Založ si blog

Áno, Ukrajina sa mala vzdať území a nie ľudí!

Chceli ste územia a nie ľudí. A teraz nebudete mať ani obetovaných, ani tie územia!

 

Raz vás budú Ukrajinci nenávidieť! Ja ako Ukrajinka by som vás nenávidela! Že ste na smrť poslali mojich synov a svojich by ste nikdy neobetovali!

 

 

Často sa opakovala otázka, či si tí, ktorí chcú mier, prajú aby sa Ukrajina vzdala nejakých území a že vlastne to si prajú!

 

Áno, ja na mieste Ukrajiny (keby celá Ukrajina bola jeden človek) by som sa radšej vzdala Krymu, Donbasu a Luhanska, ako sa nechala celá zničiť!

A vždy som sa týmto v živote riadila, že v živote si musíš vybrať na čom ti viac záleží a čo je pre teba prioritou, čo budeš zachraňovať.

Napríklad som si vedome vybrala, že radšej budem chudobná a slobodná, než vydatá a týraná.

Keby stála otázka pre Ukrajinu takto, radila by som jej, že radšej nech je chudobná a svojprávna ako bohatá a vazalským štátom!

Ale otázka pre Ukrajinu nebola, či bude len chudobná ale slobodná, ale takto zničená, ako ju teraz vidíte a s toľkými obeťami a aj tak nebude slobodná! V tom ja nič racionálne nevidím, aby som chcela byť radšej zničená a ešte viac neslobodnejšia! To neviem, aká žena by si vybrala!

Napríklad by som neradila žiadnej žene, aby sa bránila proti znásilneniu, keď jej bude muž držať sklenenú fľašu nad hlavou. Myslím si, že ľahšie prežije, keď bude len znásilnená ako na celý život zohavená a aj tak znásilnená!

Napríklad by som neradila žiadnej žene, aby sa búrila proti mužovi v moslimskej krajine, kde sa ženy polievajú kyselinou! Myslím si, že pri takej prevahe by radšej mala poslúchať, ako sa dať poliať kyselinou. Ale som za to, aby sa ženy búrili, keď majú šancu sa oslobodiť a už sa nenachádzajú v nebezpečnom štáte!

Teda, pre mňa je prioritou, aby tá žena zostala celá a nezohavená! To považujem za prioritu!

 

A keď k tomu pribudnú deti, považujem za prioritu ich prežitie! To znamená pristúpiť na čokoľvek, keď ide o ich život! Vzdať sa čohokoľvek iného, ale tohto nie. Absolútne neschvaľujem obetovať žiadne deti pre nejaké územia! Územie pre mňa nemá hodnotu ako človek.

 

Celé je to o tom, že nerobte iným to, čo by ste nechceli, aby robili vám!

 

Takže, keby som ja bola Ukrajinka, nenávidela by som všetkých Ukrajincov a cudzincov, ktorí by ma nútili obetovať svoje deti! 

 

Nenávidela by som ukrajinských politikov, ktorí okamžite nezjednali mier, ale za nejaké územia chcú obetovať moje deti!

Rovnako všetkých, ktorí by ma k tomu nútili! A preto nielen takých Rusov ale aj Ukrajincov a iných cudzincov!

 

To je za mňa, akoby som to videla ja a čo ja považujem za najdôležitejšie a prioritu – prežitie detí a ľudí!

 

Takže čo mám ja hovoriť Ukrajincom? Čo sa ma nikto ani nepýtal ale sa ma tu pýtali len Slováci.

 

Mám hovoriť nech robia to, čo ja by som nenávidela, keby mi niekto hovoril? Mám iným robiť to, čo ja by som nechcela, aby robili mne?

 

Neželám si, aby mi niekto hovoril že mám obetovať deti! Tak to iným hovoriť nebudem!

Nechcela by som aby niekto nútil moje deti do vojny! Takže ja nikdy nebudem iných nútiť do vojny!

Nechcela by som, aby nám niekto nad hlavami rozdúchaval vojnu! Takže ja nebudem iným! 

 

Chcela by som, aby v takej situácii demonštrovali aspoň cudzinci za mier, keď nemôžem ja a musím byť ticho! Tak robím to, čo by som si priala ja sama na ich mieste!

 

Mňa ako Ukrajinku by ste nezradili tým, že sa mám vzdať Krymu, Donecka, Luhanska, ale že sa mám vzdať svojich detí!

Naši niektorí Slováci robia presne to, čo by som si ja ako Ukrajinka neželala! Ja by som ich za to ako Ukrajinka nenávidela, že túto vojnu rozdúchavajú a nechcú ukončiť! Pritom svoje deti si neohrozujú, ale moje áno!

 

A ja ani ako Ukrajinka by som nebola tak blbá, aby som si myslela, že za to môžu len Rusi a len Putin!

Ani to, čo sa dialo na Slovensku za socializmu, za to nemohli len Rusi, ale hlavne naši spoluobčania, ktorí to zneužívali!!!

 

Najväčšie svine tu neboli k nám Rusi, ale naši vlastní spoluobčania!!!

 

Robím len to, čo by som si priala ja, aby robili mne! A nebudem robiť iným to, co by som nechcela, aby ľudia robili mne!!!

 

Ak sa toho držíte aj vy, tak sa toho držte! Robte iným to, čo chcete, aby iní robili vám!

 

Ak si myslíte, že by ste chceli mať takú vládu, ako má Ukrajina, tak ju chváľte!

Ak si myslíte, že by ste chceli, aby vám cudzinci pomáhali zachraňovať nejaké územie aj za cenu ľudských životov, tak im pomáhajte zachraňovať územia za cenu ľudských životov! Ale prečo k tomu nútite iných a tých, čo by to nechceli ani na mieste Ukrajincov?

 

Prečo nútite iných robiť to, čo nechcú aby iní robili im? Prečo majú robiť to, čo by u iných na mieste Ukrajincov nenávideli?

 

Pre vás je najvyššia hodnota územie a Krym a Donecká oblasť a Luhanská oblasť!

Pre iných môže byť najväčšou hodnotou ľudský život a nie územia!

 

Nikdy si nedám vnútiť, že pre mňa má byť najväčšou hodnotou nejaké územie! A keby ste mi to vnucovali násilím, že tomu mám obetovať svoje deti alebo svoj život, tak vás budem len nenávidieť, keď mi to vnucujete násilím!

 

Ja som nikoho nenútila, že si má myslieť to, čo si myslím ja!

Ja som sa len mlčky prizerala na to, že pre iných sú tie územia viac ako ľudské životy! S nikým z nich som neskončila!

A čo si myslím, som písala na svojom blogu! Mám právo mať svoje najvyššie hodnoty, pokiaľ to nie je niečo trestné! Čo mať za najvyššiu hodnotu ľudské životy, nemôže byť trestné!

 

Ja sa nikomu nevyhrážam prenasledovaním ani väzením za to, že preňho je najvyššia hodnota nejaké územie pred ľudskými životmi!

Ja si len myslím, že takí ľudia sa podieľajú na tých obetiach! Nielen Putin, ale všetci tí, ktorí majú za najvyššie hodnoty nejaké územia!

 

Neverím, že by vlastné deti obetovali za nejaké územie! A preto sa musia ľudia do vojen naháňať NASILÍM!

 

 

A MNOHÍ ĽUDIA IM V TOM POMÁHAJÚ!  ROBIA LEN TO, ČO BY NECHCELI, ABY INÍ ROBILI IM!

 

 

 

 

 

 

Súvisiaci článok:

Daniš: „Služobník Naď“

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5549306x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie