Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel.

 

Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku klamala, že nikdy by nesúhlasila s cudzími vojenskými základňami a nechala si za to zatlieskať a zvoliť sa, aby si potom nohy dolámala pri expresnom podpise pre cudzie vojenské základne!

 

Rovnako pred voľbami klamal Naď, že to je len hoax a nič také sa nechystá, že sú to len konšpirácie dezolátov, ale po voľbách celkom otočil a potom chcel cenzúru na oklamaných voličov!

 

Teraz Korčok ani netají, že je za stratu veta a že je na čase toto propagovať a zdôvodňovať a napriek tomu to naivným voličom taja, čo o strate veta ani nepočuli!

 

 

“Neslušne, ale rázne proti Slovensku!” Minister poupravil Korčokov volebný slogan

 

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas-SD) komentuje výroky prezidentského kandidáta Ivana Korčoka o tom, že súhlasí s obmedzením práva veta členských štátov Európskej únie

„Na rozdiel od toho Ivan Korčok nedávno navrhol, aby Slovensko a ďalšie menšie krajiny stratili právo veta v EÚ, čo by vraj posilnilo samotnú úniu. Tu Matúš Šutaj Eštok takisto krúti hlavou: “Skúsim vám ako minister vnútra vysvetliť, ako by sa takáto problematika dotkla agendy, za ktorú zodpovedám, teda boja proti nelegálnej migrácii.”

 

https://www.hlavnespravy.sk/neslusne-ale-razne-proti-slovensku-minister-poupravil-korcokov-volebny-slogan/3411334

 

 

Silnejšia EÚ je slovenským záujmom, uviedol Korčok. Reaguje tak na Pellegriniho, ktorý ho kritizoval za jeho vyjadrenia ohľadom práva veta v Európskej únii.

 

„Toto je slovenský záujem, lebo tu je odpoveď aj na migráciu aj na to, či EÚ bude naďalej bezvýznamný hráč vo svete, ktorého nikto neberie vážne. V poriadku, vieme na čom sme, keď Peter Pellegrini vidí ako hrozbu to, čo ja vnímam ako záujem Slovenska,“ dodal Korčok.“

 

https://standard.sk/566211/silnejsia-eu-je-slovenskym-zaujmom-reaguje-korcok

 

 

Čaputová: Mali by sme reagovať

 

„Prezidentka Čaputová v polovici júna otvárala konferenciu Globsec a popri pandémii vo svojom príhovore spomenula aj veto v zahraničnej politike. Vyhlásila, že EÚ by mala upraviť svoje pravidlá tak, aby v tejto oblasti nerozhodovala na základe zhody všetkých štátov.

Znamená to, že menšie štáty by pri rozhodovaní nemali až takú veľkú moc.

 

https://dennikn.sk/2449839/s-vetom-ci-bez-veta-zmena-v-rozhodovani-by-eu-mohla-pomoct-na-globalnej-scene-no-nie-je-vseliekom/

 

 

Korčok zmenil pred voľbami názor ohľadom práva veta

 

„Kandidát na prezidenta Ivan Korčok je otvorený tomu, aby sa v rámci Európskej únie zrušilo právo veta. Uviedol, že u neho nastal v tomto smere „istý posun“. „Ak pod rúškom suverenity a zachovania práva veta budeme naďalej takto postupovať, budeme vo svete absolútne bezvýznamní,“ uviedol Korčok v rozhovore pre denník Postoj 7.2.2024.“

 

 

8.2.

Korčok pripúšťa zrušenie slovenského práva veta v EÚ

 

Kandidát na prezidenta Ivan Korčok je otvorený tomu, aby sa v rámci Európskej únie zrušilo právo veta. Uviedol, že u neho nastal v tomto smere „istý posun“.

„Ak pod rúškom suverenity a zachovania práva veta budeme naďalej takto postupovať, budeme vo svete absolútne bezvýznamní,“ uviedol Korčok v rozhovore pre denník Postoj.

 

„Podpora slovenskej suverenity aj v zahraničnej oblasti vedie cez silnejšiu pozíciu EÚ vo svete,“ uviedol v rozhovore. Slováci sú podľa neho „bezvýznamní v najbližšom regióne“, nemajú spoločnú pozíciu „na Blízkom východe, južnom Kaukaze, v Strednej Ázii a tak ďalej“.

 

„Ľpieť na niečom ako dogme bez toho, aby sme zvážili, že vo svete nikoho náš názor nezaujíma a v kritických momentoch sa všetko zužuje na právo veta, podľa mňa nie je slovenským záujmom,“ uviedol Korčok, ktorý vníma, že „EÚ je dlhodobo v zahraničnej politike slabým hráčom“.

 

Zrušiť právo veta navrhol napríklad český prezident Petr Pavel. Naopak, slovenský premiér Robert Fico sa vyjadril, že takýto krok by znamenal začiatok konca EÚ.“

 

https://standard.sk/562604/korcok-pripusta-zrusenie-slovenskeho-prava-veta-v-eu

 

 

Ivan Korčok a veto

 

 

 

Postoj 7.2.2024:

 

„Diskusia sa môže rozprúdiť, až keď v nej budú zaznievať jasné postoje. Vy ste za zrušenie práva veta v zahraničnej politike alebo proti?

 

V tejto téme nehrozí, že nám zrušia právo veta, lebo to sa môže zrušiť, len ak si nikto neuplatní právo veta, teda bude súhlasiť každý.

 

Je jasné, že je to dnes nereálne, ale prečo sa to stále otvára?

 

Lebo to robia politici, ktorí radi vedú krčmové reči.

 

Ale my máme na mysli európsku úroveň, túto tému otvára napríklad nemecký kancelár Olaf Scholz, ktorý volá po zrušení tohto práva.

 

Ako kandidát na slovenského prezidenta len hovorím, že tento diskurz má u nás povahu krčmových rečí. Rád by som od týchto politikov počul vetu, že zrušenie práva veta bez slovenského súhlasu nehrozí.

Súčasne podporujem intelektuálnu aj politickú debatu, čo urobíme so zahraničnou politikou EÚ. A teraz pokojne pomenujem svoj posun, myslím si totiž, že v rámci zahraničnej politiky sa treba pozrieť na niektoré oblasti a položiť si otázku, či by mohli byť prijímané kvalifikovanou väčšinou.

 

Prečo ste sa v tomto posunuli?

 

Ak pod rúškom suverenity a zachovania práva veta budeme naďalej takto postupovať, budeme vo svete absolútne bezvýznamní, pretože právo veta nás núti ísť do najnižšieho spoločného menovateľa.

Sme bezvýznamní v najbližšom regióne, spoločnú pozíciu nemáme na Blízkom východe, južnom Kaukaze, v Strednej Ázii a tak ďalej. Ľpieť na niečom ako dogme bez toho, aby sme zvážili, že vo svete nikoho náš názor nezaujíma a v kritických momentoch sa všetko zužuje na právo veta, podľa mňa nie je slovenským záujmom.

 

Keby sa odstránilo právo veta, EÚ by sa naozaj vedela vyjadriť rýchlejšie či inokedy hlasnejšie, ale bolo by to na úkor jednoty a daňou za to by mohla byť destabilizácia vnútri. Sám ste pomenovali, aký bol problém pri migračnej kríze, keď menšina bola prevalcovaná vo veľmi citlivej otázke.

 

Rozumiem tejto námietke, ale treba si povedať, že napriek tomu, že právo veta už de iure neplatí v mnohých oblastiach, tak sa de facto uplatňuje a bolo chybou, že sa tak nestalo aj pri kvótach.

 

Prečo by bolo potom dobré, aby sa formálne právo veta zrušilo v zahraničnej politike?

 

Jeho zrušenie by mohlo vo výsledku pôsobiť tak, že krajiny neodídu od stola bez toho, aby neobhájili svoju pozíciu. Za neexistenciu jednotného postoja voči Blízkemu východu vôbec nechcem viniť len Viktora Orbána, tam sú iné krajiny, ktoré blokujú jednotnú pozíciu a sú až extrémne protiizraelské.

 

Pri rozhodovaní kvalifikovanou väčšinou získajú silnejšie postavenie veľké štáty. Ale napríklad aj dlhodobá politika Nemecka voči Rusku ukázala, že veľké štáty sa dokážu v dôležitých otázkach zásadne mýliť.

 

Lenže opäť sú tu nuansy. Pri spoločnej zahraničnej politike sa na rozdiel od iných politík neprijíma legislatíva, s výnimkou sankčných mechanizmov. Keď prijímate legislatívu v oblasti vnútorného trhu alebo v oblasti spravodlivosti, deje sa tak kvalifikovanou väčšinou. Ale keď robíte politické rozhodnutia, je tam právo veta, buď súhlasia všetci, alebo to neprejde.

Môj posun ovplyvnila aj moja skúsenosť ministra zahraničných vecí. Ak sami seba nedostaneme pod tlak toho, že neuplatníme právo veta, ale musíme hľadať kompromis, tak to bude ako doteraz, že od toho stola budeme vždy odchádzať a neprebehne poctivá diskusia. Úplne iná atmosféra panuje v konštelácii, pri ktorej viete, že musíte vynaložiť úsilie na dosiahnutie dohody a nestačí len buchnúť do stola a odísť preč.

Preto hovorím, prestaňme s krčmovými rečami a začnime ľuďom vysvetľovať, že podpora slovenskej suverenity aj v zahraničnej oblasti vedie cez silnejšiu pozíciu EÚ vo svete.

 

(Všimnite si tú manipuláciu, že stratu veta vysvetľuje ako podporu slovenskej suverenity! Presne ako kto chce vojnu (hoci aj 30 ročnú ako hovoria uvedomelí Česi a kto chce mier, podporuje vojnu! Čistý Orwell!)

 

Takže ak sa nemecký kancelár Olaf Scholz stretne s Ivanom Korčokom ako slovenským prezidentom a opýta sa ho na názor, po odpovedi bude mať pocit, že slovenský prezident stojí v tejto otázke v línii Nemecka?

 

Nie. Ivan Korčok sa nebojí intelektuálnej a politickej debaty o tom, čo urobíme s európskou zahraničnou politikou. Pokojne ju môžeme ponechať v starej pojmológii suverenity 19. a 20. storočia. Len keď EÚ potom na svetovej scéne napríklad ústami Josepa Borrella prezentuje svoju pozíciu, ministri iných štátov ani len neprestanú esemeskovať. Taká je moja skúsenosť v role ministra. Pokiaľ ide o záležitosti v našom susedstve, musíme mať pozíciu, ktorú niekto zaznamená.

 

Ale nie je to tak, že Washington, Peking či Moskvu bude aj po odstránení práva veta oveľa viac zaujímať, čo hovorí Berlín alebo Paríž, než to, čo povie Borrell alebo Ursula von der Leyenová?

 

To je možné, ale potom prestaňme vytvárať chiméru, že EÚ môže byť geopolitickým hráčom.

 

Vy teda hovoríte, že je to chiméra?

 

Keď si porovnáte prístup veľkých štátov k tomu, či EÚ má mať len jeden hlas, zistíte, že tie predstavy o EÚ ako geopolitickej sile stoja na vode.

 

Ale keď pripúšťate chimerickosť predstavy, že nadnárodná EÚ bude raz takým hráčom, eurofil by vám mohol povedať, že aj vy rozmýšľate v kategóriách 19. a 20. storočia.

 

Ja len opisujem realitu s tým, že s ňou nesúhlasím, a keďže vidím, že EÚ je dlhodobo v zahraničnej politike slabým hráčom, nebránim sa debate, ako s tým niečo urobiť. Slovenským záujmom je, aby EÚ mala čo najväčší výtlak vo svete. Prečo sa toho bojíme? Máme nohu vo dverách. Keď bude 26 štátov za zrušenie práva veta a my budeme proti, tak nič z toho nebude.

 

https://www.postoj.sk/146741/zvonka-to-moze-vyzerat-ako-karierizmus-ale-sam-sebe-som-sa-nikdy-nespreneveril

 

 

 

Všimnite si tú manipuláciu, že stratu veta vysvetľuje ako podporu slovenskej suverenity! Presne ako kto chce vojnu (hoci aj 30 ročnú ako hovoria uvedomelí Česi) a kto chce mier, podporuje vojnu! Čistý Orwell!

 

 

To by zas bolo oklamaných voličov, čo pri Čaputovej hovorili, že o tomto nevedeli! A že to určite bude len hoax!

 

Bol to pre nich len hoax, pokým rovno nechceli aj cenzúru na oklamaných voličov!

 

 

 

Súvisiace články ako progresívci klamali svojich voličov:

 

 

Ako sa vyrábali voliči Čaputovej

 

Koľko je ešte takých voličov Čaputovej na Slovensku?

 

Proste, aj keď má ma rada, neuverila mi, že by vôbec bolo možné, aby to o tých muničných skladoch bola pravda, pokým neuvidí nejaký dôkaz. Lebo veď to by sa ľudia potom vzbúrili a odmietli to!

 

Koľko je ešte takých voličov Čaputovej na Slovensku?

Koľko je takých jej voličov, čo vôbec nič netušia o nejakej obchodnej zmluve s USA, celkom nič o nejakých muničných skladoch a celkom nič o federalizácii EU?

Veď Čaputová odpovedala na všetky otázky, čo jej položili!

 

Tak ja sa pýtam, ako je možné, že s touto politikou súhlasia ľudia, čo o najdôležitejších otázkach v zahraničnej politike ani nepočuli? Akú osvetu to potom liberáli a voliči majú?

 

Ďalšia volička Čaputovej len nemala informácie

15. júna 2019 19:41

 

Vyjadrila sa, že keby to boli vedeli, čím myslela celú svoju rodinu, tak by nikdy také politické sily nevolili, teda ani Čaputovú, keby s nimi mala niečo spoločné.

 

Takže ja sa pýtam, ako férovo získavali tieto politické sily svojich voličov? A to teraz vôbec nehovorím o manipuláciách s predvolebnými prieskumami, len o dostatočnom informovaní občanov!

 

Voliči Čaputovej sa doradu vyjadrujú, že neočakávajú federalizáciu EU, že nič nevedia o federalizácii dlhov v EÚ a veria, že vojenské základne na Slovensku NEBUDÚ!

Sú podľa vás pravdivo informovaní? A sú podľa vás dostatočne informovaní?

Kde sa, v ktorých médiách tieto témy rozoberajú a vedú sa k nim diskusie?

Kde pre ľudí, čo nečítajú alternatívne médiá? A sú odkázaní len na mainstreamové médiá a na to, že diskusie k tomu neexistujú?

 

Veď volili by celkom inak, keby už o tom boli informovaní!

Ako ste potom tieto volebné hlasy získali? Za cenu zatajovania informácií?

Sú potom tieto hlasy platné alebo získané podvodom?

 

Ako sa vyrábali voliči Čaputovej

 

 

Teraz títo nieže neočakávajú stratu veta, ale pri ich naivite ani nepoznajú tento pojem!

 

Však si to overte, pýtajte sa ich, či súhlasia so stratou veta!

 

Buď nebudú vedieť, o čom je reč alebo vám povedia, že určite je to len HOAX!

 

 

Toto sú manipulácie progresívnych aktivistov, čo sa tu vydávajú za novinárov, že vraj informujú voličov!

 

 

 

.

 

Ešte k tým špinavým protislovenským prostitútkam

22.11.2024

Progresívni novinári sa urážajú, že to nie je pravda. To máte pravdu, že prirovnať vás k prostitútkam je urážkou všetkých prostitútiek, ktoré vždy predávali a predávajú len svoje telo! Výlučne len svoje a nie cudzie ako vy! Je to ich telo a môžu si s ním robiť čo chcú! Osobne ho predávajú a osobne tie následky znášajú! Nijako to nie [...]

„Zmyslom západných útokov na Rusko zjavne nie je záchrana Ukrajiny. Tej hrozí opak v podobe ničivej odvety“

22.11.2024

Američania a Briti bojujú proti Rusku ale používajú na to ako mäso na vojnu Ukrajincov. Na takéto vojny potrebujú „priateľov“ – vazalov ako mäso vo vojne o zdroje. Samozrejme, že nehovoríme o obyčajných Američanoch a Britoch, ale o psychopatických oligarchoch, ktorí majú ľudí len ako pešiačikov do ich vojen. K tomuto im pomáhajú len [...]

Šéfredaktorka SME dnes: „Ja som sa predstavila ako „špinavá protislovenská prostitútka“

21.11.2024

Všimnite si, že nepredstavila sa ako nacistka alebo ako dezolát, hoci jej médiá takto nálepkujú voličov iných strán už deväť rokov! https://komentare.sme.sk/c/23414562/preco-norov-zaujimaju-ficove-utoky-na-novinarov.html To som ani nevedela, že v roku 2016 Fico novinárom povedal, že niektorí z vás sú „špinavé protislovenské prostitútky“. Neviem, [...]

Island, sopka, Grindavik

FOTO: Prebudil sa po 800 rokoch. Vulkán na Islande chrlí lávu a ohrozuje obľúbenú destináciu

22.11.2024 22:45

Vedci už skôr varovali, že polostrov Reykjanes čakajú v nadchádzajúcich desaťročiach opakované sopečné výbuchy.

Election 2024

Trump stále hovorí o drvivom víťazstve. Harrisovú však porazil veľmi tesne

22.11.2024 21:27

Rozdiel v celkovom počte hlasov medzi Trumpom a viceprezidentkou Harrisovou bude tretí najmenší od roku 1888.

násilie, muž, žena, znásilnenie, ilustračná foto

Francúz dostal 20 rokov väzenia za znásilňovanie maloletej dcéry, ponúkal ju aj iným mužom

22.11.2024 20:21

Otec sa na súde k činom priznal a uviedol, že sa nebude odvolávať.

polícia, pohotovostná jednotka, kontrola

Kremnické bane boli štyri hodiny úplne uzatvorené, vyťahovali skrížený kamión

22.11.2024 18:40, aktualizované: 20:39

Pre vozidlá nad desať ton je naďalej uzavretá cesta medzi Muráňom a Červenou Skalou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,662
Celková čítanosť: 5782574x
Priemerná čítanosť článkov: 3479x

Autor blogu

Kategórie