Založ si blog

Archív: február, 2022

Kerberos

Správa o cenzúre ma zastihla v zahraničí. Chcela som si otvoriť českú alternatívnu stránku, čo je nové a už sa nedala, pokým slovenské sa ešte dali. Keď som so svojimi vnučkami, nemám na politiku čas. To je čas, keď som od politiky alebo čo sa deje, odpojená vždy. Ja som spala v teplej vyhriatej posteli a ráno ku mne pribehla dcéra, že máme správy od Asije, ktorá sa […]

Pokračovanie článku

Chcieť mier nie je ruská propaganda!

Len vás chcem upozorniť, že niektorí novinári (Jakub Filo za SME) začali štvať ľudí proti všetkým, ktorí chceli mier alebo nechceli vojenské americké základne na Slovensku: To už budú prenasledovaní, že ich povinne musia chcieť? Prečo zas novinári štvú ľudí proti ľuďom? Prečo nám majú novinári prikazovať, že ich musíme povinne chcieť? A […]

Pokračovanie článku

Medzinárodné práva vás nedovolia zachraňovať!

Vážení nesúhlasiaci diskutujúci. Znovu zopakujem, čo je v článku napísané: „No ja by som ich na mieste Ruska nechala, nech ich aj vyvraždia. Nemali tam ísť bývať! A zvlášť nie na Ukrajine, kde ich aj upália.“ Čo sa vám na tom nepáči? S čím nesúhlasíte? Že by som si zachraňovala len svoj štát a neprekročila jeho hranice a nevystavovala svoj štát […]

Pokračovanie článku

Čo by som na mieste Ruska robila ja

Ešte som nenapísala, čo by som na mieste Ruska robila ja, keby som mala dodržať, čo odo mňa iné štáty chcú. Ak nemá štát žiadne právo chrániť svojich občanov mimo svojho štátu, tak by som svojim občanom odkázala: Môžete k nám utiecť, ale ak tam zostanete, nepočítajte s tým, že vás bude niekto zachraňovať! Keď vás tam vyvraždia, tak nemali ste tam […]

Pokračovanie článku

Dúfam, že to vojnu v Európe už zastaví

Tiež nevidím žiadny iný spôsob ako zastaviť vojnu v Európe. Napokon, vieme to už týždeň z alternatívnych médií: 15.2. „Tento krok Kremlu vyrazí Američanům ale z rukou karty v dané situaci, protože Moskva bude tvrdit, že pouze kopíruje model Albright a odtržení Kosova, jehož představitelé obratem poslali zvací dopis pro americkou armádu a […]

Pokračovanie článku

Kto je vinný za Kuciakovu vraždu

89 bol dopredu pripravovaný. Ľudia mali len zohrať divadlo na nežnú revolúciu, ktorá bola vopred pripravovaná ako prevrat. Občania o ničom nerozhodujú a rozhoduje sa o nich, kedy budú mať aký prevrat, ktorý vraj urobili občania. To, že prevrat bol pripravovaný, to si nemyslím na základe toho, že som si to niekde prečítala, ale ja sama som už pred 89 vedela, že […]

Pokračovanie článku

Pravda o zrade občanov Slovenska

Protesty Matoviča a Remišovej pred domom, ako budú aj susedov otravovať každý deň: VIDEO: https://vk.com/video588888778_456239070 Prehľadne od Chmelára: 13.2. „Moralizovanie Krúpu, Klusa, Remišovej a ostatných je strašne falošné, lebo práve to, že pod hlavňami sovietskych tankov odsúhlasil parlament lepšiu zmluvu ako je […]

Pokračovanie článku

Prečo vám neradím vyzváňať poslancom

Už som to napísala 12.2. ale zopakujem to: Tu je úplne jasné, kto tu je agresívnejší, kto nosil šibenice po demonštráciách a kto uverejnil presnú adresu, aj ktoré noviny takto rozoštvávajú občanov! Ja sama svedčím o tom, že vyhlásenia o osobnom prenasledovaní som videla v diskusiách na SME a nevidela som také na Pravde. A pravdu vám poviem, […]

Pokračovanie článku

SME na boj voči 2/3 občanov využíva aj psychiatra

SME – titulka: „Psychiater Kalaš: Či táto spoločnosť zošalela? Čiastočne áno“ „Aj duševne zdraví ľudia ľahšie prejdú do stavu, keď vyzerajú ako šialení, než by si mali pripustiť, že sa mýlili.“ Nemám nič proti tomu, keď psychiatri rozoberajú spoločnosť (napr. Patarák v inom kontexte), ale nie v dobe, keď je […]

Pokračovanie článku

Toľko sa čakalo na vojnu a keď začne, nie je na titulkoch!

„DLR právě vyhlásila evakuaci pro 2 miliony obyvatel republiky“ „Válka na Donbasu začala! Oddíly DLR v noci nad ránem v prudkém boji odrazili polský žoldácký útvar, který měl zinscenovat chemický útok, aby mohl být potom západními médii vykreslen jako útok ze strany DLR proti Ukrajině! Vlády Doněcké a Luhanské lidové republiky vydaly […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Rusko zrýchlilo postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

ONLINE: Rusko zrýchlilo postup, ovládli niekoľko malých osád. Vysoké straty vojakov ich nezastavujú

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550785x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie