Založ si blog

Ako sa manipulujú voliči

Ako sa konkrétne vyrábali voliči Čaputovej!

 

Ja som už o tom písala, ako sa vyrábali, ale čo som vtedy písala a bolo to v roku 2019, tak to vraj nie je pravda. Tak si to teraz prečítajte, ako to nie je pravda, čo som písala vtedy, keď sme ešte nevedeli to, čo už vieme teraz!

 

Koľko je ešte takých voličov Čaputovej na Slovensku?

14. júna 2019 18:52

 

Dnes som sa rozprávala so svojou veľmi dobrou kamarátkou, ktorú si ako človeka nesmierne vážim, pretože ju považujem za jedného z najlepších ľudí, akých som v živote poznala.
Určite každý takého človeka, ľudí, máte, ktorých považujete za najlepších ľudí, najľudskejších, najduchovnejších, najsúcitnejších. Proste dobrých ľudí na tejto zemi!

Nikdy sa o politike nerozprávame, hoci vy si iste myslíte, že ja rozprávam len o politike, keďže tu píšem prevažne na politické témy. No v mojom súkromnom živote to tak nie je a o politike sa prehodí maximálne pár slov, ak vôbec a väčšinou ani to. Je to iste aj tým, že okolo seba mám skôr liberálov a nemám v pláne sa s nimi hádať alebo im čokoľvek vysvetľovať.

Ale dnes som sa teda rozprávala s kamarátkou o politike a dobre ma to rozhodilo, lebo som sa cítila ako v socializme, keď som sa niekomu pokúšala rozprávať o tom, čo páchajú komunisti. Ako to vtedy bolo „len prehnané“, bolo to prehnané aj teraz, lebo to nie je možné, aby ľudí tak klamali a to všetko nie je pravda.

Moja kamarátka samozrejme predpokladala, že keď spomínam politiku, určite som volila Čaputovú a tak sa rozhovorila ako chodila na demonštrácie za Slušné Slovensko, ako bojuje za Čaputovú a pred sebou som mala čistého liberála, ako má liberál podľa Progresívneho Slovenska vyzerať. Všetci liberáli by povedali – Vidíš, takto má angažovaný liberál vyzerať! Nielen to všetko správne chápe, že bola po demonštráciách a volila Čaputovú, ale ešte je aj takto ukážkovo angažovaná aj v svojom pracovnom kolektíve, aj na facebooku, že o tom všetkom aktívne presviedča množstvo ľudí. Vlastne mi rozprávala, ako robila presný opak než ja. Iste by náš rozhovor bol pre množstvo ľudí zaujímavý, ale bol taký dlhý, že ho nezopakujem.

Takže z neho napíšem len toto. Skončil tak, že možno mám pravdu, ale ona si to musí overiť a spýtať sa Kisku cez nejakého kamaráta, či je to naozaj pravda.

Na to som jej povedala, že to je ako keby som v socializme povedala, že to sa musím spýtať nejakého komunistu, či je to naozaj pravda, čo sa o komunistoch v socializme hovorí alebo sa musím najprv nejakého smeráka spýtať, či naozaj smeráci kradli.

Na to mi tvrdila, že veď to už dnes všetci smeráci vedia, že kradli a hanbia sa za to.

Takže skončili sme pri tom, že si od nejakého kamaráta a cez Kisku zistí, či naozaj majú byť na Slovensku muničné sklady a či naozaj existuje nejaká obchodná zmluva s USA, lebo ona o ničom takom nepočula a dôkazy o tom si musí zistiť sama.

Vedela som si živo predstaviť, ako jej na to rovnako spracovaný kamarát povie, že je to všetko len nezmysel, čo vymýšľajú len konšpiratívci a všetky reči o muničných skladoch sú len nezmyslami, hoci Klus a Osuský ich už obraňovali. Ale o tých asi ani nevie, že existujú, takže ich výpovede by pre ňu nič neznamenali.

Proste, aj keď má ma rada, neuverila mi, že by vôbec bolo možné, aby to o tých muničných skladoch bola pravda, pokým neuvidí nejaký dôkaz. Lebo veď to by sa ľudia potom vzbúrili a odmietli to!

 

Koľko je ešte takých voličov Čaputovej na Slovensku?

Koľko je takých jej voličov, čo vôbec nič netušia o nejakej obchodnej zmluve s USA, celkom nič o nejakých muničných skladoch a celkom nič o federalizácii EU?

Veď Čaputová odpovedala na všetky otázky, čo jej položili!

 

Tak ja sa pýtam, ako je možné, že s touto politikou súhlasia ľudia, čo o najdôležitejších otázkach v zahraničnej politike ani nepočuli? Akú osvetu to potom liberáli a voliči majú?

No len takú, akú im predložili!

 

Tu a teraz by som sa mohla vsadiť, že keby som sa o politike začala rozprávať aj s ďalšími svojimi priateľkami, kamarátkami, kolegyňami a ďalšími ľuďmi, tak o federalizácii EU celkom nič nevedia a o muničných skladoch na Slovensku alebo obchodnej zmluve s USA možno už niečo počuli!

Ale hlavné, že volili Čaputovú a vedia, že Kuciaka dal zavraždiť Smer!

 

Možno mi dá za pravdu o 20 rokov, ako mi dali za pravdu o 20 rokov tí, čo mi neverili v socializme, že sa vôbec niečo také mohlo diať! To, za čo som vtedy bola blbec, že preháňam, dnes by sa už neodvážili povedať, že si to len vymýšľam!

Hoci som celkom mala pocit, že hovorím len do vetra, povedala som jej:

„Ale ja nepotrebujem tvoje pochopenie o 20 rokov. O tých 20 rokov to už vždy vie každý! Ja to potrebujem teraz, keď sa to deje! O 20 rokov to už bude zbytočné!“

 

Takže asi pred hodinou som sa jej pokúšala poslať dôkaz, že existuje nejaká obchodná zmluva s USA a nie je to výmysel! Vážne o tom hovorili v televízii, že existuje!

No nedávam tomu veľa, že ju ten kamarát liberál nepresvedčí, že aj tak sú to nezmysly, lebo taká zmluva ešte nebola schválená a keby bola, tak sa dozvie, prečo vôbec nie je nebezpečná.

Stále žijem v socializme. V tom OVZDUŠÍ, že ľudia neverili, čo sa okolo nich dialo, lebo veď to predsa nie je možné!!!

 

 

 

Veď to predsa nie je možné, že dnes, aj dnes dokážu tak ľahko ľudí zmanipulovať, že stačí o obchodnej zmluve s USA nepísať (len to, čo si o tom ľudia majú myslieť), že stačí o federalizme EU nepísať a neexistuje to!

Málo ľudí sa zaujíma o politiku a keď už, za politickú angažovanosť považujú chodiť na demonštrácie za Slušné Slovensko a voliť Čaputovú, ktorá neodpovedala len na tie otázky, ktoré s ňou nerozoberali!

Aké jednoduché!

Keď som bola v koncoch, pýtala som sa jej: „A vieš, že reklamy ťa klamú? Myslím čistenie škvŕn a tak.“

 

„To je jasné! Reklamy klamú!“

 

„A prečo si myslíš, že práve v politike ti už predkladajú úprimnú pravdu a práve v politike?“

 

Vlastne mi celý čas hovorila: „V politike by už tak klamať nemohli ako v reklamách!“

 

 

 

 

Ďalšia volička Čaputovej len nemala informácie

15. júna 2019 19:41

 

 

Takže som zavolala ďalšej voličke Čaputovej, či je informovaná o najdôležitejších otázkach v politike, akými je presadzovanie federalizacie EÚ, federalizácia dlhov v EÚ a pokračovanie jednania o obchodnej zmluve s USA na prítomnosť cudzích vojsk na Slovensku.

… A keďže sa o tejto téme nikde nehovorí a nepíše a už vôbec sa o tom nevedú v našej krajine diskusie, nemohla ani ona vedieť, aké postoje má k tejto téme napríklad Progresívne Slovensko a Spolu alebo Čaputová, keďže o tomto nebola v prezidentskej kampani žiadna zmienka. A ľudia stále veria tomu, že prezidentka Čaputová je nadstranícka a teda mimo strán a nevedeli, že radiť jej budú práve politické sily nie nadstranícke, ale z konkrétnych strán. Že takto sa pri moci a bez volieb ocitne Progresívne Slovensko so Šimečkom v svojom zastúpení pri rozhodnutiach o našej zahraničnej politike.

 

O možnosti cudzích vojsk a muničných skladov na Slovensku vedela, ale uverila tomu, že táto téma je už nadobro pochovaná a vyriešená tak, že tu na Slovensku NIKDY žiadne vojenské základne už nebudú. Nič nevie o tom, že tieto rokovania o obchodnej zmluve s USA pokračujú a že politické sily, ktoré sa dostávajú cez poradcov z Progresívneho Slovenska k moci, majú záujem o presadenie vojenských základní na Slovensku. 

 

Vyjadrila sa, že keby to boli vedeli, čím myslela celú svoju rodinu, tak by nikdy také politické sily nevolili, teda ani Čaputovú, keby s nimi mala niečo spoločné.

 

Takže ja sa pýtam, ako férovo získavali tieto politické sily svojich voličov? A to teraz vôbec nehovorím o manipuláciách s predvolebnými prieskumami, len o dostatočnom informovaní občanov!

 

Voliči Čaputovej sa doradu vyjadrujú, že neočakávajú federalizáciu EU, že nič nevedia o federalizácii dlhov v EÚ a veria, že vojenské základne na Slovensku NEBUDÚ!

Sú podľa vás pravdivo informovaní? A sú podľa vás dostatočne informovaní?

Kde sa, v ktorých médiách tieto témy rozoberajú a vedú sa k nim diskusie?

Kde pre ľudí, čo nečítajú alternatívne médiá? A sú odkázaní len na mainstreamové médiá a na to, že diskusie k tomu neexistujú?

 

Veď volili by celkom inak, keby už o tom boli informovaní!

Ako ste potom tieto volebné hlasy získali? Za cenu zatajovania informácií?

Sú potom tieto hlasy platné alebo získané podvodom?

 

Prečo si vybrali Čaputovú:

Bola sympatická a s tým čo hovorila, súhlasili.

 

A čo témy o ktorých nehovorila a ktoré sa nerozoberali? A čo jej diskusie s Chmelárom, ktoré 7x zrušili?

 

Keby vás takto oklamali v banke pri nejakej pôžičke, že vám hovorili len o niečom a vaša chyba, že iné informácie nemáte, čo by ste asi na to povedali?

Že takú pôžičku od vás nevylákali podvodne?

 

A takto by sme mohli pokračovať, čo aj budem. Budem sa pýtať ďalších voličov Čaputovej, čo vlastne z najdôležitejších politických tém o Slovensku vedia a či ju nevolili práve len vďaka neinformovanosti! 

Vás sa pýtam, prečo potom hovoria, že keby to vedeli, tak by ju nevolili? A to im nehovorím nič iného, než len fakty o ktorých nevedeli. Žiadne konšpirácie alebo nejaké len moje dohady, len fakty o ktorých nevedeli! A nie ja im hovorím, aby potom povedali, že keby to vedeli, tak ani Čaputovú nevolia!

 

Takže takto je to s vašimi voľbami, že keby to bola banka, tak poviete, že sú to vychytralí zlodeji. A to by vás oklamali stále len na jednej pôžičke a nie o budúcnosti vášho štátu!

 

Nejaká len jedna pôžička je stále menej, než vojenské základne na Slovensku, než federalizácia dlhov v celej EÚ alebo vaša existencia vo federalizácii EÚ bez mandátu občanov!

 

A ešte by som chcela podotknúť, že keby som bola chcela škodiť Čaputovej alebo Progresívnemu Slovensku, tak sa tých ľudí pýtam pred voľbami alebo obvolávam ich pred voľbami, či majú tieto informácie!

No ja nie som médiá, aby som to robila za nich a na svojom blogu píšem len ľuďom, ktorých zaujímajú moje myšlienky, lebo je na ich dobrovoľnosti, či si to aktívne vyhľadajú.

Považujem to za veľmi dôležité, nevnucovať svoje myšlienky iným, lebo sama neznášam, keď mi niekto vnucuje svoje. Preto aj píšem tento blog, ako svedectvo o vnucovaní názorov len takzvanými liberálmi, že kto si myslí niečo iné, už je nepriateľom štátu, fašistom, extrémistom, antisystémovým človekom, ktorého treba zakázať, cenzúrovať, prenasledovať a rozhodovať zaňho bez mandátu občanov.

 

Od svojej novej prezidentky očakávam len to, že nebude súhlasiť s vojenskými základňami na Slovensku, ako to sama niekoľkokrát zopakovala a preto si to dovoľujem považovať za sľub. 

Inak od nej už nič iné neočakávam, čo by som ja od nej vyžadovala ako novinári na SME.

Pre mňa môže mať oblečené čo chce a v čom sa dobre cíti, robiť si čo chce, prajem jej osobnú slobodu, aby ju mala ona, ale aj iní!

 

z článku v roku 2019:

Ďalšia volička Čaputovej len nemala informácie

 

 

 

Spätne svoju voľbu Čaputovej zhodnotili takto:

 

 

Prvá: „Proste, aj keď má ma rada, neuverila mi, že by vôbec bolo možné, aby to o tých muničných skladoch bola pravda, pokým neuvidí nejaký dôkaz. Lebo veď to by sa ľudia potom vzbúrili a odmietli to!“

 

A keď sa to dozvedeli aj sa búrili, ale čo už im to pomohlo? Aj tých jej voličov nazvali len „dezoláti“! A samotná Čaputová aj svojich vlastných voličov, čo s tým nesúhlasili, odsúdila ako „frustrovaných“!

 

Druhá: „Vyjadrila sa, že keby to boli vedeli, čím myslela celú svoju rodinu, tak by nikdy také politické sily nevolili, teda ani Čaputovú, keby s nimi mala niečo spoločné.“

 

 

Novinári teda spolupracujú neinformovanosťou občanov! Ale kto si zháňa informácie inde, toho zas tiež nazývajú „dezolát“!

 

 

 

Hlavná myšlienka:

 

Keby vás takto oklamali v banke pri nejakej pôžičke, že vám hovorili len o niečom a vaša chyba, že iné informácie nemáte, čo by ste asi na to povedali?

Že takú pôžičku od vás nevylákali podvodne?

 

 

 

.

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,491
Celková čítanosť: 5539794x
Priemerná čítanosť článkov: 3715x

Autor blogu

Kategórie