Založ si blog

Lavrov sa dal na humor

Sergej Lavrov sa dal na humor a vyzýva Slovensko na dodržiavanie medzinárodných zmlúv

https://dennikn.sk/2779022/newsfilter-sergej-lavrov-sa-dal-na-humor-a-vyzyva-slovensko-na-dodrziavanie-medzinarodnych-zmluv/?ref=tit1

 

„S Ukrajinou je vo vojne a všetko, čo prekročí jej hranice s cieľom posilniť ukrajinskú obranu, považuje za legitímny cieľ. Sergej Lavrov preto jasne odkázal, že ak Slovensko svoje S-300 Ukrajincom odovzdá, Rusi ich skúsia zničiť čo najskôr po prekročení hraníc. To je dôvod, aby sa o čase a mieste, kde sa tak stane, nehovorilo.“

 

 

Predstavte si, že aj môj manžel násilník sa dal na humor. Päť mesiacov po našom rozvode zobral sklenenú fľašu a držal mi ju nad hlavou, že keď sa nevyzlečiem, roztreskne mi ju o hlavu! Prišla som do domu len preto, aby sme ho predali. V januári sme mali rozvod a bývali sme v azylovom dome už rok. Po piatich mesiacoch v máji som prišla len predať dom. Už nikto z azylového domu nepredpokladal, že ešte na mňa zaútočí. Podcenili to, čo potom veľmi ľutovali, lebo sme museli utiecť znova, hoci veci sme ešte v azylovom dome mali.

 

Predstavte si tú trúfalosť od môjho manžela Hitlera, že po tom všetkom, čo si dovolil byť násilník, mal ešte takú smiešnu trúfalosť, že roztreskne mi fľašu o hlavu, keď sa nedám znásilniť!

 

Ja viem, že Havran, Marec, Šimečka by sa z takej trúfalosti začali v tej chvíli smiať, aby im tú fľašu o hlavu neroztreskol. Ale keďže šlo v tej chvíli o moju vlastnú tvár, spomenula som si na ženu, ktorej násilník naozaj tú fľašu o hlavu roztreskol a ona zostala zohavená! V azylovom dome si vypočujete veľa takých príbehov.

Ja viem, že Havran, Marec, Šimečka atď, by sa len potešili, že majú na Hitlera ďalší dôkaz, že majú zohavenú tvár, ale ja som v tej chvíli bola tak zbabelá, že mi záležalo a veľmi sebecky na tom, že nechcem riskovať zohavenie. Preto som veľmi nemorálne a nepekne súhlasila so znásilnením (ako keď nechcem ani svetovú vojnu), aj keď Šimečka by radšej bol zohavený ako nemorálny.

 

Nemám chuť opisovať znásilnenie, ale musím, lebo hrôzy vojny asi tak nezapôsobia na týchto morálnych povolancov, ako že ma znásilnil zozadu a potom mi rozotieral po chrbte spermie akokeby si ma značkoval ako svoj dobytok. Iste by sa radšej Ukrajinci dali znásilniť ako mať črevá vonku. Asi by krajšie a morálnejšie vyzeralo, len keby som prišla o oko. Hlavne som sa bála o oči! A preto som sa nechala aj znásilniť. A preto som ho nevysmiala, že ešte má taký zmysel pre humor, že doteraz mu to všetko nestačilo! Bola som proste podľa Denníka N určite zbabelá. Bola som pronásilnícka, lebo vlastne tým som násilníka podporovala, že sa dám aj znásilniť, ale nechcem riskovať oko! Presne ako teraz som zbabelá, keď nechcem ani svetovú vojnu.

Vlastne som tým dláždila Hitlerovi cestu, teda myslím manželovi, lebo nepochybujete, že je a bol môj Hitler. Lebo keby som sa mu bola správne vysmiala, už by na mňa nezaútočil. Už by sa neodvážil! Ale svojou hanebnou pokorou som mu vydláždila cestu k násiliu!

 

Ešte k tomu Hitlerovi. Predstavte si, že hoci bol pre mňa reálne môj Hitler, lebo veď nikto iný ma nevláčil za vlasy aj po betónových schodoch a mala som plešinu, koľko mi ich vytrhal, tak ja som ho neodsudzovala! To musím len Putina!

Ale u môjho manžela si už môžem dovoliť povedať, že jeho ako Hitlera som už neodsudzovala, lebo som ho chápala.

 

Toto je asi ťažké pre vás pochopiť, ale keď rozumiete, že niekomu šibe a z čoho mu šibe, neodsudzujete ho. Predstavte si, že mi bol vnútorne celkom ukradnutý. Proste ako keď vidíte blázna. Nezaujíma vás ho ani nenávidieť, ale viac to, ako neprísť napríklad o oko.

Takže toto mne sa zdá smiešne, že vlastného manžela, pre mňa reálneho Hitlera som neodsudzovala, ale videla ho len ako blázna, ktorý už nevie, čo robí, ale Putina odsudzovať musím. On už teda blázon pre nich rozhodne nie je.

 

 

 

Dúfam, že to neurazilo morálnu dušu 5 % novinárov, že som sa ohrozeniu nevysmiala. Viem, že podľa nich som sa znásilniť nemala dať a obetovať hoci aj obidve oči. Veď oni by obetovali aj svoje deti, keď raz sme v práve.

Oni by sa mu vysmiali a nikdy by neboli diplomatickí. Ale ja dnes vôbec neľutujem, že to som to neriskovala a že v 68 nezabili vo vojne aj mňa alebo moju mamu, čo ich považovala za svine. Vtedy mohla aj novinárov, ako vždy len doma.

 

Áno, som taká zbabelá, že v okupácii by som sa ponižovala a vždy sa radšej nechala znásilniť ako riskovať niečo horšie. 

Aj keď chápem, že mnohí by sa radšej dali zabiť a miesto očí obetovali aj svoje deti!

 

A som presvedčená, že žiadny z týchto novinárov nepôjde bojovať a nezostanú ani na Slovensku, keď aj sem zavlečú vojnu. Presunú sa so svojim odsudzovaním do takých krajín NATO, ktoré nemali takých novinárov, čo by im aj tam zavliekli vojnu svojim písaním o odvahe a zbabelosti. 

 

 

 

 

Peskov: Rusko by pri existenčnej hrozbe zvažovalo použitie jadrových zbraní

Ešte z tejto trúfalosti sa nevysmiali!

Ale ošetria to odsúdením po použití!

Aj ja som to mohla ošetriť len odsúdením!  Hoďte tam bombu a ja si dám na fb nejaký obrázok!

.

Vycvičíme obyvatele a potom na frontu. Na Ukrajině válčí první čeští veteráni

 

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ukrajina-rusko-valka-cizinecka-legie-dobrovolnik-cr-postih.A220322_200433_domaci_lisv?zdroj=otvirak

 

Sponzoruj svojho bojovníka

https://www.postoj.sk/102045/prispejte-mu-na-ukrajinu-pojde-bojovat-aj-za-vas

 

„Najsilnejšou motiváciou zapojiť sa do vojnového konfliktu je brutalita útočníka.

Pre Slovákov zatiaľ platí oficiálny zákaz, no ako nám potvrdili na ukrajinskej hranici, záujem o vycestovanie existuje. Keď sa možnosť bojovať na Ukrajine zlegalizuje a bez potrebných výnimiek zrýchli, je pravdepodobné, že obrazy zo Sýrie sa stanú aj tými slovenskými.

 

A nám sa tak naskytne nová možnosť podpory: mať svojho vojaka v poli.

 

Skúsme si to na moment predstaviť, lebo to prezradí niečo aj o nás samotných: „Prispejem Janovi a Ferimu, a ty komu? A bojujú v spoločnej jednotke?“ Miro už postovať nebude, zabili ho neďaleko Odesy.“

 

 

To vážne vojna ako počítačová hra?

 

 

„Je to fascinujúce a absurdné zároveň. Naplno som si to uvedomila po návrate zo Sýrie, keď som si na zastávke v Bratislave znudene scrollovala Instagram a sledovala, ako si kamarát kúpil byt, druhému sa narodila dcéra – a Sýrčanka Amal dnes so svojou jednotkou zabila dvoch členov ISIS.“

 

„Zostávame v predstavách, že hráme Playstation, že ten ležiaci človek sa zrazu postaví a vykročí ďalej a my mu do boja za lepší svet prispejeme ďalšími eurami. On je však už dávno mŕtvy.“

„Verím, že svojich followerov nesklame.“

 

https://www.postoj.sk/102045/prispejte-mu-na-ukrajinu-pojde-bojovat-aj-za-vas

 

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518253x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie