Založ si blog

Poliačik proti Chmelárovi

Porovnanie dvoch skupín slovenských fanatikov, ktorí sú horší

 

Práve som dopozerala diskusiu Poliačika, Dostála a Ukrajinky oproti Chmelárovi, Dankovi a Banasovi na TA3.

Veľmi oceňujem, že vôbec v televízii dopustili nejakú diskusiu medzi oponentmi za vojnu a za mier.

 

Ja ako liberál som nikdy nebola zaujatá proti Poliačikovi. Dokonca som jeho osobne volila v roku 2016, keď som sa ešte len rok zaujímala o politiku a chcela ho za ministra školstva! Po roku záujmu o politiku ma zaujal tým, že mi pripadal ako liberál a že háji liberálne hodnoty.

Takže ja som proti nemu zaujatá nikdy nebola. Dokonca, ešte nedávno som bola vďačná za jeho prínos do diskusie s Palkom na tému „slobody materníc“.

Aj som o tom písala, že ma to až dojalo, že sa má kto žien zastať. Bojovníkom za slobodu materníc je veľmi dobrým, lebo v tejto téme majú chrániť slobodu (len materníc) dovolené!

Ale nie, pokiaľ už ide o celé telo!

 

To sa z neho razom stal obraz náboženského fanatika, ktorý sa nám v televízii dával za vzor, že on by sa hneď išiel prihlásiť do armády a čo by urobil, keď uvidí niekoho zbehnúť!

Presne, ako keď sa nám dáva za príklad nejaká nie ešte matka, že ako ona by si nechala dieťa aj keby nemali z čoho prežiť atď…teoretické hrdinstvo, ktoré vnucujú iným a všetkým!

 

A čo mňa po tom, čo by urobila nejaká náboženská fanatička a ako by sa Poliačik hlásil na front!

 

Presne ako liberáli bránia slobodu ženy, aby sa rozhodla sama, rovnako bránia slobodu človeka slobodne sa rozhodnúť, či chce obetovať svoj život a to navyše ani nie za svoju krajinu! 

Presne ako náboženskí fanatici bránia iným ženám rozhodnúť sa inak, títo progresívni fanatici bránia iným ľuďom rozhodnúť sa inak a že nechcú ísť na front! A rovnako ich donucujú v mene svojej fanatickej a naivnej morálky, aby to bolo vnucované všetkým ľuďom.

Tu ste mohli vidieť, že Poliačik nie je liberál, lepšie povedané len v rozmedzí maternice alebo výbere pohlavia, prípadne inej ich len reklamnej agendy na slobodu. Takže odtiaľ – potiaľ reklama na slobodu stačí. Stačí len toto divadlo, že akože sme za slobodu ľudí. Však aj náboženskí fanatici akože sú za slobodu!

A má vôbec Poliačik deti? Má akým šestnásťročným deťom ísť príkladom, ako majú správne obetovať život?

 

Práve som si pozrela video z Ukrajiny, kde

 

„Matka na videu chráni svojho maloletého syna pred nútenou mobilizáciou a snaží sa “spolubesedníkom” vysvetliť, že 16-ročné deti by sa nemali posielať na istú smrť na front.“

 

Prečo sa teda nedáva Poliačik za vzor mladým Ukrajincom u nás, že on by šiel na front a ako ukázal zbehom!

To sa aj ja môžem dať za vzor, že ja keby som bola tehotná aj dvanásťkrát (ako moja prababička), tak si nechám všetky deti a hrdinsky ich vynosím aj porodím, lebo takí, čo mi darujú banány, sa vždy nájdu!

 

Podľa mňa je to rovnaké a to tých náboženských fanatikov nechápali a pritom sú rovnakí. Akurát, že náboženskí fanatici nútia len k pôrodu ale títo až k uvedomelej samovražde na fronte, kde má vojak životnosť 4 hodiny. Že nie všade a niekde dlhšie a niektorí to aj prežijú? Alebo väčšina to prežije?

 

PRAVDA 24.2.:

 

Bývalý americký mariňák: Priemerná dĺžka života vojaka na fronte v Donbase sú štyri hodiny

 

„Nádej na dožitie vojaka na fronte v Donbase na východe Ukrajiny je okolo štyroch hodín, odhaduje bývalý príslušník americkej námornej pechoty, ktorý teraz bojuje po boku Ukrajincov v „mlynčeku na mäso“, ako sa hovorí o krvavej bitke o Bachmut.“

 

https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/658199-byvaly-americky-marinak-priemerna-dlzka-zivota-vojaka-na-fronte-v-donbase-su-styri-hodiny/

 

 

Vie si Poliačik predstaviť, že nie všetci ľudia podliehajú jeho fanatikom? A že za to nie sú platení, aby im verili?

A to šéfredaktorka SME napísala, že nie všetko z protivojnových kníh, ako je napríklad Na západní fronte klid, sa dá použiť na túto vojnu!

A napríklad aj Poliačik dá.

V knihe Na západní fronte klid majú takého uvedomelého učiteľa, čo všetkým schvaľoval ísť na front a ako sa tam potom sám ocitol medzi nimi!

 

A keď chce Poliačik „ukázať“ našim zbehom, prečo neukáže ukrajinským? A prečo to neukázal migrantom z Afriky, pri ktorých mali predpísanú inú propagandu, že pred vojnou sa predsa uteká a argument, ktorý ste mohli čítať každý deň  a všade bol:

 

Hrozilo mi, že by ma vo vojne zabili!

 

Kto bude našich takto obhajovať, keď našich propagandistov za toto už neplatia?

 

Vraj im na Ukrajincoch záleží! A veď aj náboženským fanatikom na pomoci ženám! A veríte im to?

A pôrod tiež neznamená smrť a väčšina žien ho aj s materstvom prežije. Moja prababka prežila!

Páčilo by sa tej Ukrajinke, keby som jej vnucovala hoci len toto? A v mene jej detí?

 

Tá povedala, že od nás nechcú nič, len zbrane. Ďalší dodali, že to netreba brať vážne, že môžeme byť terčom, hoci náčelnik generálneho štábu v ČR tvrdí českým občanom, že toto by si občania mali uvedomiť, že sa stanú terčom!

 

A potom kde tú Ukrajinku nájdeme, keď si Zelenský začne pýtať aj vojakov? Kde sa jej potom spýtame, prečo sme aj my mali byť povinne naivní ako ona, čo ani deti nemá, ale tiež súhlasí s naháňaním iných na front?

 

K počtu tých mladých, čo z Ukrajiny pred frontom ušli, sa vyjadrila, že to nie sú všetci, ako keby všetci vôbec mali možnosť ujsť.

No nepodarilo sa všetkým, čo by chceli, keď ich tam násilím držia a to spolu s Poliačikom a Dostálom už schvaľujú!

 

Nad tým aj títo traja zatvárajú oči, hoci šéfredaktorka SME tu bude drzo písať iným, že to iní zatvárajú oči nad tým, čo sa deje na Ukrajine!

Tak hlavne to, že tam násilím nútia mladých mužov zomierať na fronte a to v mnohoročnej opotrebovávacej vojne! A to už aj vedia, že bude mnohoročná! Čiže o to viac a viac tisícov mladých mužov nútených zomierať na fronte.

 

Je to jednoznačne väčšia bezcitnosť než u náboženských fanatikov! Sú od nich horší!

A ich fanatizmus ohrozuje celú Európu.

A tiež za to berú náboženskí fanatici také peniaze? A ožobráčia tým celú Európu?

 

 

 

Ukážka, čo som predtým písala o Poliačikovi a liberalizme – rok 2021:

 

Má Dag Daniš o progresivizme pravdu?

 

„Ja som si v živote ani neuvedomila, čím všetkým je pre mňa liberalizmus, lebo ja som v ňom proste vyrástla lebo moji rodičia boli veľmi slobodomyseľní ľudia a mne teda pripadal ako vzduch, ktorý si ani nevážite lebo je. Moja mama bola stelesnením liberálky a celej tej liberálnej „agendy“ celkom prirodzene ako človek so zmyslom pre slobodu.

Preto ja, keď počúvam liberálov, vlastne sa mi splnil sen o tom, aby toto bolo normálne v spoločnosti hovoriť, takto žiť. Ale ja hovorím len o tom, čo s liberalizmom súvisí a nie nesúvisí. Pokiaľ teda liberáli zostávajú liberálmi a stále tam máte prítomný ten základný zmysel pre slobodu človeka, tak cítim, že toto je môj svet.

Konzervatívcov nepovažujem za lepších ľudí, lebo sa mi s nimi spája demagogické myslenie.

Keď bol Poliačik v diskusii k zákazu interupcií, cítila som doslova až citové pohnutie, že muž a takto to vyjadrí. Toľko k tým paradoxom, že názorovo sú mi to najbližší ľudia a ani si neviem predstaviť, že by som mala partnera, čo by nebol liberálom. Ja by som proste nejakého konzervatívca ani nezniesla.“

Už vtedy Dag Daniš písal:

 

Dag Daniš: Progresivizmus je náboženstvo, tak ako fašizmus či komunizmus

 

V tom článku z roku 2021 uvádzam jeho názory a moje k tomu.

 

 

Takže liberálov neznášam, keď zrádzajú liberalizmus a slobodu človeka. 

Keď sa zvrhli na tých, čo sú už horší aj od náboženských fanatikov na Slovensku.

 

Nezaujíma ma, koho volajú liberál, ale kto bráni slobodu! A to nie predstieranú, ale skutočnú!

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550900x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie