Založ si blog

Archív: máj, 2018

Ženy nútené k pôrodom a adopciám – vizitka politiky štátu, ktorý nepodporuje matky a rodenie detí

Otázku interupcií považujem za veľmi závažnú, pretože vážne ohrozuje nielen deti, ktoré by sa mohli narodiť, ale ľudské práva v celej spoločnosti. Tento problém má pre mňa tri rôzne roviny: 1. Osobné rozhodnutie o vlastnom živote. 2. Ohrozenie práv žien a matiek. 3. Ohrozenie základných ľudských práv v Európe. 1. Osobné rozhodnutie o vlastnom […]

Pokračovanie článku

Vrahmi môžu byť aj ľudia, ktorým veria

Nikdy som sa nezaujímala o vraždy, teda ani o reláciu Štefana Hríba s vrahmi Ľudmily Cervanovej. Predstavte si, že ja som o tom vôbec nevedela, že s akýmito vrahmi sa on rozprával, akí vrahovia sa to vôbec spomínajú? Celé som sa to dozvedela až dnes: „Ocenenie pre manipulátora Nadácia otvorenej spoločnosti organizuje od roku 2004 udeľovanie Novinárskej ceny v […]

Pokračovanie článku

Schvaľovanie zákonov v mene náboženstiev

Každý, kto schvaľuje trestné stíhanie za interupciu, tak tým tú ženu odsudzuje a súdi. Poviem príklad, nemôžem povedať, že som za trestné stíhanie pri slobode slova – náhubkový zákon, ale ja tých ľudí neodsudzujem. Všetci, čo ho schválili, k nemu prispeli a podieľajú sa na odsúdení tých, ktorých postihne trestným stíhaním, teda doslova odsúdením. […]

Pokračovanie článku

Čo je pre ĽSNS také (ne)jednoznačné

Moja mama ma vychovala v tom, ze ist na potrat je pre zenu nieco tak strasne, ze celkom mi to stacilo na to, aby som k tomu mala zodpovedny pristup. Preto verim tomu, ze o tom rozhoduje vychova a nie zakazovanie a prikazovanie. Ked na potrat ide zena, ktora este nikdy nerodila, dnes uz kazda jedna moze vediet, ze uz nikdy v zivote nemusi mat dieta. Volakedy este taka osveta nebola, co uz dnes, […]

Pokračovanie článku

Keď predseda strany slúži ako volavka

Spor Progresívneho Slovenska a SaS Jeho podstata bola dôvodom, prečo som vo voľbách 2016 volila SaS. Keďže pre mňa ako ženu je najdôležitejšia otázka v politike ochrana ľudskej rovnoprávnosti a ľudskej rovnoprávnosti žien, hľadala som stranu, ktorá ju ešte dokáže chrániť a má jasne deklarovaný postoj a riešenia k migračnej kríze v Európe, ktorá v […]

Pokračovanie článku

Ani som nevedela, že na to máme

V minulých dňoch prebehla na Slovensku diskusia o tom, či si možme dovoliť určiť vek odchodu do dôchodku. Určite možme, lebo keď máme na pomoc cudzincom, určite máme aj na pomoc vlastným občanom! Predsa sa nedá povedať, že cudzincom sme povinní zabezpečiť dôstojný život, ale vlastným občanom už nie. V Česku prebehla diskusia v ktorej sa riešili aj také […]

Pokračovanie článku

Vo verejnoprávnej televízii by som chcela vidieť diskusiu na tému

Vo verejnoprávnej televízii by som chcela vidieť diskusiu na tému informovanosti občanov o zasahovaní iných krajín do volieb na Slovensku. Dookola nás kŕmia len konšpiráciami o zasahovaní iných krajín do volieb v Amerike, ale my žijeme na Slovensku a nás zaujíma, kto zasahuje do volieb na Slovensku. Predstavujem si tú diskusiu tak, že v nej dostanú priestor zástupcovia […]

Pokračovanie článku

Vyvolená skupina v RTVS a iných médiách

„Podľa Blahu však práve títo žurnalisti vytvárajú jednostranný liberálne orientovaný obsah, ktorý by vo verejnoprávnom médiu nemal mať priestor.“ Zakaždým ma nahnevá, keď niekto uráža liberálov tým, že títo žurnalisti sú liberáli. Prosím vás, už si uvedomte, že žiadny liberál by nikdy nikomu nevnucoval svoje názory alebo neumožňoval […]

Pokračovanie článku

Výzva novinárov

Im nestačí, ze si zaviedli svoju diktatúru do SME, Denníka N a dalších svojich médií, chcú mať diktatúru aj v RTVS. Lebo vraj, keď ju tam nebudú mocť mať, tak sú vyhlasovaní za nepriateľov: „Označovanie novinárov za nepriateľov z nás robí potenciálne terče ďalšieho násilia a legitimizuje prípadné ďalšie útoky na žurnalistov. Slobodné médiá sú […]

Pokračovanie článku

Keď máte na ušetrenie odškodného len dva týždne!

„Alfie sa narodil ako úplne zdravé dieťa. Jeho rodičia uvádzajú, že neurologické problémy a záchvaty sa začali okolo obdobia očkovania v štvrtom a šiestom mesiaci života a práve po očkovaní v 6.mesiaci sa začali rapídne zhoršovať a zintenzívňovať. Lekári tiež potvrdzujú, že jeho choroba nie je geneticky daná a nevedia určiť príčinu a vlastne ani pomenovať […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,462
Celková čítanosť: 5510022x
Priemerná čítanosť článkov: 3769x

Autor blogu

Kategórie