Založ si blog

Archív: marec, 2022

Kiež by muži mali v boji civilizovanosť primitívnych Vikingov!

Porovnajte si tieto dve spravy: 29.3. „Bezpečnostní experti pre západné mediálne organizácie poznamenali, že ukrajinská protivzdušná obrana je tak sústredená v meste, že keď zasiahnu prichádzajúce ruské rakety, rakety alebo drony, trosky niekedy zasiahli alebo spadli do obytných komplexov. Ukrajinskí vojaci a dobrovoľníci varujú novinárov, aby nefotili ani […]

Pokračovanie článku

Civili sú dnes hradbami aj najdôležitejšou vojenskou technikou

V predminulom článku som napísala: Ešte aj keď pozeráte tie seriály o Vikingoch, tam nevidíte, že by bojovníkov nútili do bojov. Obsah takých seriálov je, že aj bojovníci a ktorí nie sú vykresľovaní ako zbabelci, sa iných pýtajú, či pôjdu s nimi do takého boja alebo výpravy a vyjednávajú medzi sebou, či chcú alebo nechcú ísť. Mohli sa rozhodnúť, niekto sa […]

Pokračovanie článku

Najdrahší nórsky seriál Okupácia (o okupácii Ruskom)

V roku 2015 bol svetu predstavený najdrahší nórsky seriál o okupácii Nórska Ruskom. Samozrejme fikcia, ako by taká krajina na okupáciu reagovala a čo všetko by to prinieslo. Pozerala som ten seriál, asi prvých šesť častí, lebo ďalšie vtedy ešte neboli. Aj začala som ho pozerať s tým, že teraz sa pozeráš na okupáciu Československa 1968 ako to mohlo vyzerať, čo sa […]

Pokračovanie článku

Vojna z pohľadu ženy

Chvalabohu, že ja nie som muž, lebo nemusím spĺňať predpoklady a nároky na muža, aby niečo, čokoľvek bránil vojnou. Od muža sa očakáva, že hrdinsky zomrie v boji a ja s takými očakávaniami, žiadnymi očakávaniami nesúhlasím. Keby som napísala, že neočakávam, že niekto má byť heterosexuál, hneď by mi liberáli rozumeli, že má právo neplniť očakávania, ale byť […]

Pokračovanie článku

„Nikdy nezabudni: lepší je kompromisný mier ako vojna opradená slávou. „

Mám za sebou veľmi stresujúci týždeň aj keď je to nič proti vojne. V prvom rade som nastupovala do práce po korone a naraz sa toho zosypalo veľa. Zdravotný stav mojej dcéry, ktorá bola celkom dehydrovaná a hrozila jej nemocnica, do toho som si po otvorení správ len aké bude počasie, prečítala, že Zelenský sa vyhráža svetovou vojnou a bude aj na CNN a vzápätí mi Asija […]

Pokračovanie článku

Lavrov sa dal na humor

Sergej Lavrov sa dal na humor a vyzýva Slovensko na dodržiavanie medzinárodných zmlúv https://dennikn.sk/2779022/newsfilter-sergej-lavrov-sa-dal-na-humor-a-vyzyva-slovensko-na-dodrziavanie-medzinarodnych-zmluv/?ref=tit1 „S Ukrajinou je vo vojne a všetko, čo prekročí jej hranice s cieľom posilniť ukrajinskú obranu, považuje za legitímny cieľ. Sergej Lavrov preto […]

Pokračovanie článku

Ktorá časť NATO je normálna?

„Odvolává se na rozhovor poradce ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského pro polský server Wiadomości. Poradce v něm ve čtvrtek uvedl, že se jednalo i o nové bezpečnostní alianci, která by mohla nahradit NATO. Zelenskyj o ní mluvil ve středu před kongresem USA. „Blízký poradce ukrajinského prezidenta v rozhovoru opakovaně tvrdí, že toto bylo klíčovým […]

Pokračovanie článku

Neohrozujte sa, vieme všetci, čo by ste písali

Iste veľa blogerov rieši to, či písať, čo písať, ako písať. Pre mňa nemusíte. Za ten čas, čo som tu bola, viem, čo si myslíte, viem, že sa nezmeníte, viem, že nie ste zbabelci. A mám dojem, že by ste nenapísali nič nové, čo už všetci nevieme. Chcem sa vám poďakovať, že ste boli, pokiaľ ste mohli byť a že budete stále aj keby ste boli ticho. Ak nezrušia […]

Pokračovanie článku

A k tým nožom ako k zbrojeniu a dodávkam zbraní!

Zdravý rozum v nebezpečenstve Keď sa dostanete do životu nebezpečnej situácie a nechcete aby vás zabili alebo niekoho vám zabili, rozhodne nerozmýšľate tak, ako si nedať brnkať po nose. Zažila som také život ohrozujúce situácie, keď mi išlo o život, preto viem o čom píšem a dnes viem, že sa to dá prirovnať aj k vojne, v ktorej ide o život len veľkému množstvu […]

Pokračovanie článku

Rovnaké ľudské práva aj Ukrajincom

Tak, aby bolo jasné. Ja nikomu nekážem, aby si k sebe bral bezdomovcov. Všetci ľudia, čo nepodporovali vojnu na Ukrajine, nemajú na tom žiadny podieľ, čo sa na Ukrajine deje. Ale kto vojnu na Ukrajine podporuje, nemá šaškovať s ich zástavou, ale zobrať si teraz utečencov domov a deliť sa s nimi o svoj život ku ktorému prispeli. V prvom rade si všímajte novinárov 5 % […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,491
Celková čítanosť: 5541316x
Priemerná čítanosť článkov: 3717x

Autor blogu

Kategórie