Založ si blog

Čekan uviedol, že nebojoval za odstavovanie nezaočkovaných z internetu!

Experimentálne očkovanie, za ktoré nikto neberie zodpovednosť, má byť dobrovoľné.

Slovo dobrovoľné znamená, že nemá byť k takému očkovaniu, za ktoré si má byť sám zodpovedný, donucovaný alebo vydieraný!

 

Jeden sám Čekan by nikoho nemohol donucovať alebo vydierať, keby to nerobili novinári, ktorí dennodenným písaním prenasledovali a odsudzovali ľudí, čo sa dobrovoľne nechceli dať očkovať.

Týmto novinári dennodenne vytvárali nátlak na občanov, ktorý ich mal takýmto donucovaním s osočovaním, že inak budú dezoláti a svine, dohnať k očkovaniu. 

 

Ja som sa dobrovoľne nechcela dať zaočkovať, ale pod vydieraním a prenasledovaním novinárov som sa dala. Novinári všade svojich čitateľov štvali proti nezaočkovaným!

 

To by sám nedokázal žiadny Čekan, ani Sabaka, ani žiadny politik okrem PS, ktorý sa nezaočkovaným nevyhrážal!

To dokázali len s armádou novinárov, ktorí štvali proti nezaočkovaným ako proti primitívom, ktorí si nezaslúžia zdravotnú starostlivosť a Progresívne Slovensko sa na tlačovke dožadovalo, aby nezaočkovaným týmito vakcínami,  za ktoré nikto nenesie zodpovednosť, bola odmietnutá zdravotná starostlivosť, ktorú si sami nezaplatia. 

 

Pod týmto vydieraním som sa bála, že keď budem potrebovať pomoc, tak mi ju poskytnú len ako prašivému psovi, lebo aj lekári sa následkom pôsobenia novinárov správali k neočkovaným ako k nejakej lúze!

 

 

Takto novinári poštvali proti nezaočkovaným veľa ľudí:

 

Znevýhodňovanie nezaočkovaných

 

„Primátor Trenčína sa plánuje pred začiatkom školského roka stretnúť so všetkými pedagogickými aj nepedagogickými zamestnancami osobne. „Chcem sa pozrieť do očí každému jednému človeku, ktorý sa nechce dať zaočkovať. Chcem ho vidieť na vlastné oči. Chcem vidieť človeka, ktorý bude chodiť do práce medzi deti a nechce sa dať zaočkovať. Budem chcieť vedieť prečo,“ povedal Rybníček.

„A keď ma nepresvedčí, tak sa rovnako zodpovedne budeme chovať voči nim. To znamená, že keď jeho argumenty nebudú presvedčivé, tak ja nie som za to, aby sme ako zaočkovaní pristupovali rovnako k nezaočkovaným…“

 

 

Tu vidíte, aké sú sprosté ovce, keď ani netušia, že existujú aj lekári a odborníci, ktorým by sa ako neexistujúcim chceli pozrieť do očí:

 

 

Rozhovor s vědcem prof. RNDr. Jaroslavem Turánkem, CSc.,DSc.

 

 

O prežívaní tohto vydierania a nátlaku, že nedostanem zdravotnú starostlivosť ,tak ako iní a zaočkovaní, som písala články, ktoré dávam nižšie. Sú to dôkazy o tom, že nás novinári vydierali!

 

A dnes novinári klamú, že nikto sa nemusel dať očkovať pod nátlakom! Rovnako klame aj Čekan, ktorý si dal na svoj FB 20 sekundový dôkaz, kde raz povedal, že nikoho nebudeme nútiť a nech si píšu, tí čo sa nechcú dať, to čo chcú.

 

No v tej istej diskusii hovorí toto:

 

 

 

 

Nie je to vytrhnuté z kontextu, inak by všade a aj na svojom FB linkoval celú diskusiu, aby ľudia videli ako je to vytrhnuté z kontextu.

A mňa tým navyše oklamať nemôže, lebo ja som celú tú diskusiu už v tom čase videla. A hovoril v nej, že by takých ľudí poslal do Afriky a aj o tom, že takí mu zarobia 5 eur!

 

Najprv to o sebe sám povie, že na testovaných si za jedného zarobí 5 eur a potom tvrdí, že ho osočujú tým, že zarobí. 

No to mi jedno. Patril k ľuďom, ktorým nevadilo vydieranie a donucovanie k očkovaniu, za ktoré nikto nenesie zodpovednosť a experimentálne zaočkovaný má podpísať, že s tým súhlasil dobrovoľne, hoci pod nátlakom a vydieraním novinárov!

 

 

“Nie, nie je pravda, že ja som chcel vysťahovať ľudí proti očkovaniu do Afriky. Len som povedal inými slovami, aby sa šli pozrieť do rozvojových krajín, kde ľudia nemajú to šťastie ako my na Slovensku…“

 

Nie, ja som nezarobil na nikom 5 EUR v čase tohto videa (a ani pred ním, či po ňom)“

 

https://www.facebook.com/pavol.cekan/videos/1583327339103951

 

 

21.8.2021

 

Rozhodla som sa dať zaočkovať na pokusy

 

V normálnej krajine na normálnom svete by som si teraz vybrala slobodne, že ja sa zaočkovať experimentálnou vakcínou nechcem a radšej chcem liečbu v prípade ochorenia. Ale poskytujú pacientom liečbu? Dovolia dať im lieky? Nič z toho a preto si už slobodne nevyberáme a len pod nátlakom a v krajine absolútnej ľahostajnosti k umierajúcim a dusiacim sa doma. 

 

A keby som sa dostala do nemocnice, tam by som chcela, aby sa ku mne správali ako ku človeku. No pre nich sú pacienti len nedobrovoľní zákazníci farmabiznisu a ste pre nich štatistika! Potrebujú % že očkovaní prežili a preto sa budú snažiť kvôli štatistike. Také budú mať príkazy. Skôr sa pre vás nájde postel aj prístroj. A ešte im to mnohí ľudia schvália, už teraz sa toho zmanipulované ovce dožadujú, aby si to neočkovaní sami platili atď. Bude v takej spoločnosti problém uprednostňovať očkovaných? Skôr vás nenechajú zgegnúť.

 

To je ten dôvod, že v prípade ochorenia a bez lekárskej pomoci nechcem byť v nemocnici prašivým psom. To už mám iné skúsenosti s nemocnicami a lekármi, tak to ešte nechcem zažiť, že ako neočkovaná. To už aká handra bude taký človek pre nich?

 

A budem podpisovať, že „bez nátlaku“, tak je to vyjadrené v tom, čo podpisujete. Keby som to nepodpísala, tak ma nezaočkujú a znovu celá spoločnosť bude len vydierať. Podpíšem „bez nátlaku“ len pod vydieraním, že nechcem skapať ako posledný pes v našej zdravotnej starostlivosti. Asi tak ako fašistom pod hrozbou vydierania, že vás nebudú liečiť a potom vás nechajú skapať, zaujíma ich len očkovanie a poslúchanie farmabiznisu.

 

 

8.11.2021

 

Prečo sa majú dať ľudia zaočkovať

 

A nie je to žiadna irónia, myslím to celkom vážne.

 

Nedezolati chceli, aby som ľudí presviedčala na očkovanie, tak znovu idem ľudí v rizikových skupinách presviedčať na očkovanie. Už som o tom písala (môžem vyhľadať) ale teda zopakujem. Ja nielenže neodrádzam ľudí od očkovania, ale ja som ľuďom v rizikových skupinách, teda starších písala, že je celkom pochopiteľné, keď sa dajú očkovať z týchto dôvodov:

 

1. Ste starší, skôr môžete dostať ťažký kovid a je to taká strašná smrť, že radím si zahrať ruletu o život.

V normálnej krajine, kde sa aj lieči, by som tak neuvažovala, ale v takej, kde sa nelieči (nie ste hercom ani politikom), vás nechajú zomrieť bez pomoci, čo povedia, že ani vám nemohli pomôcť. Kto vám naordinuje liečbu? Kto vám dá správne pomery liekov? Kto vás odsleduje? To riskujete ťažkú smrť a bez pomoci.

 

2. Ak sa dostanete do nemocnice ako neočkovaní, budú s vami zaobchadzať ako s občanom druhej kategórie, čo vidíte všade naokolo, že médiá vyhlasujú, že ste len svine, prasce a opice a prajú vám kvičať od bolesti. Alebo mysleli od radosti?

To je jasné, že do médií každý lekár povie, že je morálne odhodlaný pomáhať všetkým rovnako, ale celé nastavenie spoločnosti je k vám také, že v konečnom dôsledku nebudete normálni občania. A vždy sa nájdu tí nemorálni, čo s vami tak budú jednať.

 

3. Pri preťaženosti nemocníc už boli situácie, že vyberali koho napoja, koho zachránia a nebudú mať príkazy v prvom rade zachraňovať podľa veku, ale podľa očkovanosti. Mňa samu presne toto dohnalo k očkovaniu, že nechcem zažiť zaobchádzanie, aké vidím v médiách od novinárov a ich čitateľov, ktorých štvú.

Aj tak s vami budú jednať ako s batohom a vtedy veľmi pocítite, či aj ako s tou sviňou alebo so psom.

 

4. Dovoliť si riskovať môžu zdraví, mladí, vnútorne veľmi odolní ľudia proti krutému zaobchádzaniu. Keďže mám skúsenosti s násilím, neprajem vám to zažiť a v kombinácii s umieraním.

 

5. Pokiaľ sa prejaví u vás rakovina alebo niečo po rokoch, už ani nemusíte žiť. Celkom inak musia uvažovať mladí, ktorí ešte chcú žiť, lebo si nič neodžili, chcú mať deti, nečakajú rakovinu do 10 rokov. A takí aj majú viac síl, aby vydržali bez pomoci lekárov, vydržali psychický teror, prežili aj bez zamestnania. Majú na to viac síl.

 

 

A teraz protesty v predajniach:

 

 

Aj v socializme bolo hlúpe lepiť niekde plagáty a potom si zničiť život v base, keď vás spoluobčania ešte opľujú. Aj keby ste sa na protest upálili, ani pes po vás neštekne! Je to somarina, lebo keby mali ľudia záujem búriť sa proti tomu, tak si nájdu 1 minútu, aby podpísali petíciu. Akákoľvek petícia by bola úspešná, keby sa pod ňu podpísali stotisíce ľudí. Nepotrebujú ani obchod, ani ulicu, len tú 1 minútu záujmu! A záujem nemajú!

 

A kvôli takto ľahostajným spoluobčanom chcete čokoľvek obetovať? Kvôli takým, ktorí na vás ešte napľujú?

Je morálnou hlúposťou zachraňovať niekoho, kto nechce. To nie je hrdinstvom ale hlúposťou a presvedčilo sa o tom v socializme x ľudí, čo si zničili život a spoluobčania im kašlali na hlavu. 

 

========

 

 

Tak to vyzerá, keď sa každý bojí prevziať zodpovednosť za to, čo chce vnútiť iným!

Keby to bolo vážne, niekto za to zodpovednosť prevezme.

To, že sa nikto taký nenašiel a štát sa chcel zbaviť zodpovednosti, je najväčším dôkazom, že šlo len o pokusy na ľuďoch za ktoré nikto nechcel prevziať zodpovednosť!

 

Pripomínam, že vyhlasovaný hoax, že tento vírus bol vypestovaný ľuďmi, je dnes pravdou.

To tiež zodpovedných nezaujíma, kto je za únik tohto vírusu zodpovedný a či nebol vypustený zámerne.

To je tiež dôkaz o podvodoch na ľuďoch, keď toto kompetentných už nezaujíma!

 

 

Navyše je to zavádzanie totality, keď súhlasíte s donucovaním a vydieraním občanov k niečomu, čo majú podpísať, že urobia dobrovoľne.

 

Ten podpis dokazuje, že si boli vedomí, že donucovanie a vydieranie je protiprávne!

 

 

A klamať, že kto bojuje za dobrovoľnosť očkovania za ktoré nikto nezodpovedá, že ten bojuje proti očkovaniu, je jasná manipulácia!

Ale typická pre totalitných novinárov!

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Maroš Žilinka

Ústavnoprávny výbor k rozhodnutiam Žilinku po zrušení ÚŠP neotvorili

30.04.2024 13:51

Koalícia podľa podpredsedu ústavnoprávneho výboru Dostála odmieta, aby si výbory plnili svoju kontrolnú funkciu.

prezidentske volby Ivan Korčok postava

Korčok podporí v eurovoľbách PS, KDH, SaS a Demokratov

30.04.2024 13:14

Vyzvať chce najmä na podporu žien na kandidátnych listinách týchto strán.

Británia Londýn Hainault útok meč zranení

Muž s mečom útočil na ľudí na predmestí Londýna

30.04.2024 12:52

Podľa polície incident zrejme nesúvisí s terorizmom.

lukáš machala

Je podložené, že Zem je guľatá? Boli ste vo vesmíre? Machala chce dať vo verejnoprávnom médiu priestor aj konšpirátorom

30.04.2024 12:37

Machala sa stal známym ako poradca bývalého predsedu NR SR Andreja Danka. Už vtedy bol šíriteľom konšpiračných teórií.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558732x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie