Založ si blog

Matovičove nápady k pomoci ženám, čo riešia potraty

Nie, neodsúdim ho, lebo sa aspoň zamýšľal a navrhoval nejaké konkrétne kroky, čo by ženám pomohli a neboli by to len „banány“, teda niečo, čo celej rodine finančne pomôže prežiť tehotenstvo a aspoň zachovať úroveň tej chudoby, čo predtým mali a žili.

Vymyslel pomoc 220 eur počas celého tehotenstva od 13. týždňa, nie tehotenstva, ako píšu Hlavné správy. Ale to ich charakterizuje (Hlavné správy), že to si ani nevšimli, že od koľkáteho tehotenstva, keď im je to jedno, hlavne, že sa to bude a môže volať za život.

Vypočujte si jeho tlačovku, nebudem to tu opakovať, len posúdim jeho nápady ako žena, čo si vie takú núdzu reálne predstaviť:

 

🔴 AKO ZNÍŽIŤ POČET INTERUPCIÍ AJ BEZ ICH ZÁKAZU

Uverejnil používateľ OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti Utorok 24. septembra 2019

 

Akosi nikto si tu neuvedomuje dlhý čas tehotenstva, ku ktorému chcete ženy donútiť. Vo vašej predstave je to možno okamih, keďže sa tým vôbec nezaoberáte, ale v živote ženy, ktorá je v núdzi a preto premýšľa nad potratom alebo sa rozhodne pre potrat, ide o skoro celý rok prežitia s deťmi. Keď teda vynecháme tú polovicu, ktorá má oveľa lepšie podmienky. Ale keďže tých iných je na celé stovky a už deti a aj veľa detí majú, im reálne ide o prežitie.

 

To znamená, že ona musí mať okrem toho, či chce alebo nechce mať ďalšie dieťa, hlavne rovnaký príjem, než mala do tejto situácie. To prakticky znamená, že akákoľvek choroba, dlhšia než týždeň, by vážne ohrozila prežitie jej rodiny. Keď taká žena ochorie na týždeň, ešte si môže požičať peniaze, ktoré nezarábaním stratí, čo spláca aj niekoľko mesiacov. Ale keby ochorela na dlhšie, znamenalo by to už katastrofálny dopad na chod rodiny, ktorá by sa ocitla pred krachom. Nemala by na nájom alebo ešte drahší prenájom. Preto píšem ona, lebo nepočítajte automaticky, že jej musí pomáhať nejaký muž.

Teraz si predstavte, že je pred problémom, že či si môže dovoliť v tehotenstve ochorieť alebo byť vypísaná, ako dnes veľa žien je na rizikovom a skôr bude pri mnohopočetných tehotenstvách, lebo to zas nie je sranda rodiť jedno za druhým. Vy stále počítate s tým, že je zdravá a že hoci má už tri alebo štyri deti, bude samozrejme vládať chodiť aj do práce, aj sa starať o deti a neochorie. V kombinácii s tehotenstvom, keď sa už na jej zdravotný stav kašle, lebo prednosť má plod, môže byť veľmi ľahko aj mesiac, dlhodobo, alebo počas celého tehotenstva vypísaná s tým, že má ležať, aby donosila dieťa.

Neviem, či si predstavujete, že také ženy nie sú, ale je ich veľmi veľa. A práve tie sa o to skôr rozhodnú pre potrat, keď by to pre nich znamenalo nezarábaním ohroziť rodinu a jej prežitie. Kto ich a jej deti bude živiť, keď je tehotná? A to môže mať aj manžela ale predstavte si to z jedného platu a plus už tri-štyri deti. Ale mohlo sa to stať aj žene, čo sa rozvádza alebo rozvedenej. Jej ide o prežitie a nie o odstavenie rodiny, lebo ona je tehotná. Navyše by jej všetci naokolo nadávali, lebo teda nestretne len tých ukážkových kresťanov, že ako môže byť tehotná do tejto situácie? 

 

A čo by jej ponúkol Matovič. Ponúkol by jej maximálne tú PN, čo by ju a jej prežitie s deťmi položila za tých 9 mesiacov a aj to len keď bude súhlasiť, že to dieťa odovzdá inému bezdetnému páru. 

Prečo by chudobná matka mala byť nútená existenčne ohroziť svoju rodinu? Kto by ich živil? Pre toto sa mnohé ženy rozhodujú pre potrat, keď aj už samotné tehotenstvo by ohrozilo prežitie rodiny alebo ju už celkom finančne zničilo! 

 

Ale predstavme si, že by jej niekto povedal:  – My tu zastupujeme bezdetné rodiny a uhradíme vám aj celý plat o ktorý prídete, len nám preboha to dieťa vynoste, my vám to zaplatíme, všetky náklady, aby ste s deťmi prežili, ale vy nám potom dáte to dieťa. –

Až vtedy by sa dalo povedať, že to jej rodinu finančne nepostihne a prežijú len tak, ako doteraz, keď si to teda niekto zaplatí. Nie nejaký zisk, čo by ona navyše získala, len také prežitie, aké mali doteraz. Pýtam sa, je morálne chudobou matiek tlačiť ich k adopciám ich detí? Že ho má pod hrozbou trestného stíhania vynosiť a potom sa ho má vzdať, lebo je ako matka s toľkými deťmi chudobná?

Vy by ste chceli vyššiu demografickú krivku, a tá žena má niečo, čo od nej štát chce (kvôli penziám) ale od ľudí, od ktorých niečo chce, nedokáže zabezpečiť, aby matky mali na prežitie. Tak sa tu správajte k matkám tak, aby vôbec mali základné podmienky na prežitie a k potratom alebo adopciám ich nenútila chudoba.

Ja by som takej žene poradila, keby nevedela prežiť ako mnohodetná tehotná matka – Tvár sa, že chceš dať dieťa na adopciu, aby ti pomohli prežiť a tvoje ďalšie deti pre tvoje tehotenstvo nehladovali, aby ti pomohli a vám pomohli prežiť a potom im povedz, že im to dieťa nedáš!

 

Ale viete, že to už volajú zneužitie? To je pre nich zneužitie, keď matka a tehotná matka dostane od štátu podporu, aby aj ako tehotná s ďalšími deťmi prežila, keď to dieťa nedá na adopciu! Však to by malo byť samozrejmosťou, že žena a matka, ktorá pracovala, by si samozrejme mohla dovoliť byť tehotná a s deťmi prežiť! To by malo byť samozrejmosťou v štáte, ktorý by mal záujem o to, aby sa v ňom deti rodili a ženy nechodili pre ťažké situácie na potrat.

 

Ale u nás to samozrejmé nie je. A to nehovorím o nepracujúcich matkách, hoci ešte aj o ich deti by ste mohli mať záujem! Či oni už rodia horšie deti?

U nás je samozrejmé len to, že štát by tie deti chcel (pre svoje dôchodky a obranu) ale ich prežitie ich nezaujíma, veď doteraz mať deti bolo len súkromné hobby a všade sa predsa písalo a s takými chcel ísť aj Matovič do koalície, čo vždy hlásali – Keď nemáš na prežitie, nemáš mať deti!

A teraz by ste tie deti chceli?!

 

Takže novinárov pri jeho tlačovke zaujímalo, či by to tehotné nezneužívali na prežitie! Keby nezneužívali, tak by ani neprežili! Nehovorím všetky, ale mnohé z nich, čo preto až na interupciu idú.

 

A dalo by sa takej žene poradiť, tak vymysli si to, aby ti pomohli a potom povieš, že to dieťa chceš?

 

Nie, nedalo! A viete prečo? Lebo na tej tlačovke odznelo, citujem:

 

„Zhruba do 6 týždňov, predpokladám, že to právo jej budu garantovať aj adoptívni rodičia“ – že si môže po pomoci nechať!

 

Predpokladáme, že budúci osvojitelia jej túto možnosť umožnia.“ – že si ho môže nechať!

 

 

Takže on a oni len predpokladajú, že by si ho ešte mohla nechať! To by sa mohla aj báť, že jej ho zoberú, keď bude pre prežitie predstierať záujem o adopciu.

 

Ale v každom prípade aspoň vidno, že pomoc dostane žena za niečo – Keď sa dieťaťa vzdáš! To je tá krásna kresťanská morálka. Pomôžeme ti, ale nie tak, aby si si to dieťa nechala a mohla nechať, ale keď nám ho dáš!

 

 

A ešte na tej tlačovke odznelo: 

 

„Dôležité je, aby sa vrátilo k mamičke (po pôrode), teda k inej mamičke – koža na kožu k adoptívnej, nebude trpieť syndrómom odmietnutia.“

 

A tým mysleli, že keď sa dieťa narodí, musí pocítiť telo matky koža na kožu a čakali by ste, že ho dajú skutočnej matke, veď stále si ho môže nechať!

Ale im na tom nezáleží, lebo nedajú ho na kožu matke, čo ho porodila, ale rovno po pôrode adoptívnej mamičke. No celkom ako v tom seriáli Gileád. Pozrite si kresťania, kam to až môžete dopracovať s distribúciou detí od biednych k bohatým. Presne o tom je ten film. Tam chuderky rodili, lebo tie tak ovládli a po pôrode šli rovno ich deti koža na kožu tým bezdetným ženám, a tie čo mohli mať deti k tomu len donútili pre vzrastajúcu neplodnosť.

 

Kde tu teda je a bol skutočný záujem, aby si tá žena to dieťa nechala, keď je táto Matovičova pomoc podmienená adopciou? Nemôžete povedať, že ho nechcela, keď o tom rozhodovala chudoba alebo ťažké situácie s prežitím! To už potom NEBOLO slobodné rozhodnutie, ale pod nátlakom situácie! 

 

 

Hovorte o adoptovaných deťoch a dobrovoľne adoptovaných deťoch, kde nebudú ani traumy z trhania detí od matiek. To už potom nejde len o plod. To už potom nejde len o embryo alebo vajíčko a zygótu! To už tu máme dieťa a vynosené a živé dieťa!

 

A kde má garanciu, že si ho môže po vašej pomoci, no celkom dobre premyslenej na distribúciu detí od biednych k bohatším, nechať?

Ani tlačovke nevedeli,  ale už sa im to dobre distribuovalo! Ty budeš mať PN a tá ďalšia koža na kožu. Skutočne ako keby to boli zajace a nie deti!

 

Keby som bola v takej situácii ja. Lebo veľmi ľahko som mohla byť. Ledva som mala na prežitie a viac než týždňová choroba, ktorú som splácala aj tri mesiace (A to som VŠ, čiže ľahšie podmienky nájsť si prácu a nemala som drahý prenájom, ale vlastný byt bez hypotéky!), by nás bola finančne zlikvidovala do ťažkých mnohoročných dlhov. Navyše ja by som musela dieťa vyležať, lebo tiež patrím k tým, čo boli rizikové a mali rizikové tehotenstvá. Vážne si myslíte, že by som mohla ležať, aby vy ste sa cítili ako záchrancovia mojich detí?

Nikto z vás by za mňa nájom nezaplatil a nikto z vás by moje deti neživil. A ja vám poviem, neležala by som a neprizerala by som sa, že moje deti nemajú čo jesť a kto z vás mi dá milodary za tak krásne poslanie, že nemáte pri ňom ani z čoho prežiť! Jednoducho by som vstala a šla zarábať a ešte by som cítila krivdu, že si to dieťa nemôžem nechať, lebo neprežijeme, hoci som vždy pracovala! A keby som ho potratila, najmenej by som sa necítila vinná ja, že preto, že som musela vstať a ísť zarábať, lebo je to moja vec a štát to nezaujíma, či s deťmi prežijete ako tehotná, keď pracujete!

A vôbec by ste ma nepresvedčili na to, aby som niekomu cudziemu vynosila dieťa a len zato, že ja naň nemám! To vôbec nepovažujem za pomoc, že my ťa prinútime, aby si nám ho vynosila a dala, keď naň nemáš a nemôžeš si dovoliť bez našej pomoci ležať. Ani keby ste mi všetko zaplatili za tých deväť mesiacov, tak by som dieťa, čo som vynosila, nepredávala. A to bude tým, že v ňom nevidím rovnaké embryo, ako v ňom vidíte vy, že na tom už nezáleží, či sa vzdáš dieťaťa alebo potratíš pre chudobu embryo. A keby ste ešte začali s náboženstvom, ktorému ja nie som povinná veriť, že keď mu povinne nebudem veriť, budem vrahyňa aj bez súdu, cítila by som sa len ako v kalifáte. Povedala by som si: „Toto nie je len neľudská spoločnosť, v ktorej matky nevedia prežiť, ešte mi budú vnucovať svoje dogmy, ktorým ja neverím a ešte sa oni budú nado mnou pohoršovať, že keď ma nemôžu využiť na rodenie pre ľudí v lepších podmienkach, tak ja mám byť vrahyňa?“

 

Takže tak, ja by som to dieťa nevynosila, lebo by som ho celkom prirodzene potratila. Ako mienite stíhať také ženy? Budete ich priväzovať k posteli? Alebo trestne stíhať, že vstali a potratili? To nejako nemáte domyslené! A myslíte si, že takých žien je málo? Takých žien je naopak veľmi veľa, čo by ste vedeli, keby ste sa vôbec o tému, ku ktorej chcete meniť ústavu, zaujímali.

 

Našťastie som žiadne nepotratila, lebo sa mi také niečo nestalo. Vďaka tomu, že som bola rozvedená a žiaden muž ma k sexu nútiť nemohol! A to si neviete predstaviť, koľko mužov chce zneužiť rozvedené ženy. Ako moja babička hovorievala – A to máš ľahšie, než na nový kabát, tehotenstvo! – Ale veľmi ľahko mohlo stať (a stane sa skôr vydatým, ktoré manželia aj nútia k sexu) a preto si viem celkom reálne predstaviť, ako ľahko sa môže stať iným a všetko to, čo si boháč Matovič nevie ako obyčajný človek predstaviť! Rieši tieto situácie ako v rozprávke „A je to!“ A ešte to sám nazve „krásne elegantné riešenie – „Dáš ho na adopciu a je to!“.

Chápem, že to myslel dobre a len si to nevie predstaviť, že by potreboval aj ležať aj zarábať, aby prežil s tromi až piatimi deťmi. A to tak potom tá pomoc aj vyzerá, keď z nej máte tému do predvolebných kampaní. Asi ani nepochopíte, aký je to hyenizmus, takto riešiť problémy matiek v núdzi, že si z toho robíte politické divadlo. 

 

Zhrňme si základné body morálnej pomoci:

Nemáte právo poučovať ženy prežitím závislé na sexe, že mali rozmýšľať pred sexom. Veľa z nich rozmýšľalo, ako neskončiť s deťmi pod mostom!

Nemáte právo hovoriť o slobodnej adopcii, keď sú k nej ženy chudobou nútené!

A keby vám záležalo na narodení detí ženám v núdzi, tak im vytvoríte podmienky, aby ich mohli mať!

V štáte, kde to nie je, len farizeji budú pochodovať, že tie ženy mali slobodu a nech znášajú dôsledky a zahynú ich deti pre ďalšie tehotenstvá a nech ich dajú na adopciu! Na to musí byť aký primitívny muž, aby sa ešte vyjadroval, nech si to vyžerú, že rozhadzovali nohy a podobne? A čítajte diskusie, presne koľko takých primitívov si na tom len vybíja takúto nevraživosť k ženám a hovoria len o kariéristkách a celkom ignorujú mnohodetné matky. Tento dav existuje preto, lebo si v ňom na svoje prídu tí, čo môžu celkom beztrestne vykrikovať aj bez súdov, na iných vrahovia a to ešte na ženy a matky! 

A rozhodne to nepôjde v štáte, kde deti sú len súkromným hobby a embryá viac, než obličky alebo zrak ich matiek.

Ak si myslíte, že vaša dcéra má porodiť aj šieste dieťa a to aj keby oslepla, ste náboženským fanatikom a neľudským aj ku vlastnej dcére. Matka je pre svoje žijúce a narodené deti viac než embryo! A či chce a hlavne môže aj oslepnúť, keď si dovolí chcieť dochovať svoje už narodené deti, sa musí sama!

Vy nechcete rozhodovať len o embryách! Vy chcete rozhodovať aj o cudzích obličkách, cudzom zraku a prežití cudzích už narodených detí a to bez zabezpečenia podmienok, aby prežili. A to sa v štáte, v žiadnom civilizovanom štáte nerieši milodarmi! Aby matky s deťmi žili z milodarov!

Kde musia žiť z milodarov, v takom štáte sú potom evidentne v postavení žobráka, keď im prislúchajú len milodary!

Takže v takom štáte sa aj ženy zariadia len ako v džungli – Ako prežiť s narodenými deťmi!

 

Keby to sám Matovič zažil, takú situáciu nejakej tej ženy, pri jeho temperamente by vrešťal celé roky, že ho k niečomu nútia. Práve z neho by bola feministka prvého rangu, že by mu hovorili, že už to preháňa a blázna nechcú počúvať. Tak veľa by s ním urobilo, keby niečo z toho naozaj zažil. Ja som ani nezažila a už mi stačilo. Viem si to predstaviť dokonale a to si k tomu neviem predstaviť matky, čo sa ešte starajú o postihnuté deti a mali by povinne zvládať aj štvrté, piate a šieste alebo byť ešte k tomu nútené vynosiť bezdetným partnerom dieťa.  Ale asi aj tých je podľa vás málo!

Vážne by ste ešte toto dokázali naložiť na chrbty tých žien a ešte hovoriť o ľudskosti? Také ženy ledva zvládnu jedno postihnuté dieťa a jedno zdravé, do čoho ich, práve také ženy muži opúšťajú, lebo ani to nezvládajú a ona má ešte vynosiť ďalšie na adopciu? A pritom sa to najskôr stane žene už v núdzi a v strese, že nemá ani na tú antikoncepciu pokoj a podmienky.

Milí ľudskí, práve vy zabúdate na biednych a v núdzi, keď peníte na kariérizmus. A to práve ľudskosť nikdy nedovolí a nič nerieši primitívne dogmaticky s paušalizovaním. Skutočná pomoc nikdy nemá takú krásnu vlajku, lebo neobsahuje fanatickú jednoduchosť bez domyslenia dôsledkov a podmienok. Tá núti človeka vždy len k mravčej práci bez takého efektu!

 

 

.

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Nemali by sme tu zbytočne komplikované a zbytočne zdramatizované voľby voličmi KDH, čo nezačali rozmýšľať!

26.03.2024

Luna Vive: „Nepáči sa mi napríklad, že si presviedčala ľudí , aby volili Harabina, ale neodsudzujem ťa, pred pár rokmi by som možno vlastne vysoko pravdepodobne robila to isté, teraz si myslím, že preberať za iného svojím spôsobom zodpovednosť a svojím spôsobom ho manipulovať , nie je správne. Možno aj ty k tomu názoru raz dospeješ.“ Luna po voľbách: [...]

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,473
Celková čítanosť: 5517378x
Priemerná čítanosť článkov: 3746x

Autor blogu

Kategórie