Založ si blog

Archív: júl, 2019

Povedal, že sa chce vrátiť

Kolektívna vina je nezmysel. Nie je to nezmysel v zmysle karmy, ale v zmysle pomsty to určite nezmysel je. Obyčajní ľudia v MHD alebo na uliciach predsa nemôžu za to, že nejaká skupina svetových oligarchov potrebovala pre svoje zisky niekde vojny a rozvraty. Veľmi dobre to chápeme, keď ide o nás, že za to nemôžeme, ale razom to prestávajú ľudia chápať, keď vidia […]

Pokračovanie článku

Konšpirácia o prevahe ekonomických migrantov

Druhá konšpirácia, ktorej som uverila, sa tiež týkala migrantov. Medzitým som neuverila množstvu iných konšpirácií, ktoré sa napokon ukázali pravdivé tiež a to by som nečakala. No ja tento článok píšem o konšpiráciách, ktorým som uverila. Druhá bola o tom, že migranti nie sú v drvinej väčšine utečenci, čo utekajú pred vojnou, ale ekonomickí migranti. […]

Pokračovanie článku

Nepovieš ty, povedia tebe!

Tak sa u nás hovorilo o slušnejších alebo viac utlačených ľuďoch, prečo sa majú ozvať a nespoliehať, že niekto niečo vidí! Povedali mi to veľakrát, pokým som sa to životom naučila lepšie – aj sa niekedy ozvať. Toto je už výsledok, lebo väčšinu života sa mi to mnohokrát zdalo neslušné a čakala som, že snáď si niekto všimne, keď sa mi napríklad deje […]

Pokračovanie článku

Prvá konšpirácia, ktorej som uverila, bola o migrantoch, že sú to mladí muži

V čase migračnej krízy v roku 2015, boli všade po internete videá o prichádzajúcich migrantoch. A keďže som na nich videla v drvivej väčšine mužov, začala som veriť tej nebezpečnej konšpirácii, že drvivá väčšina prichádzajúcich migrantov sú muži. A to som nemala robiť a to som si nemala myslieť, lebo razom som sa preto stala konšpirátorkou, ktorá verí […]

Pokračovanie článku

Chronológia konšpirácií – Kto nesmie mať pravdu

Vraj nemáme veriť konšpiráciám. To čítam skoro dennodenne od roku 2015, keď ma to prvýkrát zaujalo. Začalo to tak, že Adela Banášová ešte v roku 2015 napísala niečo o strate slobody slova alebo že si just dovolí prečítať nejaký časopis Zem a vek a zosypala sa na ňu vlna kritiky na SME a inde, že to nie je pravda, že by sa nemohlo slobodne písať a čítať a boli k […]

Pokračovanie článku

Nebojte sa oligarchov, sú to šarmantní predátori!

Dostala som za úlohu dokázať pravdivosť tohto môjho výroku o oligarchoch: „Potom raz noví liberáli vstanú, aby pokračovali v tom všetkom, čím liberalizmus skutočne je. Rozhodne nie podnožka pre skupiny oligarchov v Pente alebo v Esete,“ Že sú oligarchovia, dokazuje tento zdroj: „Sú majitelia Esetu oligarchovia?“ […]

Pokračovanie článku

Tak, to som netušila, že je to s hnutím pedofilov už tak ďaleko

že majú k tomu rozpracované aj materiály na ich požiadavky. Teraz povedzte, či tí „nenávistní“ a „primitívni“ ľudia, čo nechápali veľkolepé myšlienky „liberalizmu“, nemali pravdu o zdravom rozume a zdravom strede! Pedofilný extrémizmus v ČR a jeho odozva na Slovensku Pedofilný extrémizmus v ČR a jeho odozva na Slovensku […]

Pokračovanie článku

Neškodnosť pedofilov

SME má za sebou tri články o pochopení k pedofilom, pretože pokiaľ nejaké dieťa nezneužili, tak im nijako neubližujú. Zo všetkých komentárov, ktoré som si pod jedným z týchto článkov prečítala, najviac súhlasím s týmto: „Autor je vystudovany psychiater? Alebo aspon psycholog? Ako si moze dovolit napisat takyto clanok, bez zakladnych znalosti problematiky? […]

Pokračovanie článku

Keď ešte aj Dzurinda musí presviedčať predpojatého moderátora

Všetko o nemeckej traume „Len ak Európa zabezpečí, že každý, kto sa nelegálne vydá na cestu bude vrátený do svojej krajiny pôvodu alebo do tranzitnej krajiny, len vtedy skončí smrť utopením v Stredozemnom mori.“ Sebastian Kurz odsudzuje záchranárov v Stredozemnom mori lákanie ľudí na riskantnú cestu „Mimovládne organizácie (NGOs) […]

Pokračovanie článku

Ako by vyzerala slobodná a liberálna Európa

Proeurópsky by znamenalo uznávajúci základné ľudské práva v Európe, čo je najvýraznejším znakom alebo malo by byť pre hlavnú charakteristiku civilizovanej Európy. V tomto ponímaní by protieurópski mohli byť len ľudia, ktorí neuznávajú základné ľudské práva v Európe, ako hlavnú charakteristiku a základ pre spolužitie a multikultúrnu spoločnosť v Európe (ak […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,462
Celková čítanosť: 5510045x
Priemerná čítanosť článkov: 3769x

Autor blogu

Kategórie