Založ si blog

„2/3 škôl sú zatvorené kvôli nakazenému zamestnancovi školy“ ale musíme to riziko podstúpiť?

To, že dnes nemôžu všetky deti chodiť do školy a 2/3 škôl sú zatvorené kvôli nakazenému zamestnancovi školy, môžu samotní občania, ktorí považujú pandémiu len za celosvetový podvod a následne preto nedodržiavajú bezpečnostné opatrenia. Čo sa potom čudujete, že sa nakazia, keď to vôbec neberú vážne?

 

Tak najprv tu na Slovensku podporujete konšpiračné stránky, že môžu mať nevídaný rozmach ako nikdy, aby ich mohla opozícia využívať na svoj politický boj a potom sa čudujete výsledku, že si ľudia rozširujú len chrípočku?

 

Tak tu máte výsledok, následkom toho sú kolabujúce nemocnice s množstvom nakazených zdravotníkov a pozatvárané aj školy, ktoré mali byť otvorené. Alebo budeme nútiť učiteľov s koronavírusom, aby sa neliečili, ale učili? Však snáď majú právo túto chrípočku aj vyležať a píšu nám, ako ju prežívajú, aké majú zdravotné problémy. Však aj s tou chrípkou by mohli byť doma, prečo nie už s koronavírusom, keď majú zimnice, bolesti a zle sa im dýcha, pokým iní v pivniciach doma len mudrujú o ich stavoch, ako to nič nie je.

 

Na SME opäť kritizovali vládu, keby bola progresívna, tak by ju len oslavovali, že všetky školy majú byť otvorené. Šíria názor jednej matky, čo chápem, že to má ťažké, ale postarali sa jej o to spoluobčania, pre ktorých pandémia neexistuje a je len vymyslená!

 

 

„Keď počujem, ako politici ešte len zvažujú, či sa do školy pôjde, mám dosť. Som už v štádiu, že ak sa aj deti v škole nakazia, tak asi budeme musieť toto riziko podstúpiť,“ dodáva Remiarová.“

https://domov.sme.sk/c/22538667/cesi-posielaju-deti-do-skol-na-slovensku-sa-rokuje.html

 

Skôr čitatelia na to vedia odpovedať:

 

 

„Po prvé stále je otvorený prvý stupeň základných škôl a všetky škôlky a od minulého týždňa špeciálne základné a stredné odborné školy. Takže nie je pravda, že VŠETKY školy sú zatvorené. Po druhé podľa štatistiky cca 2/3 škôl mali zatvorené kvôli nakazenému zamestnancovi školy !“

 

 

„Situácia v ČR

V článku sa píše, že v súčasnosti v ČR chodia do školy prváci a druháci, ale táto súčasnosť trvá len 3 dni, pred tým vyše mesiaca (od 14.10) nechodili do školy ani oni ani nikto. Nebolo povolené ani vyučovanie 1 na 1.“

 

 

„Nazor z CR: ‚Na rozvolňování je příliš brzy. Školy jsou tikající bombou, říká Prymula.‘ Zdroj: iDnes.“

 

 

Ale SME naďalej bude dávať Česko za vzor, hoci ten vzor vyzerá tak, že pár dní sa tam učia len prváci a druháci, čo u nás celý prvý stupeň, špeciálne základné školy a stredné odborné.

Ak si myslíte, že tá matka má pravdu – „tak asi budeme musieť toto riziko podstúpiť“

toto riziko nepodstúpia žiaci, ktorí sa nenakazia, ale podľa nej majú podstúpiť tí učitelia, čo sú už v priemere vo vysokom veku!

 

A máte právo od nich také riziko žiadať, keď odmietate všetky bezpečnostné opatrenia a vediete boj proti rúškam a pandémii, že neexistuje? 

Tak vy si budete všetko len popierať, širiť si nákazu hromadne na protestoch, odmietať testovanie všade, lebo je to porušovaním vašeho ľudského práva aj v lokálnych rizikových oblastiach, ale asi budú musieť toto riziko podstúpiť učitelia? A oni už nie sú ľudia a nemajú ľudské práva na ochranu?

Však, podľa vás majú dávať naopak hromadné výpovede, že odmietajú nosiť rúška. Takých oslavujete na infovojne policajtov, čo radšej dajú výpoveď.

Ale zrazu, keď sú 2/3 škôl zatvorené kvôli nakazenému zamestnancovi, tak ich majú aj tak otvoriť?To ako zrušiť aj PN-ky tým učiteľom a do práce, lebo koronavírus je ešte menej než chrípka a preto ten nemáte právo ani vyležať? To ako v škole majú čakať, či budú mať aj vážne stavy alebo len teploty ako pri chrípkach? Viete, koľkí predtým učili aj napriek chrípkam, aby ich iní nemuseli zastupovať? Aj teraz majú takto ťahať pri koronavíruse, lebo to je ešte menej?

 

K zvládaniu učiva na prvom stupni chcem napísať, že žiaci nemali žiadny problém zvládať učivo aj keď boli doma dva mesiace. V júni už mohli chodiť do školy, čo naopak mnohí rodičia nevyužili. Keď sme dostali otázku, či niekto potrebuje presunúť učivo z predchádzajúceho ročníka do ďalšieho, každý jeden učiteľ sa vyjadril, že nepotrebuje, lebo prebrali všetko a opakovali v júni. Najviac to asi chýba deťom, ktoré rodičia nedali do školy ani v júni. Na druhom stupni to neviem posúdiť, ale keď sú raz zatvorené 2/3 škôl pre nákazu zamestnancov, tak jednoducho nemá kto učiť!

Ak to chcete zmeniť, začnite veriť, že pandémia existuje a možno už začnete tie bezpečnostné opatrenia aj dodržiavať. Ale pokiaľ vám to bude jedno, budú na to doplácať pacienti aj žiaci. Tiež sa mohli zdravotníci a učitelia nenakaziť, keby len filozofovali doma v pivniciach. Ja sama, keby som bola na tie opatrenia kašlala, ako ste ma k tomu nútili, že mám tiež bojovať proti rúškam, tak už som nakazená od svojich nakazených a vypísaných kolegýň. Ešte menej by nás bolo v škole a boli by sme už zavretí tiež. A to vraj premýšľate!

 

 

 

 

„Pustite deti do škôl. Druháci nevedia čítať“

 

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/569437-pustite-deti-do-skol-druhaci-nevedia-citat/

 

 

Neviem, prečo toto šíri Pravda, keď prvý stupeň môže chodiť do škôl. Asi len tam nie, kde si občania rozniesli nákazu, lebo kašlali na všetky bezpečnostné opatrenia alebo majú vypísaných učiteľov a učiteľov v karanténe. A to chcete ignorovať aj lokálne ohniská nákazy, keď kvôli nim odborníci navrhovali pre celé Slovensko už tvrdý lockdown? 

Veď tejto vláde sa naopak odborníkmi vyčíta, že celoplošný lockdown neurobila a naopak robila len celoplošné testovanie miesto lockdownu!

Tak kto tu robí zmätok?

Ľudia si majú súčasne myslieť, že mal byť celoplošný lockdown ale zároveň otváranie všetkých škôl?

A potom sa pýtate, že prečo v tom ľudia majú chaos, keď dostávajú naopak v médiách rozporuplné informácie, ktoré sa vzájomne vylučujú?

 

 

Tu máte diskusiu odborníkov, ktorých ignorujete tiež:

 

 

„Diskusia so štyrmi odborníkmi o tom, ako úspešne zvládnuť boj s pandémiou. Budeme sa rozprávať aj o tom, ako má fungovať efektívne trasovanie, aký význam má celoplošné testovanie, či je nutný lockdown a aké riešenia vedci navrhujú, aby sme zvládli boj s pandémiou čo najlepšie.
Hosťami budú epidemiologička A. Bražinová, biochemik a inovátor koronatestov P. Čekan, virológ B. Klempa a odborník na matematické modelovanie R. Kollár.“

 

https://www.facebook.com/watch/live/?v=185776793126755&ref=watch_permalink

 

 

 

Vypočula som si časť Ficovej tlačovky, kde hovoril, že na čo je komu antigénové testovanie a že to je ako mŕtvemu kabát a nech mu niekto vysvetlí na čo dobré to bolo.

 

Tak chcem na to odpovedať, keď on to nevie, na čo to bolo dobré.

 

Vďaka antigénovému testovaniu sa podarilo zachytiť práve superšíriteľov bez príznakov, lebo tých zachytávajú tieto testy veľmi dobre a konkrétne v mojom živote sme vďaka tomu predišli zatvoreniu našej školy, lebo takto sa prišlo na to, koľkí majú koronavírus a boli pozitívni.

Keby toho testovania nebolo, práve aj ja som sa mohla nakaziť od osoby s ktorou som mala pracovať a takto som sa tomu vyhla a vďaka tomu učíme od septembra bez prerušenia. Ale ide vám naozaj o tie školy, aby fungovali, alebo aj to sa len predstiera v rámci politického boja?

 

Mohla som sa nakaziť a mňa konkrétne a nás to konkrétne zachránilo pred zavretím školy. A tá osoba naozaj mala koronavírus a rovnako aj ďalšie.

Takže videla som priamo, ako konkrétne to škole pomohlo!

Ale vy, čo v školstve nerobíte, ste toho svedkami neboli, preto to neviete posúdiť, ako to pomohlo. Vy o tom viete len teoreticky filozofovať a v skutočnosti je vám potom ukradnuté, či budú školy zatvorené alebo nie!

 

 

 

 

.

 

Môj postoj k referendu

03.05.2021

Znovu pripomínam, že OĽaNO sa dostalo k moci nie kvôli Smeru ale kvôli progresívcom! Keby boli voliči chceli bojovať proti Smeru, mohli voliť presadzovaných progresívcov alebo SaS alebo iné pretláčané strany, ale tak veľmi veľa ľudí volilo OĽaNO len preto, že sa báli progresívnej vlády a tém ako lokajstvo EÚ, vnucovanie migrácie, vojenských základní a propagandy. [...]

Aký význam má, aby po vás niečo zostalo?

02.05.2021

Tieto dni sú prelomové, čo sa týka špinavostí vo svete. Ešte minulého roku, keď toľko ľudí bolo v depresiách, ja som mala šťastný rok, lebo mne nevadí, že je x vecí, kde nechodím, pozatváraných. A pandémia vyzerala na dočasnú vec. Aj keď ja ju chápem ako schválne vyvolanú a bojovú látku, takéto svinstvá ale lokálne sa diali vždy. No to, čo sa deje teraz, je [...]

Vysvetlite, aký to má účel, že je toto uvedené v klinickej štúdii od Pfizeru a prečo je to hoax

29.04.2021

Ak je tu lekár, vysvetlite, aký to má účel, že je toto uvedené v klinickej štúdii od Pfizeru. A prečo je to hoax. FÁZA 1/2/3, PLACEBO-KONTROLOVANÁ, RANDOMIZOVANÁ, POZOROVATEĽOVÁ SLEVA, ŠTÚDIA ZISTENIA DÁVKY NA HODNOTENIE BEZPEČNOSTI, TOLERABILITY, IMUNOGENICITA A ÚČINNOSŤ VAKCÍNU SARS-COV-2 RNA KANDIDÁTOVIA PROTI COVID-19 U ZDRAVÝCH JEDNOTLIVCOV [...]

stoltenberg

Nové spoločné jednotky rýchleho nasadenia nemajú podporu v EÚ

06.05.2021 20:50

Bojové skupiny EÚ už má. Existujú od roku 2004 a odvtedy neboli ani raz nasadené.

vrbetice výbuch česko

Kremľu nie je známe, že by pre neho pracovali agenti z kauzy Vrbětice

06.05.2021 19:34

Obom agentom Vladimir Putin udelil najvyššie vyznamenanie Hrdina Ruskej federácie.

Vladimír Pčolinský

SIS za šéfovania Pčolinského odpočúvala výrazne viac

06.05.2021 18:16

Podľa Juraja Krúpu dôvody nárastu počtu žiadostí o odposluchy nikdy nebudú známe.

Peter Visolajský

Situácia s nedostatkom personálu je naozaj kritická, upozorňujú lekári

06.05.2021 17:42

Ak by sme chceli dosiahnuť priemer Európskej únie, teda 8,4 sestry na tisíc obyvateľov, potrebovali by sme o 14-tisíc sestier viac.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 957
Celková čítanosť: 3596679x
Priemerná čítanosť článkov: 3758x

Autor blogu

Kategórie