Založ si blog

Každý má právo súhlasiť s rúškami, veriť v pandémiu a nesúhlasiť s protestami

K téme dobra a zla chcem napísať, že nemám rada všeobecné keci o zle a dobre, lebo to si môže ktokoľvek, na kohokoľvek otáčať. Napríklad pre náboženských fanatikov môže byť zlo v bezbožníkoch a ateistoch a pre ateistov môže byť zlo v náboženských fanatikoch a pre jehovistov v inak veriacich, pre moslimov v inak veriacich a každý si môže zlo napasovať na iných.
Ja v ľuďoch, čo popierajú pandémiu, bojujú proti rúškam alebo volia povedzme kotlebovcov alebo Smer, zlo nevidím. Myslím si, že o tom rozhoduje motivácia a keď niekoho nevedie zlá motivácia, tak sa môže maximálne mýliť, ale nie je zlý len preto, že patrí k niektorej skupine, ktorá sa iným nepáči.
Ľudi, čo popierajú pandémiu, ospravedlňuje to, že skutočne veria, že pandémia je celosvetovým podvodom. Ak tomu veria, ich motiváciou nie je zlo.
Ak bojujú proti rúškam, detto rovnako veria tomu za čo bojujú a rovnako s kotlebovcami a smerákmi. Veď predsa nikto by nebol jehovista alebo moslim alebo náboženský fanatik, keby si myslel, že je to zlo. Každý verí tomu, že čo zastáva, je najväčšie dobro, však preto si to vybral ako najväčšie dobro a každý je presvedčený, že je bojovníkom na strane najväčšieho dobra.
Tak potom kto má pravdu.
Keď proti sebe bojujú, tak nikto, lebo každá strana robí chyby a žiadni nie sú len dobrí alebo len zlí. Každá skupina má v niečom pravdu, v niečom už je extrémna a zachádza do extrémov a v niečom majú jasné chyby a rovnako ich všetkých vždy aj niekto zneužíva, lebo všetko na svete sa aj zneužíva.
Podľa mňa najlepší ľudia a najviac aj majú pravdu, sú tí, čo svet nevidia jednoducho čiernobielo pri žiadnej skupine a sú schopní vidieť ako dobro na každej strane, nejaké plusy tej skupiny, ale zároveň aj chyby a extrémy tej skupiny a ešte aj kto ich len zneužíva.
Vyslovene najhorší ľudia sú tí, ktorí ich vedome zneužívajú na svoje vlastné ciele alebo primitívni v akejkoľvek skupine, keď osobne ubližujú iným prenasledovaním alebo násilím. A takých tiež nájdete vo všetkých skupinách.
A keďže vlastní na vás neútočia a vždy útočia na opačných, nikto nemá predstavu o zle vlastných. Napríklad ženy nevedia, čo muži zažívajú od žien, lebo nie sú mužmi a nemali tieto skúsenosti, čo je to zažívať ženy ako muž. A naopak, muži nemajú predstavu, čo ženy zažívajú od mužov, keď neboli ženami a nemajú zas tieto zážitky, ako sa správajú muži k ženám. Vždy je rozdiel niečo len vidieť, sledovať, ako priamo zažiť, že som na mieste takého človeka.
Najskôr konzervatívci budú vedieť, čo osobne zažili od liberálov, alebo človek, čo s nimi nesúhlasí a najskôr liberál bude vedieť, čo osobne zažil od iných skupín, keď s nimi nesúhlasil.
Keď som ja nesúhlasila s liberálmi, tiež som od nich zažívala útoky a kritizovali ma tu, že som najväčší nepriateľ liberálov, aj keď to nebola pravda. Ale hoci poznali moje meno a adresu, presne vedeli, kde ma nájdu a kde robím, nikdy sa mi za celé roky nevyhrážali tým, že sa mi postarajú o to, aby som prišla o prácu alebo že pre moje názory nesmiem byť učiteľ. Mňa sa od nich dotklo už len to, že niektorí homosexuáli so mnou skončili, lebo sa zastávam kotlebovcov alebo konšpiratívcov v čom majú pravdu. Už to sa ma dotklo! Aj to, že mi cenzúrovali články na SME kvôli migračnej politike a cenzúre. Ale nejaké prenasledovanie som od nich za iné názory nezažila. Taktiež sa mi nikdy nestalo, že by ma šikanovali alebo prenasledovali s vulgárnymi nadávkami. Na SME ma urážali len náboženskí fanatici, keď som si dovolila s nimi nesúhlasiť. Zo SME som odišla dobrovoľne po tom, čo mi zrušili len jeden jediný môj nick. Už to sa ma dotklo, lebo názory som písala vždy slušne.
No od konzervatívcov a konkrétne smerákov a kotlebovcov som aj za oveľa kratší čas zažila (od týchto volieb oproti 13 rokom)že keď si dovolíš mať iný názor alebo si dovolíš voliť stranu akú nechcú, tak ťa budú vulgárne urážať, šikanovať a vyhrážať sa ti, že ťa pripravia o prácu. Všetko presne to, čo vytýkali a pripisovali len liberálom.
Napríklad som veľmi skritizovala v niekoľkých článkoch ľudí, ktorých mám na FB alebo v mobile. Napriek tomu si ma nevyhodili z FB, ani z mobilu a viem, že by som im mohla zavolať kedykoľvek a normálne by sme sa mohli porozprávať. Nie sú primitívni, že pre iné názory som už len nepriateľ a mali by ma prenasledovať, hoci majú všetky informácie, aby ma mohli prenasledovať za to, že som s nimi nesúhlasila. Dokonca si myslím, že keby som ich aj teraz požiadala o pomoc, tak mi pomôžu. Tak je to medzi normálnymi ľuďmi. V prirodzené dobro u obyčajných ľudí som asi verila zbytočne. Často nenávidia všetkých s inými názormi a mnohí nenávidia všetkých s VŠ a sústavne si riešia nejaké svoje komplexy, ktoré nemajú prečo mať, keď sami tvrdia, že VŠ nič neznamená.
Takže, keď si to ja porovnám, prišla som k záveru, že oveľa nebezpečnejšia skupina ľudí je medzi primitívmi, nech by boli v akejkoľvek skupine.
Medzi liberálmi toľko primitívov nenájdete, osobne nepoznám žiadneho.
Ja mám z toho poučenie, že sa mám držať liberálov a mala som im naopak viac veriť, že ako na nich primitívni útočili, čo sa priznám, som im neverila, že nepreháňajú. Ale keď to už zažijete osobne, potom uveríte. Dnes už liberálom verím, že sa im vyhrážali aj smrťou, obesením a podobne ako písali. Na to mi boli skúsenosti na Pravde dobré, že po tých skúsenostiach už tomu verím. Tým nehovorím, že sú takí všetci, ale v každom prípade to medzi sebou tolerujú a šikane iných sa len prizerajú a ešte sa pritom cítia nielen dobrí, ale lepší než iní.
Mňa týmto nadobro od seba odradili a nikdy nebudem voliť strany, ktoré mi vnucujú a diktovať, koho mám voliť, inak šikana. Nedala som si vnucovať ani liberálmi a určite sa si nedám vnucovať osobnými vyhrážkami. 
Už teraz viem, že aj pri ďalších voľbách budem voliť len tak, aby sa ich strany k moci nedostali, keď toto má byť sloboda v ich podaní. Lebo to ich násilie o nich svedčí, že nebojujú za slobodu.
Čo sa týka rúšok, ak si myslíte, že ľudské právo je ich odmietnuť, musíte tieto ľudské práva uznať potom aj zdravotníkom a učiteľom a potom nemôžete od nich chcieť, aby vám slúžili. Potom majú rovnaké právo odmietnuť vám slúžiť a dať hromadné výpovede.
Čo sa týka protestov, keď raz bolo 1,5 % voličov zanedbateľné množstvo protestujúcich, nemôže to byť už pri 0,5 % inak!
A to sa tu sťažovali, že iní používajú rôzne metre! Priamo tu vidíte, že keď sa raz používa tento meter, ktorý bol oprávnený, musí to platiť na všetky situácie rovnako!
A argumentom k tomu nie je vulgárne zastrašovanie, že opováž sa teraz použiť rovnaký meter!
Každý má právo súhlasiť s rúškami, veriť v pandémiu a nesúhlasiť s protestami. Rozumie tomu každý, kto rozumie pojmu sloboda.
Kto za to iných prenasleduje, nemá nič so slobodou.
.
.

OTVORENÝ LIST ČESKEJ LEKÁRKY

„Po smutnej správe o úmrtí mladej sestričky na Covid-19, napísala česká lekárka Lenka Doležalová otvorený list.

Uvedomujeme si, že opatrenia na mnohých ľudí dopadajú veľmi ťažko, ale pohľad zdravotníkov z prvej línie považujeme za veľmi dôležitý. Uverejňujeme tento otvorený list v plnom znení, publikovaný bol na stránke: Lékařský odborový klub – Svaz českých lékařů (https://bit.ly/2IWBK28).

„Dnes námi v nemocnici hluboce otřásla zpráva, že na covid zemřela mladá zdravotní sestřička, matka malé holčičky. Ne nebyla z naší nemocnice, ani jsme ji osobně neznali, ale i u nás máme řadu nemocných sestřiček, lékařů a dalších zdravotníků. A moc si přejeme, aby se všichni vrátili zpátky, moc si přejeme, aby se všichni nemocní zdravotníci uzdravili.

A přitom víme, že všichni už se nevrátí, i mezi zdravotníky si covid vybírá své oběti. Dívám na včerejší demonstrace odmítačů roušek, na vystoupení celé řady známých osobností, kteří odmítají všechna opatření a zdůrazňují své právo na svobodu. Svobodu? Nebo spíš pseudosvobodu?

Skutečně někdo může nošení roušek a dodržování hygienických opatření považovat za porušení osobní svobody?

Každý z těch obránců pseudosvobody se může dostat k lékaři nebo do nemocnice. Každý z nich pak bude očekávat, že tam bude připravený lékař, sestry a další zdravotníci, bude očekávat, že se o něj postarají, ať už bude mít infarkt, zlomenou nohu nebo se bude dusit při covidovém zánětu plic. A ti zdravotníci tam budou připravení, přestože každá práce s pacientem představuje riziko, a některé výkony velmi vysoké riziko, že se nakazí. Přesto tam budou!!!!

 

 

A tak se Vás ptám – jakým právem žádáte, aby zdravotníci za vaší rádoby svobodu platili vlastním zdravím a vlastními životy? Skutečně si svojí svobody nenosit roušky vážíte víc než životů sestřiček a lékařů a všech ostatních? Co Vaše svědomí? Co Vaše odpovědnost?“

V Brně 18. 11. 2020 MUDr. Lenka Doležalová“

 

 

 

Na to mi bola odpoveď, že ona je len vymyslená, je to len hoax, lebo asi žiadni zdravotníci nezomreli a žiadni pre vás neriskujú svoj život!

 

Môžete si tu vypisovať o ľudskosti, o dobre, ale keď takto reagujete, je to od vás len fraška na ľudskosť a fraška na dobro. Nehovoriac o šikane, ktorá tu vládne voči všetkým, ktorí by si dovolili iný názor! O slobode je to teda úplne na poslednom mieste!

 

 

 

 

 

.

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

„. . . a ty zhmotnený sen mnohých gayov skončíš na úrade práce skôr, ako kohút zakikiríka v jedno ráno. „

14.04.2024

Už aj minister vnútra si všimol a vypočul zhodnotenie našich progresívnych novinárov od liberálov z Česka, o čom som písala predchádzajúci článok, že by si podľa nich mali radšej vybrať inú prácu, keď to robia len takto zaostalo primitívne: Nie, voľby nerozhodli ľudia, ktorí nenávidia demokraciu, odkazuje minister novinárom „Minister vnútra Matúš [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 07:57

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,490
Celková čítanosť: 5538557x
Priemerná čítanosť článkov: 3717x

Autor blogu

Kategórie