Založ si blog

Mám dojem, že to písal volič PS v snahe vyrobiť obraz primitíva

Zopakujem, že televízor nemám, ako vyzerá Jančkárová to neviem a keby sa o tom nepísalo v Pravde, tak zabúdam, že existuje tv.

Presne z tohto dôvodu ho nemám, že podľa mňa ľudí v tv ohlupujú. Vy si myslíte, že na alternatívnych médiách, ja si myslím, že v tv.

A to preto, lebo v tv sa človek nedozvie nič iné len čo si má povinne myslieť a alternatívne médiá ponúkajú širokú škálu názorov a vzájomných oponentov a diskusií. A alternatívne médiá ponúkajú komukoľvek priestor na diskusiu s oponentmi, čo televízia a mainstream diskusie neumožňuje, len jeden povinný názor na všetky témy. Preto diváci a čitatelia len mainstreamu nemajú predstavu o voličoch iných strán.

 

Keďže mňa vždy zaujímajú aj opačné názory a vzájomne opačné argumenty, veľmi rada sledujem opačné názory aj v mainstreame a v rôznych alternatívnych médiách, v čom vzájomne so sebou nesúhlasia a prečo. Chcem mať predstavu o tom, čo si myslia ľudia, čo si myslia niečo celkom iné a rozumieť im, prečo tak rozmýšľajú.

 

Pri dnešnom čítaní SME som natrafila v diskusii na SME na prepis toho výhražného listu Jančkárovej a keď som si ho prečítala (na Pravde nebol celý), už nemám dojem, že ho písal nejaký primitív, ale niekto, kto schválne pomiešal typické vyjadrovanie sa diskutérov na Hlavných správach s voličom Smeru. Možno by ste základ našli v niektorom komentári na Hlavných správach, čo tam ale píšu najskôr voliči ĽSNS alebo Republiky a napasovaný do toho bol akože to píše volič nie ĽSNS, ktorý pohŕda Smerom, ale volič Smeru. Taký mám z toho výhražného listu dojem.

 

Preto sa domnievam, možno mylne, že je to výtvor skôr voliča Progresívneho Slovenska, čo by sa na nich podobalo, že také niečo stvoria, aby vyrobili, že toto sú názory nejakého voliča Smeru. Voliči ĽSNS a Republiky nepoužívajú Blahov výraz „tajtrlík“ alebo „tajtrlíci“, Blahoví zas nepoužívajú narážky na Židov. Celkovo z toho mám dojem, že je to kompilát rôznych vyjadrení rôznych voličov, ako by sa celkovo nevyjadrovali ani voliči Smeru, ani voliči Republiky alebo ĽSNS, že to niekto zhrnul do jedného listu, čo kde pozbieral vo svojej predstave, čo by ich tak mohlo charakterizovať, ale takto dokopy necharakterizuje, len možno v hlave nejakého voliča Progresívneho Slovenska.

 

Preto si myslím, že ak náhodou vypátrajú, že za týmto výhražným listom je volič PS, nechce mi veriť, že volič OĽaNO, tak podľa mňa jeho meno nezverejnia a zostane o tom už len ticho, lebo týchto voličov chránia.

Uvidíme podľa toho, či ho vôbec vypátrajú, ale ja si myslím, že vypátrajú a pre toto nezverejnia.

Myslím si, že ide o podvrh a to len na základe toho listu, čo sa tam píše. Príliš násilne a celkovo neprirodzene sa tam ten Smer spomína v prepojení s takým typom primitíva, ktorý by nevolil Smer. Keď si plánuje znásilňovať, nevolil by Smer a Blahu, tým by pohŕdal. Títo voliči sa vzájomne nemusia. A podľa mňa len v hlave nejakého progresívca by ju chceli znásilniť a ešte pod hlavičkou Smeru.

Znakom týchto primitívov je, že ženami pohŕdajú a verejne by sa im chceli len vysmievať, že sú škaredé, nemajú o ne záujem, nikdy by o ne nezakopol. To je pre takých primitívov typické. Nie, že túžia ju znásilniť. Celkove mám dojem, že to písal volič PS v snahe vyrobiť obraz primitíva, ako sa aj o to často snažia vo svojich úvahách a snahe zosmiešňovať ich. Toto býva často ich zábava, že čo si asi hovoria v krčme, ako asi rozmýšľajú.

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Systém Patriot, PVO

USA majú viac ako 1 100 Patriotov. Poskytnúť ich Ukrajine však vyzývajú spojencov

30.04.2024 22:49

Poľsko aj Grécko už americkej výzve povedali nie.

požiar

V Čani horeli obydlia, oheň sa rozšíril do zberného dvora. Dym bolo vidno aj z Košíc

30.04.2024 21:43

Požiar sa šíril rýchlo horľavými konštrukciami obydlí, v zbernom dvore následne horeli plasty.

električka snd

Ministerstvo električku popred SND neodmietlo. Divadlo argumentuje garážami a štúdiám neverí

30.04.2024 20:53

Vedenie SND si okrem toho plánuje dať posúdiť výsledky štúdií, na ktoré sa hlavné mesto odvoláva

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5559164x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie