Založ si blog

Radšej hrozný koniec ako hrôza bez konca?

Očakávala som, že sa bude viesť vojnová propaganda do vojny s Ruskom, písala som o tom v článkoch, že pozor, príde ešte zúrivejšia. Ale nevedela som si ju predstaviť a aké argumenty vymyslia!

 

Šokovali ma. Že kto nesúhlasí s treťou svetovou a zapojením všetkých krajín do tretej svetovej, je nacista. To by som neverila, že niekto môže takúto blbosť hlásať a ešte novinári, čo sa považujú za „intelektuálnu elitu“.

 

Že kto nesúhlasí s okamžitým odpojením od všetkého a pritom nie je ani odborník na danú problematiku, je tiež nacista a nemorálny človek. To tiež splodila „intelektuálna elita“ novinárov.

 

Ale úplne najviac ma šokovali čitatelia podobných propagandistických novinárov v Česku, ako tam zúrivo volajú ľudia po vojne!

Neverila by som, skutočne by som neverila, že z obyčajných ľudí toto novinári vyrobia – aby ľudia volali po tretej svetovej!

 

 

 

Poľsko nás môže zatiahnuť do vojny s Ruskom pod rúškom mierovej misie na základe pozvania Zelenského. Vstup poľskej armády na Ukrajinu by znamenal hrozbu vypuknutia celoeurópskej vojny, pretože Rusko bude poľskú armádu, aj keď vstúpi na Ukrajinu bez súhlasu NATO a na vlastnú päsť, považovať za oficiálny vstup členskej zeme NATO do vojny s Ruskom.

Eskalácia celoeurópskej vojny by potom mohla byť veľmi rýchla a jadrový stret by bol otázkou niekoľko hodín.

Poľský prezident prehlásil, že chce obnovu VeľkoPoľska a že je presvedčený, že medzi Poľskom a Ukrajinou už nikdy nebude hranica a obidva štáty budú žiť v spoločnej krajine. Z Ukrajiny tam, čo zaberie Poľsko.

 

„Tady je ten projev https://m.youtube.com/watch?v=8_NhjEb9WAM
Celkem jednoznačně se poláci v diskuzi pod ním shodli , že se Duda zbláznil .“

 

Môj syn to považoval za sprostosť, že by Poľsko zabralo časť Ukrajiny. To bol podľa neho len hoax!

 

 

 

 

 

 

Čitatelia SME po ich ideologickej výchove volajú po vojne:

 

 

Prehra alebo tretia svetová.

„No ja to vidím na tretiu svetovú… Bohužiaľ to jadrové zbrane veľmi komplikujú. Budú veľké obete, zamorenie rádioaktivitou, vážne poškodenie genómu ľudstva, vymieranie značnej časti populácie. Ale rusko – ten zhubný nádor na organizme planéty Zem – musí byť raz navždy denacifikované a demilitarizované. Nemôžu a nesmú ohrozovať civilizovaný svet naveky. Radšej hrozný koniec ako hrôza bez konca.“

 

„Každý krok proti rusovi je pozitívnym —- nezabúdame na 1948, 1968, takže do nich'“

 

„Ked myslis.
Ale dodávanie zbraní je podporovanie vojny.“

 

„Ak proti rusovi, tak áno“

 

„Do nich!!!“

 

„Do ruskych fasistov. Kazdy s fungujucim mozgom to vie.“

 

„Každý krok proti rusovi je pozitívnym krokom —— za 1968 do nich“

 

„Cize súhlasíš s podporovanim a predlzovanin vojny?“

 

„Suhlasím a podporujem zničenie ruska“

 

„Aj civilistov? Zeny a deti?“

 

„Rovnaky scenár a stale dookola. Vysledok. Tendre na zbrane za miliardy. A aka je historia Jarka Naďa. To uz nevidi len slepý. Co tam po sestrickach,doktoroch,osetrovateloch. My potrebujeme Abramsy. :-)“

 

 

 

Propaganda do vojny v Česku:

 

 

Nacistické hrdlořezy nahradili ruští primitivové: Vojáci u Brna znásilňovali děti a vraždili nemluvňata

 

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pribehy/711581/nacisticke-hrdlorezy-nahradili-rusti-primitivove-vojaci-u-brna-znasilnovali-deti-a-vrazdili-nemluvnata.html

 

 

 

Obete v Afrike ich znovu nezaujímajú, že to zaplatia hladomorom. To už nie sú deti našich susedov!

 

 

Guterres in Senegal: ‘Triple crisis’ in Africa aggravated by war in Ukraine

 

„Trojitá kríza“ v Afrike, ktorú zhoršila vojna na Ukrajine

Vojna na Ukrajine podľa generálneho tajomníka OSN Antónia Guterresa zhoršuje „trojitú potravinovú, energetickú a finančnú krízu“ v celej Afrike.

 

„Aktuálně o Africe a válce na Ukrajině – hrozí tam hlad, ekonomická a finanční bída, protože lodě RF nelze kvůli sankcím použít (nemají povolení kotvit v přístavech) a dodávky pojistit (i u zajišťoven). Nejsou dodávky obilí, uznal to i šéf OSN, že sankce USA a EU vyrobí v Africe ohromnou krizi.
Viz třeba – https://news.un.org/en/story/2022/05/1117352

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 10:43

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.

Praha / Policie CZ /

Do českého gymnázia násilne vtrhol neznámy muž, polícia evakuovala študentov

03.05.2024 10:20

Polícia neskôr na Twitteri (X) uviedla, že zadržala podozrivého.

Zuzana Dolinková / Robert Fico /

Dvestomiliónová injekcia pre nemocnice má vyriešiť ich nekončiace dlhy. Dolinková však nastavila pravidlá

03.05.2024 10:00

Ústavné zdravotnícke zariadenia sú zadlžené natoľko, že čelia žalobe Európskej komisie pred Európskym súdnym dvorom za neskoré platby.

Niger / Rusko /

Ruské jednotky vstúpili na leteckú základňu v Nigeri, ktorá hostí americké sily

03.05.2024 09:07

Krok ruskej armády stavia americké a ruské jednotky do tesnej blízkosti v čase, keď sa vojenská a diplomatická rivalita oboch krajín čoraz viac vyostruje v súvislosti s konfliktom na Ukrajine.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5561617x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie