Založ si blog

„Tak by som dal Imreczemu 25 rokov len by tak hvízdlo“

To aj potom, pán Fico, budete hovoriť o politickom procese?

 

infovojna 29.1.2021 od 11 min. do 28 min. o zlodejinách Smeru a za Pellegriniho a Sakovej.

Nájdete na ich stranke v archíve – Dopoludnie s Adrianom

Lichtner:

„Toto je v mojich očiach, toto bola jedna organizovaná zločinecká skupina, ktorá sa neštítila ničoho.“

„Ja som o tom rozprával roky. Keď viem, tak poviem vždy. A ak urobí si NAKA svoju prácu poriadne, tak vyplávajú na povrch také svinstvá, vyplávajú na povrch také veci, ako sa mohol zmeniť daňový systém k lepšiemu, jak pre štát, tak pre vás. Hej! Ale nikto by na to nezarobil! Tak sa to neurobilo a takto sa povyberali nejaké veci, ktoré sa ukradli a keď ten, čo to vymyslel, sa ozval, tak sa vyhrážali jeho decku. Uvidíme, či toto všetko vyplýva na povrch a uvidíme, či táto nová vláda, ktorá je najčistejšia na svete, sa pozrie na ten daňový systém a zavedie ho na Slovensku, aby štát mal viac, vy platili menej a aby nemohli niektorí kradnúť. Lebo v tom systéme bola taká podstata, nájdite si relácie, kde sme to rozoberali… Čo len ja viem, tak by som dal Imreczemu 25 rokov len by tak hvízdlo, ale to som ja. A myslíte, že Brhel sa vráti na Slovensko? To môžeš čakať koľko chceš.

Táto správa ma, nie že potešila, ale hovorím si konečne! Ale ja som len zvedavý čo s tým NAKA urobí, ak to má rozpracované, čo bude robiť vyšetrovateľ, čo prokurátor. Toto ma veľmi, veľmi zaujíma! Pretože Matoviča, pána premiéra, tohto debilka nemôžem ani cítiť za to, čo robí s týmto národom, ale ak veľmi, veľmi chceš, Igorko, urobiť zle smerákom, tak dohliadni na to, aby Imrecze aj s tým ožranom boli urobení poriadne.“

„Keď budete chcieť voliť stranu Hlas, tak ste sprostí ako baganča.“

 

„Františka Imreczeho vtedajší premiér Peter Pellegrini po odchode Kažimíra z postu ministra financií spomínal ako jedného z možných nástupcov na poste financmajstra. „Keď sa kauza vyjasní a ak sa Imrecze očistí, je jeho plným právom, aby sa mohol vrátiť naspäť napríklad aj do čela Finančnej správy,“ vyhlásil koncom septembra 2018 Pellegrini.“

 

 

A naozaj je pravda, že o tom veľa hovoril, lebo hoci ma zlodejstvá Smeru nezaujímali a nezaujímala som sa o všetky spôsoby ako sa dá rozkrádať štát. Viete, ja som medzitým vychovala tri deti, pokým tu tí muži rozkrádali štát. No meno Imrecze som si dobre a práve z infovojny zapamätala, čo za zlodejskú sviňu bol tento človek a asi ho nikdy nechytia. 

A ako hovorí Lichtner, to aj potom, pán Fico, budete hovoriť o politickom procese? 

A Pellegrini ho bude navrhovať ako financmajstra? No Pellegrini vie ešte horšie zrádzať štát, ako to už nebudem opakovať od Chmelára a akých Blaha volá mopslíkmi, keď nie sú z jeho strany.

 

 

 

Dag Daniš 31.1.

Fica dobieha jeho „zmluva s diablom“

 

„Z výpovedí „svedkov“ (stíhaných zločincov) vyplýva, že po roku 2012 sa mala Finančná správa rozkrádať podobným spôsobom ako iné rezorty.Po voľbách a víťazstve Smeru si oligarchovia podelili korisť. Oligarcha Brhel mal v rámci „sfér vplyvu“ získať daňovú správu. Formálne ju riadil Imrecze, reálne oligarcha a jeho ľudia.

Imreczeho aj bratov Brhelovcov obvinili za utajené a pre štát nevýhodné IT zmluvy v objeme desiatok miliónov eur. A za prijímanie úplatkov od podnikateľov, ktorí potrebovali vybaviť biznis – alebo problémy – s Finančnou správou.

 

Mali konať ako organizovaná skupina. Jej hlavou mal byť podľa vyšetrovateľov oligarcha Jozef Brhel. Zadržaný však nebol, pretože sa zdržiava v zahraničí. Pravdepodobne v Karibiku.

 

Takéto rozsiahle finančné podvody boli možné len s aktívnou súčinnosťou Finančnej správy a polície.

 

Oligarchovia Smeru vytvorili niekoľko organizovaných skupín napojených na štát, ktoré fungovali a zarábali viac-menej autonómne. Bödörovci mali políciu, Výboh mal vplyv na obrane a v doprave, Široký s Poórom v infraštruktúre, Brhel na Finančnej správe a na ministerstve hospodárstva(v energetike).

 

Dnes Fico tvrdí, že po ľuďoch zo Smeru ide „Matovičovo komando“, ktoré by sa mohlo premenovať z NAKA na MAKÓ. Akosi zabudol dodať, že do roku 2018 sme tu mali bödörovské komandá, ktoré stíhali, resp. sledovali či diskreditovali kohokoľvek, kto ohrozoval ich mocenské postavenie a biznis.

 

Napriek tomu môžeme byť už dnes, na začiatku vyšetrovania, optimisti. Stíhanie v réžii NAKA prináša dva pozitívne efekty.

Prvý: padá stará a desaťročia platná paradigma, podľa ktorej sú tí najvyššie postavení oligarchovia nedotknuteľní. Nad zákonom. Po stíhaní podnikateľov Kvietika, Bödöra, Haščáka či Brhela to už neplatí.

Tieto precedensy sú mimoriadne cenné. Málokto sa po nich v budúcnosti odhodlá zmocniť štátu takým hrubým spôsobom, ako sme to videli za éry „našich ľudí“.

Druhý: ľudí ako Fico, Kaliňák a Počiatek čaká budúcnosť v sústavných obavách a v strese.

 

Pretože za zmluvy s diablom sa platí do konca života.““

https://www.postoj.sk/70985/fica-dobieha-jeho-zmluva-s-diablom

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Vrtuľník

Pri páde armádneho vrtuľníka na severe Kolumbie zahynulo deväť vojakov

30.04.2024 07:04

Vrtuľník mal dopraviť zásoby pre vojakov v oblasti mesta Santa Rosa del Sur, kde v poslednej dobe prebiehajú boje medzi ľavicovou gerilou a drogovým gangom.

depozitár, Múzeum SNP, Banská Bystrica

Rarita v Múzeu SNP: Prvého mája sprístupnia skvosty, ktoré viac ako polstoročie verejnosť nevidela

30.04.2024 07:00

Mnohé autentické uniformy, zbrane, prilby, kufre a rôzne osobné veci ľudí, ktorí riskovali svoj život v Povstaní priamo na bojisku, sa konečne dostali „na svetlo sveta“.

Sophie, Ukrajina, vojna na Ukrajine

ONLINE: Rusi majú priestor pre budúce útoky. Zelenskyj sa sťažuje, že pomoc prichádza pomaly

30.04.2024 06:30

Rusi kontrolujú takmer pätinu Ukrajiny a majú možnosť útočiť viacerými smermi. Zelenskyj hovorí, že zbrane na Ukrajinu síce už prúdia, ale pomaly.

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558396x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie