Založ si blog

Archív: február, 2023

Keby vo svojom vlastnom okolí videli, ako sa chytajú muži na front!

Keď Poliačik v tv kritizuje zbehov z vojny, že ich bude naháňať, rovno sa môže pridať k tejto iniciatíve najväčšej českej alternatívnej stránky za pomoc Ukrajine: „Je načase pomoci Ukrajině mobilizovat ukrajinské muže ukryté v ČR! Ukrajina potřebuje mobilizovat Ukrajince uprchlé před mobilizační povinností do EU, rozhodli jsme se Kyjevu pomoci […]

Pokračovanie článku

Mám dojem, že to písal volič PS v snahe vyrobiť obraz primitíva

Zopakujem, že televízor nemám, ako vyzerá Jančkárová to neviem a keby sa o tom nepísalo v Pravde, tak zabúdam, že existuje tv. Presne z tohto dôvodu ho nemám, že podľa mňa ľudí v tv ohlupujú. Vy si myslíte, že na alternatívnych médiách, ja si myslím, že v tv. A to preto, lebo v tv sa človek nedozvie nič iné len čo si má povinne myslieť a alternatívne médiá […]

Pokračovanie článku

Ešte len nevideli, čo dokáže Pellegrini v spolupráci s progresívcami!

Nikdy mi tu ľudia neporozumeli, prečo som volila OĽaNO, lebo sa nikdy, tak ako ja, nebáli progresívnej koalície s Pellegrinim. Vždy mi tu mali za zlé, že som nevolila Smer a práve toho zradného Pellegriniho, ktorému som na rozdiel od nich nikdy neverila. Už mám hádam vyše sto článkov o tom, že Pellegrini zradí svojich voličov a pracuje pre progresívnu koalíciu. A […]

Pokračovanie článku

Poliačik proti Chmelárovi

Porovnanie dvoch skupín slovenských fanatikov, ktorí sú horší Práve som dopozerala diskusiu Poliačika, Dostála a Ukrajinky oproti Chmelárovi, Dankovi a Banasovi na TA3. Veľmi oceňujem, že vôbec v televízii dopustili nejakú diskusiu medzi oponentmi za vojnu a za mier. Ja ako liberál som nikdy nebola zaujatá proti Poliačikovi. Dokonca som jeho osobne volila v roku […]

Pokračovanie článku

Generálny štáb ČR: „Stát by musel přistoupit k nějaké formě mobilizování materiálu a lidí. Je zvláštní, že se na tom vubec někdo pozastavuje. „

2. februára tohto roku som tu citovala myslenie ľudí v Česku, ako máte rozmýšľať. Zopakujme to! „Lidé jsou natolik hloupí, že si nezjistili, že žádný občan členského státu NATO nemůže být poslán do války, která se nás netýká. „ „Největší kravina, co se české dezinfo-scéně povedla, je to, že miliony Čechů věří tomu, že nyní, když […]

Pokračovanie článku

Žena, ktorá nemá deti!

Pobúril ma článok šéfredaktorky SME. Keď muži sú citoví tupci, skôr sa dá chápať. Ale keď žena naháňa do vojny iných, to je čo za žena? Ukážka: „Pár slov pre samozvaných „mierotvorcov“ pre Ukrajinu“ „Mali by sme Ukrajine ďakovať, že má stále silu brániť sa. Na Slovensku si mnohí myslia, že vedia, aká je vojna […]

Pokračovanie článku

Čím je vojna pre dnešných mladých a progresívnych fanatikov

Som z generácie, ktorej rodičia a starí rodičia rozprávali o hrôzach vojny. Vojna bola vždy spájaná s hrôzou, nie so zábavou. Dnes je už dávno spájaná so zábavou v počítačových hrách a preto si dnešní mladí ľudia pozerajú zábery úmrtí skutočných vojakov ako pokračujúcu zábavu – len vyšší level, keďže už ide o skutočnú smrť. Dnes je […]

Pokračovanie článku

Kožuch namiesto syna

Tento týždeň som videla trápne video, kde ruské ženy – vdovy a matky po zabitých ruských vojakoch dostali kožuchy a pekne ďakujú na kameru. Kto z vás by chcel ďakovať, že ste za mŕtveho syna alebo otca svojich detí dostali kožuch? A nie je to výmysel, lebo aj toto video som videla na vlastné oči, ako pekne za to ďakujú. Tak isto, ako aj to video, kde Putin […]

Pokračovanie článku

Správou RAND Corporation si utrie zadok

„Joe Biden’s War In Ukraine Designed To Cover Up Illegal Deep State Operated Bioweapons Research Facilities Vojna Joea Bidena na Ukrajine je navrhnutá tak, aby zakryla nezákonné hlboko štátne výskumné zariadenia biozbraní OAN Newsroom 5:06 PM PT – Tuesday, February 7, 2023 As Joe Biden continues provoking a war with Russia more evidence is piling up that the entire […]

Pokračovanie článku

Aj títo si len naivne myslia, že za servilnosť príde len odmena

Ružový svet dnešnej generácie, že vraj toto a takto platilo len o Rusku od jedného prisluhovača: „Prečo existuje nedôvera voči Rusku, sme si mohli my na Slovensku už viackrát zažiť na vlastnej koži. 1: „oslobodenie“ v 2 sv. vojne sa zmenilo na pričlenenie do sféry vplyvu ZSSR. Moskva rozhodovala o všetkom a to je fakt, ktorý potvrdili aj doboví […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5549294x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie