Založ si blog

Neohrozujte sa, vieme všetci, čo by ste písali

Iste veľa blogerov rieši to, či písať, čo písať, ako písať.

Pre mňa nemusíte. Za ten čas, čo som tu bola, viem, čo si myslíte, viem, že sa nezmeníte, viem, že nie ste zbabelci. A mám dojem, že by ste nenapísali nič nové, čo už všetci nevieme.

Chcem sa vám poďakovať, že ste boli, pokiaľ ste mohli byť a že budete stále aj keby ste boli ticho.

 

Ak nezrušia aj voľby, tak stačí len čakať a uvaliť cenzúru tiež. Keď sme my odstránili televízor, zmizla z nášho života reklama. Dnes nepoznám žiadne súčasné reklamy, nepoznám hlásateľov, komentátorov, nič mi nehovoria ani ich mená, ani mená hercov z nejakých seriálov. Nepoznám nikoho zo smotánky ani z elity.

A to som možno videla za ten čas viac dobrých filmov, ako tí, čo mali televíziu a čakali na vymývací prídel.

 

Ja som vždy mala cenzúru na čaputovú a cenzúrou na 5 % médiá to už pre mňa skončilo. Už nepotrebujem vedieť ich zámery, lebo sú mi jasné na roky dopredu. Aj keby som ja bola od zajtra len v pivnici miesto televízora, už naozaj nepotrebujem nič vedieť, čo by som ešte nevedela.

 

Ak zrušia aj voľby, celkom mi stačí vedieť, koľko vás je. Viac, než som kedy dúfala, že bude.

Či už sa budeme schovávať v pivniciach po útoku alebo budeme môcť vyjsť demonštrovať na ulicu, je to jedno, dôležitý je ten počet. To vedomie, koľkí tak chceme túto totalitu.

 

Uznajte Pravde, že je posledný ostrov z mainstreamu, ktorý zmizne posledný. Tu sa naposledy pozdravíte. Diskusie na Postoji si už neprečítate, tých, čo zaplatili, sa už čítať neoplatí.

 

Tým nechcem povedať, že sa lúčim, len že už sa nemusíte namáhať. Viem, čo si myslíte. Skoro všetci si myslíme to isté. Už to ani nemáte komu písať. Len tým, čo to už vedia!

 

 

 

 

 

 

 

Ľudia si pod týmto predstavujú, že nezlomnosť je, keď sa necháte do niečoho vmanipulovať, za čo obetujete seba alebo niekoho blízkeho.

A ja mám zo života také poznanie, že nezlomnosť je, keď svojich blízkych zachránite a nezlomia vás vnútorne, tak aby ste zabudli, čo chcete vy!

 

Pre mňa postaviť sa na barikády, nie je obraz, že sa tam postavíte osobne a len telom, ale v sebe, že na to nezabudnete, čo chcete vy!

 

Táto cesta je omnoho ťažšia, lebo netrvá krátko, ale celé roky trpezlivosti, lebo si nemôžete dovoliť v nespravodlivom svete mávať zástavou, lebo odvaha a výdrž nevyzerá filmovo! Pre mňa to znamená, že som x krát musela predstierať pokoru, za socializmu pochodovať, teraz vykrikovať, poslúchať, neelegantne prežiť a poslúchať, vzdávať sa.

Zmierila som sa s tým, že nič nebolo potrestané inak než len náhodami. Že som nikdy nič nevysúdila, ničoho sa nedomohla, nemohla rátať s pomocou. Že som súhlasila, že alimenty budem mať nula, aby sme neprežili ešte väčšie peklo. A kašlem na tých, čo by si to peklo nevedeli predstaviť a nijako reálne mi nepomohli len teoretickými právami. Naučila som sa poslúchať a prežiť, a na tej svojej barikáde som vydržala. Presne takto. Je to obraz, ako ma to vnútorne nedostalo. Je to obraz vnútra, ako vás vo vašom vnútri nezlomia. Nie o tom, že sa máte rýchlo obetovať a rýchlo skončiť. Je to o výdrži a trpezlivosti. 

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5549340x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie