Založ si blog

„Na Slovensku chýba strana ako sú v Čechách Piráti! „

Keď som hľadala maturitnú fotku Nicholsonovej, preletela som mnoho jej statusov na fb, ktoré som nikdy nevidela. A neverili by ste, koľko ich má spoločných s Matovičom. Keď šla do Bruselu, tiež si fotila jedlo a dokonca aj len nohy v kraťasoch po bicyklovaní. Spomínam si, že aj batériu, ako tam automaticky tečie voda. Nepochybujem, že všetko toto by si Matovič nemohol fotiť (jedno šťastie, že neodfotil aj batériu), ale je veľmi zaujímavé, že Nicholsonová môže bez toho, aby to niekoho zaujímalo. Ale ona je politicky uvedomelá, takže jej dajú pokoj.

 

Chmelár to pekne dotvorí:

 

„PROGRESIVIZMUS KARPATSKÉHO TYPU

Naozaj som fascinovaný, ako takmer tri mesiace po tom, čo v Spojených štátoch mlátia demonštrantov a občas niekoho zastrelia, prezidentka Zuzana Čaputová a podpredseda Progresívneho Slovenska Michal Šimečka konečne odsúdili policajné násilie. Nie však v USA (na to nemali ani odvahu, ani noty), ale v Bielorusku. Tesne pred pádom komunistického režimu sa v Česko-Slovensku verejne podpisovala petícia za prepustenie Nelsona Mandelu. To sa vtedy mohlo, juhoafrický apartheid bol nepriateľom ČSSR. Na podpis petície za prepustenie Havla alebo Čarnogurského ste už potrebovali odvahu. Ľudské práva sú bezcenné, ak ich nechápeme univerzálne, ak si z nich vyberáme hrozienka a pri bezpráví svojich spojencov klopíme uši. Lukašenkov režim je odsúdený na zánik, obrátil sa mu chrbtom celý svet, dokonca aj Moskva. Kritizovať ho dnes je už lacné. Ale ak zatvárate oči pred tým, čo sa deje v kolíske modernej demokracie, poklonkujete najmocnejším a ešte sa tvárite ako bojovníci za ľudské práva… no, to je už taký progresivizmus karpatského typu.“
.
.
.

Ale ešte som sa šla pozrieť, či nesfotila nejakú blbosť a dáva seriózne fotky. A vyzerá to na sériu článkov na SME, že čo si o nás v Bruseli pomyslia!

 

Jej dredy mi nevadia:

 

https://www.facebook.com/photo?fbid=10220419539896312&set=pcb.10220419353331648

 

Ale vysvetlite mi, v čom sú jej statusy serióznejšie a zmysluplnejšie? Či ryža, motorka alebo mačka je závažnejšia než dredy?

Chcem od premiéra dredy, lebo jeho statusy potrebujú zastrešenie. A hlavne tú radosť z komentárov a článkov na SME.

 

fb Nicholsonová 30.7.:

 

🥳Osobná sloboda jednotlivca pre mňa začína a končí tam, kde sa začína a končí osobná sloboda niekoho iného. Kým nezasahujeme do slobody toho druhého, nie je čo riešiť. 😇
Vždy sa mi páčili dredy, má ich môj syn, aj jeho krásna priateľka. A tak som si povedala, prečo to neskúsiť práve toto leto? Človek nikdy nevie, koľko liet ešte príde😜
So, here I am, pripravená na všetko, aj na poriadnu dávku pravého slovenského hejtu. Želám Vám všetkým leto splnených prianí a túžob a veľa tolerantných a srdečných ľudí okolo seba.“
.
.
.
4.8:
„Život politika s dredmi v našich zemepisných šírkach inšpiruje tlač ku kreatívnym otázkam a mňa k obľúbenej myšlienke môjho otca, že sranda musí byť, aj keď chleba nebude.
Otázka:
Účes pôsobí masívne, aspoň na fotke. Potrebujete vankúš, keď si idete ľahnúť spať?
Odpoveď:
“Keďže napriek tomu, že mám dredy, zatiaľ spávam v posteli ako človek a nevisím z konára alebo z pôjdu ako netopier, používam vankúš. Anatomický.”
.
.
.
z reakcií:
.
.
.
„Perfektné, mladistve, slobodomyselne. 👍❤️ aj ja chcem…“
„Veľmi sa mi páči, že sa nebojíte experimentovať hoc ste verejne známa osoba. Prajem všetko dobré!!!!“
„Je na čase konečne zbúrať predsudky voči účesom a outfitom! Len tak ďalej“
„Všetci ste veľmi, veľmi milí. Bola som pripravená na všeličo, ale na toľko srdečnej podpory nie. Milo ste ma prekvapili, Slovensko je na dobrej ceste 🙂 ĎAKUJEM“
„To je už aké, keď politici, ktorí rozkradli štát, oklamali ľudí a do ďalších XY káuz boli zamiešaní si môžu sadnúť do stoličky v parlamente. Ale slušná politička s inými vlasami nie. Slováci zobuďte sa konečne a riešte vážnejšie veci.
„A pani Lucia, veľmi Vám to pristane k Vášmu charakteru a charizme“
„Lucinko nechcem Vás takúto. Politička takého rangu musí vyzerať seriózne a vážne lebo toto vzbudzjuje dôveru. Zdôrazňujete múdrosť pekná ste tak alebo onak. Prepáčte že som si dovolil.“
„treba búrať predsudky a stereotypy. Konečne“
„Mne sa to sice nepaci, ale tesim sa z radosti inych.“
„No nemám slov 👍👍nádherná ste s týmto účesom a krásne opálená“
„Ešte nafarbiť všetko na modro a máme hlavnú hviezdu v Avatar 2“
„Skvele, ocenujem hlavne odvahu“
„Odvazne a originalne, raz darmo ste slobodna dusa🙏🏻ale mne sa najviac pacite s vasimi vlastnymi dlhymi vlasmi“
„No ale toto Blaha nenechá len tak, určite zaujme stanovisko. Len kto vie, aké, že…“
„Lucia ty hippisacka ♥️
 „Na Slovensku chýba strana ako sú v Čechách Piráti!“
.
.
.
 
Nesúhlasné komentáre vymazala.
Nič by som si viac nepriala, len aby si Matovič tiež dal dredy a potom čítať tie komentáre, ako mu to pristane a aký je slobodomyseľný a odvážny.
Možno, keby neboli Piráti, nebolo by to IN.
.
.
.
Dnes bol Matovič seriózny. Aj mu to tam napísali, že takto si predstavujú premiéra. Len potvrdili, že ide o politickú uvedomelosť a môže si tiež dať dredy.
K Rusom. Rusi ma nikdy nezaujímali. Mala som všetky dôvody ich nenávidieť, lebo zničili našu rodinu. Moja mama bola prenasledovaná a máme na to papier, že sa teraz ospravedlňujú, že nám zničili život. Nie Rusi, ale naši snaživí spoluobčania. Bez našich snaživých spoluobčanov by sa nám tu nič zlé nestalo a stále sa rodia.
A deduška mojej mamy, dedkovho otca zabili Rusi pri bombardovaní západného Slovenska, presne na ôsme narodeniny mojej mamy. Ako darček dostala bombardovanie a zabitie jej deduška. Dedko svojmu otcovi sám zbil z dosiek rakvu a sám ho pochoval.
Dosť na celoživotnú nenávisť, čo poviete?
A napriek tomu sú mi ukradnutí. Žiadni susedia nie sú naši bratia, lebo keby nám veľké štáty negarantovali našu územnú celistvosť, roztrhali by nás.
Súčasťou politiky je tváriť sa, že sme zvrchovaný štát. Neviem o jedinej čiare, ktorú by sme boli schopní určiť Američanom. No to tiež bude rovnaké naveky. Aj za toto sa budú vyhovárať, že len museli a bola taká doba, že inak sa ani nedalo existovať. Nezaujíma ma Rusko, ale čo všetko ešte bude chcieť od nás Amerika a EÚ. Sulík si myslí, že sa sama rozpadne, ani nemusíte chcieť z nej vystúpiť. Ale teraz si to môže už len myslieť.
.
.
.

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

„. . . a ty zhmotnený sen mnohých gayov skončíš na úrade práce skôr, ako kohút zakikiríka v jedno ráno. „

14.04.2024

Už aj minister vnútra si všimol a vypočul zhodnotenie našich progresívnych novinárov od liberálov z Česka, o čom som písala predchádzajúci článok, že by si podľa nich mali radšej vybrať inú prácu, keď to robia len takto zaostalo primitívne: Nie, voľby nerozhodli ľudia, ktorí nenávidia demokraciu, odkazuje minister novinárom „Minister vnútra Matúš [...]

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07, aktualizované: 19:04

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,490
Celková čítanosť: 5539357x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie