to prepisovat nemam cas (ked som davala clanky kazdy druhy den) a radsej ho vzdy venujem vyhladavaniu informacii. Mozem sa s nimi uz len nepodelit a nesirit ich. Ja tu nie som nikoho zamestnanec, aby ma tu este ludia sikanovali, ze ako si to praju citat, ze nemam pouzivat taky zdroj pricasto, toho necitovat, lebo je tlsty alebo […]

Pokračovanie článku

Olej do ohňa prilievali aj tým, že v španielskom parlamente zakazovali hovoriť po katalánsky!

Vcera som sa snazila najst nejake informacie o spanielsko-katalanskom konflikte, co ich konflikt vyhrotilo az natolko, ze sa odohrava prave teraz a nikde som na to nevedela najst odpoved, hoci som otvarala asi dve strany zdrojov aj o historii tohto konfliktu. Nikde sa teda u nas nedocitate, co ich konflikt vyhrotilo az natolko a v tychto rokoch a nielen v historii. To uz asi nie je mocenskym […]

Pokračovanie článku

Rozsudok od súdu bol rovno výsmechom práva pri súdoch o domácom nasilí!

Ked je sud nekompetentny a nespravodlivy ako v pripade Janosa. Uz fyzicke tyranie sa dokazuje velmi tazko, nieto este psychicke, kde sa este tazsie daju preukazat dokazy a je to tak dobre, aby si hockto nemohol vymysliet hocco a odstranit tym len nepohodlneho cloveka alebo ktoreho neznasa. Napriklad aj ked ma tyrana zena zjavne fyzicke zranenia, tak sa zdlhavo skuma, ci si tie zranenia […]

Pokračovanie článku

Šírte článok LOZ ako odpoveď za lekárov!

Vyjadrenie predsedu Lekárskeho odborového združenia (LOZ): „Nezáujem spoločnosti o naše zdravotníctvo a zakrývanie si očí a uší pred našimi problémami si vyberá denne v slovenských nemocniciach svoju daň. Žiaľ.“ „Lekárske odborové združenie bolo zatiaľ jediné, čo požiadalo riaditeľstvo Univerzitnej nemocnice aby bola stanovená komisia, ktorá by […]

Pokračovanie článku

Keď sú všetci, čo sa dostanú do vlády, piráti a pirane

Ja som sa nikdy o cesku politiku nezaujimala. Az vcera som sa zaujimala o nejaku cesku stranu Pirati, co pre mna znamena, ze som si nasla cas, vypocut si diskusiu s jej predstavitelom, na ktoreho imidz sedi tento popis: „V médiích dostává neuvěřitelný prostor a protože vystupování pana Bartoše je distingované, na rozdíl od jeho vizáže rebela, představuje v ČR […]

Pokračovanie článku

Aké podmienky má mať rodička

Aj v rozhovore s porodnikom k dokumentarnemu filmu o porodoch, ten porodnik zdoraznil ako zaklad doveru rodicky ku porodnikovi. Ja osobne si myslim, ze zena ma porod, ako je sama psychicky nastavena, ci sa citi v bezpeci. Mala som priam rozpravkovy porod, mnohokrat som ho v zivote spominala, ake to bolo krasne, ako nas syn prisiel na svet. Cize sa mi tie zazitky pacili a boli nad moje […]

Pokračovanie článku

Keď pôrodník priznáva

Ked citate akykolvek text, nevsimajte si ospravedlnujuce kecy, ale fakty, ktore priznava alebo nepriznava. Takze si rozoberme, co vsetko porodnik s ktorym bola uverejnena diskusia, priznal: 1. Sam opisuje, ze pre rodicku je najdolezitejsie, aby neupadla do stresu, lebo prestane rodit (porod potlaci), prestava spolupracovat (o tych komplikaciach sa hovori) a hrozi jej horsi a rizikovejsi […]

Pokračovanie článku

Na čom všetkom sa už propagandisti smiali, keď klamali

Propaganda pracuje stafetovym sposobom, aby nikto za nu nebol zodpovedny a citil sa moralne bezuhonny! Povodne som tymto ludom verila, ze su naozaj liberali, co pre mna znamena, ze uznavaju slobodu aj inych ludi, slobodu inych nazorov, ktore nie su v rozpore so zakladnymi ludskymi pravami. V podstate ma oklamali tym, ze sa zastavali homosexualov a rovnopravnosti zien, co sa ukazalo len […]

Pokračovanie článku

Slovenskí propagandisti

Moj najlepsi priatel, co ma dva metre, mi povedal – Davaj si pozor na krpatych muzov, lebo su zakomplexovani a preto schopni vsetkeho… A to si uz ani nepamatam, ako ich opisal, lebo v tom case sa mi jeden krpaty konstituciou pacil. Mal sice vysku, ale nezaberal dostatocny priestor a o to tvrdsie sa voci inym presadzoval slovne. V podstate aj ja som si to vsimla, ze muzi sa vzajomne […]

Pokračovanie článku

Ako nám nepracuje výbor pre európske záležitosti

Tento vybor, to nie je skupinka ludi podriadena vlade ako zamestnanci svojmu sefovi, ktori si poslusne vypocuju, co sef povie a potom dvihaju ruky a rad radom vsetko schvaluju. Tento vybor ma rovnake zastupenie koalicie a opozicie a moze nasu vladu, ako v inych krajinach zavazovat k tomu, na com sa uznesu – co chcu prerokovat, o com viest v nasom politickom zivote diskusie, koho si este k […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,462
Celková čítanosť: 5509970x
Priemerná čítanosť článkov: 3769x

Autor blogu

Kategórie