Založ si blog

Lenže to by nezabezpečilo desiatky miliárd dolárov ziskov Pfizeru a spol.

Juraj Mesík 18.9.:

„Takto to malo byť od samého začiatku – selektívne očkovanie vysoko zraniteľnej časti populácie na báze úplnej dobrovoľnosti.

Lenže to by nezabezpečilo desiatky miliárd dolárov ziskov Pfizeru a spol.

Anyhow: je pozoruhodné, že sa v paneli FDA nakoniec našlo dosť odborníkov s chrbtovou kosťou, ktorí odmietli pokračovanie mRNA experimentu na masách a zúžili ho na ľudí nad 65 rokov a ľudí s komorbiditami.

To ešte neznamená, že v USA masové podávanie tretej (a ďalších) dávok mRNA nebude: Je to len odporučenie panelu expertov, politické vedenie FDA môže rozhodnúť inak – názormi neskorumpovaných odborníkov sa ani tam nemusia zaťažovať.

Veď uvidíme – povedali slepí.“

https://www.aljazeera.com/news/2021/9/17/us-fda-advisory-panel-rejects-widespread-pfizer-booster-shots?fbclid=IwAR3VKxoa-QvoNQoj3ax2bfIWjSScby1TAh4uwOQcKsOxg5Fs32UBDNwxN3o

z prekladača:

Odporúčanie prichádza potom, čo vedecký poradný panel odmietne návrh spoločnosti Pfizer na poskytnutie posilňovacích úderov väčšine ľudí.

Vplyvná skupina vedcov z FDA v piatok odmietla rozsiahle dodávky posilňovačov  pre väčšinu Američanov a priniesla prekvapivý úder plánu Bidenovej administratívy na boj proti vysoko nákazlivému variantu Delta zavedením tretieho očkovania vakcínou budúci týždeň.

Členovia panelu externých expertov FDA hlasovali jednomyseľne za podporu posilňovačov pre starších Američanov a rizikových ľudí po odmietnutí návrhu spoločnosti Pfizer poskytnúť posilňovače očkovacej látky pre širokú verejnosť.

Počas niekoľkohodinovej diskusie skupina vedeckých poradcov FDA vyjadrila sklamanie z toho, že spoločnosť Pfizer poskytla málo údajov o bezpečnosti ďalších dávok. A sťažovali sa, že informácie poskytnuté izraelskými vedcami o ich posilňovacej kampani neboli užitočné na predpovedanie skúseností USA.

Členovia poradného panelu uviedli, že žiadosť Pfizer a FDA o schválenie pre osoby mladšie ako 16 rokov je príliš široká. Väčšina z nich uviedla, že podporí posilňovače pre starších Američanov, ale nemysleli si, že sú ešte potrebné pre mladších dospelých.

Správa uverejnená v odbornom časopise Lancet 13. septembra dospela k záveru, že aj napriek hrozby viac nákazlivé Delta variante, „preočkovanie pre všeobecnú populáciu nie sú vhodné v tejto fáze pandémie.“

 

https://translate.google.sk/translate?hl=sk&sl=en&u=https://www.aljazeera.com/news/2021/9/17/us-fda-advisory-panel-rejects-widespread-pfizer-booster-shots&prev=search&pto=aue

.

.

.

Veľa falošne pozitívnych testov už dodatočne odmietajú evidovať ako negatívne. Prikladám o tom dôkaz z rodiny, kde sa moja sesternica musí každé dva dni testovať, ale keď jej vyšiel falošne pozitívny test, tak ju evidovali ako pozitívnu aj keď následný ďalší test už bol negatívny:

„Moja skúsenosť s testami.

Pred takýmto mailom  som dostala v jeden deň 2 písomné potvrdenia s rozdielnymi výsledkami. Jeden pozitív, hneď ma chceli poslať na 2 týždne do karantény. Bola som informovaná, že výsledok platí 3 týždne. Tak som absolvovala vtedy potrebné skúšky v SND a odspievala dve septembrové prestavenia AIDY.

Ďalšie bláznivosti s takýmito falošnými, zavádzajúcimi testami nemám v pláne dobrovoľne absolvovať.“

 

„Dobrý den,

 

Prehlasujem ze pani xxxxx sa bola u nas testovat dna xxxxx v MOM Karlova Ves, kde absolovala  AG pluvaci test s pozitívnym vysledkom. Následne jej bol spravený AG test z nosohltana s negatívnym výsledkom. Prehlasujem ze pani xxxxx je Negativna a pluvaci test jej skreslil vysledok.“

 

 

 

Ale evidovaná zostala ako pozitívna! To jej napísali pre divadlo, aby sa mohla zúčastniť predstavení.

 

 

 

A nás v škole očkovaných vôbec netestujú, či neroznášame nákazu ako očkovaní a to ani po tom, čo naše deti idú do karantény a evidetne sme boli s nakazenými.

 

 

 

.

„USA nechtějí, tak si americkou základnu postavíme sami, tvrdí Černochová a už shání cihly“

05.05.2024

Môj výsmech z tejto bláznivej ministerky, čo je ako Naď na Slovensku, znamená len to, že aj my si z nej môžeme robiť výsmech, nielen Reflex z ľudí, čo si tu americké základne neprajú! 22.4.2022 som napísala článok: Hoax šírený ministerkou obrany v Česku „Černochová dodala, že USA by mali mať dve základne na Slovensku. To však slovenské [...]

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

medvede

Medveď strhol v Porube ovcu, zásahový tím nainštaloval fotopasce

06.05.2024 11:28

Medveď strhol v intraviláne obce chovateľovi jednu ovcu.

trnka

Trnka prenájom strojov za 30 miliónov eur obhajoval. NAKA začala trestné stíhanie

06.05.2024 11:14

Košický kraj si mal od spoločnosti Tempus-Trans prenajať dovedna 73 kusov techniky.

obchvat

Tatranci uspeli. Projekt obchvatu Starého Smokovca stopli

06.05.2024 10:57

Tatranci spisovali proti projektu petíciu, podpísalo ju osemsto ľudí.

filipíny, juhočínske more

Filipíny chcú riešiť konflikty v Juhočínskom mori diplomatickou cestou

06.05.2024 10:22

Čína nasadila proti filipínskym plavidlám vodné delá. Filipínsky prezident uviedol, že útok nebudú opätovať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,496
Celková čítanosť: 5564250x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie