Založ si blog

Rozhodla som sa dať zaočkovať na pokusy

A teraz vám napíšem dôvod, ktorý tu ešte nikto nespomenul.

 

Mnohí sa chystáte, ako budete bojovať za svoju slobodu a ja to plne chápem aj podporujem, ale vy ste ešte nezažili, čo je to bojovať za slobodu.

Ja áno, lebo som si slobodu po domácom násilí veľmi ťažko vybojovala a stálo ma to roky prenasledovania exmanželom. Neviem, koľkí z vás by to dokázali, aby o svoju slobodu bojovali za cenu straty všetkého, čo nadobudli, straty práce, sústavného sťahovania a bedačenia v chudobe. Dokázala som to, ale keby som dopredu vedela do čoho idem, tak sklapnem a poslúcham. Nie pre to, čo som vytrpela ja, ale preto, čo si za to vytrpeli moje deti – tú chudobu. Sloboda ma stála všetko. Predtým sme mali dom, auto, dovolenky a z manželstva som si odniesla len tri deti, čo ma chcel ešte aj o deti pripraviť. Ľutujem boj za slobodu len preto, čo si museli zažiť naše deti. No, nevyčítam si to – boj za slobodu, lebo vtedy som nemohla tušiť, čo ma to bude stáť a čo si prežijú moje deti. Takže ja nemám ružové predstavy o žiadnom boji za slobodu ako nejaký človek, čo si nič také nezažil bojovať aj s našim systémom, keď nefunguje polícia ako má, keď nefungujú sociálky ako majú, keď nefungujú ani súdy, že by ste sa mohli dosúdiť. Prežila som to s priznanými alimentami nula, aby ma neprenasledoval a neopovážila som sa ani zažiadať súdne o alimenty. Nevybojovala som ani súd za ublíženia na zdraví, lebo ma vydieral. A píšem to tu len preto, aby mi tu niekto nepísal, že som srab a ten boj som vzdala, lebo nikto z vás ho taký za svoju slobodu nevybojoval a nezakúsil na vlastnej koži. To ale neznamená, že vás vo vašom boji za vašu slobodu a všetkých nepodporujem. Zažite si to tiež, keď ste ešte nezažili a máte na to čerstvé sily. Ja nebudem bojovať celý život do zgegnutia, človek má tiež určitú mieru síl a ja už s vami spolu nebudem hladovať, že mám dať výpoveď a podobne, že mi pomôžu dobrí ľudia. Už som zažila a už mi stačilo.

 

Ale ani tohto by som sa nezľakla a práve preto, že viem, že sa to dá prežiť. A človek si váži každú slobodu, ktorú si ťažko vybojuje a potom sloboda je preňho najdôležitejší pojem, preto aj som liberál, čím mali liberáli byť – bojovníci za slobodu!

 

A nebojím sa ani vydierania od ľudí a zastrašovania médiami, lebo toto som sa už naučila zvládať, že vôbec nedám na to, čo si iní myslia. Pre mňa je dôležité, čo si ja myslím.

 

Takže, aký je to dôvod, ktorý ma dostal a ktorý sa mi zdá najstrašnejší a nikto z vás o ňom nepíše a nehovorí?

 

Asi budem väčší pesimista ako vy a vy stále ešte dôverujete lekárom! No ja už nie, keď sú ochotní kolaborovať s čímkoľvek a potom, čo som videla, že nemali záujem liečiť pacientov s kovidom a kľudne ich nechali zomierať doma pokým už nebolo neskoro. To lekári sa mali dožadovať liečby a lacných liekov, nie ja!

A robili to?

 

Nie, poslúchali príkazy ako od politbyra a životy ľudí sú im ukradnuté. Poslúchnu akékoľvek príkazy. Tu je také typické video o tom, ako po celom svete poslúchajú.

 

Mesík 20.8.:

 

„Vrele odporúčam každému, kto sa chce lepšie zorientovať v tom, čo sa v USA a následne vo svete a aj na Slovensku stalo a deje. Ako sa dostal aj do našich nemocníc neúčinný zato svinsky drahý remdesivir, alebo ako je to s potrebou očkovať deti ( Zelenko hovorí “ Ak veríte v obetovanie detí, tak potom áno“) S niektorými jeho spoločenskými názormi by som možno polemizoval, ale po medicínskej stránke to čo tvrdí sedí.“

 

https://otevrisvoumysl.cz/lekar-prezidenta-trumpa-dr-vladimir-zelenko-svedci-u-rady-izraelskych-rabinu-zkoumajicich-otazku-mrna-vakcin/

 

 

A všade vidíte ako politici a mediálni nadháňači pracujúci pre farmafirmy tlačia na falšovanie štatistík, štúdií a za každú cenu chcú dokázať, že neočkovaní budú zomierať a očkovaní nebudú.

 

A to si stačí spomenúť, ako neboli postele a prístroje pre hospitalizovaných a museli vyberať. Ako hovorili, že čakajú na úmrtia niektorých, aby sa uvoľnili ďalšie postele. Najprv vás nebudú liečiť a potom budú zachraňovať hlavne očkovaných, lebo to im bude kaziť štatistiky. Alebo chcete povedať, že v nemocnici už očkovaných nebudú uprednostňovať?

 

Že by lekári neboli také svine? A už neboli, keď nechali pacientov do dusenia zomierať len doma a neodvážili sa nič o liečbe?

No, budú také svine len znovu, že keď príde ďalší príkaz, aby… pekne si to jemne povedia uprednostňovali očkovaných, tak len znovu poslúchnu!

 

Takže ten dôvod je taký, že bez liečby, keď ivermektín zakázali a liečbu, lebo jedine očkovať, tak mi skôr a aj iným ľuďom, čo sa majú liečiť sami, hrozí že môžu skončiť aj v nemocnici. A tam vás ešte nechajú zgegnúť, lebo ste neočkovaní! Veď nepresadzujú si všade selekciu? Netúžia po prípadoch, ako budú neočkovaní zomierať, aby si utíšili svedomie, že poslúchajú na slovo a pre hocčo?

 

V normálnej krajine na normálnom svete by som si teraz vybrala slobodne, že ja sa zaočkovať experimentálnou vakcínou nechcem a radšej chcem liečbu v prípade ochorenia. Ale poskytujú pacientom liečbu? Dovolia dať im lieky? Nič z toho a preto si už slobodne nevyberáme a len pod nátlakom a v krajine absolútnej ľahostajnosti k umierajúcim a dusiacim sa doma. 

 

A keby som sa dostala do nemocnice, tam by som chcela, aby sa ku mne správali ako ku človeku. No pre nich sú pacienti len nedobrovoľní zákazníci farmabiznisu a ste pre nich štatistika! Potrebujú % že očkovaní prežili a preto sa budú snažiť kvôli štatistike. Také budú mať príkazy. Skôr sa pre vás nájde postel aj prístroj. A ešte im to mnohí ľudia schvália, už teraz sa toho zmanipulované ovce dožadujú, aby si to neočkovaní sami platili atď. Bude v takej spoločnosti problém uprednostňovať očkovaných? Skôr vás nenechajú zgegnúť.

 

To je ten dôvod, že v prípade ochorenia a bez lekárskej pomoci nechcem byť v nemocnici prašivým psom. To už mám iné skúsenosti s nemocnicami a lekármi, tak to ešte nechcem zažiť, že ako neočkovaná. To už aká handra bude taký človek pre nich?

 

Možno vy ste optimisti a ešte lekárom veríte. Ale ja už nie, sú schopní všetkého, čo sme za posledné mesiace videli. Zaujímajú ich príkazy, nie liečenie pacientov.

 

 

A budem podpisovať, že „bez nátlaku“, tak je to vyjadrené v tom, čo podpisujete. Keby som to nepodpísala, tak ma nezaočkujú a znovu celá spoločnosť bude len vydierať. Podpíšem „bez nátlaku“ len pod vydieraním, že nechcem skapať ako posledný pes v našej zdravotnej starostlivosti. Asi tak ako fašistom pod hrozbou vydierania, že vás nebudú liečiť a potom vás nechajú skapať, zaujíma ich len očkovanie a poslúchanie farmabiznisu.

 

Nie, nevážim si lekárov a to je slabé slovo. Aj ja, ako nelekár som pre liečbu ľudí urobila viac než mnohí lekári, čo boli len zabarikádovaní a nechali pacientov umierať bez pomoci a nedožadovali sa liekov! A dnes vedia hustiť do ich zákazníkov len to, čo im prikážu.

 

Koľkých lekárov napočítate, ktorých by ste mohli volať lekármi?

 

 

 

 

Znevýhodňovanie nezaočkovaných

„Primátor Trenčína sa plánuje pred začiatkom školského roka stretnúť so všetkými pedagogickými aj nepedagogickými zamestnancami osobne. „Chcem sa pozrieť do očí každému jednému človeku, ktorý sa nechce dať zaočkovať. Chcem ho vidieť na vlastné oči. Chcem vidieť človeka, ktorý bude chodiť do práce medzi deti a nechce sa dať zaočkovať. Budem chcieť vedieť prečo,“ povedal Rybníček.

„A keď ma nepresvedčí, tak sa rovnako zodpovedne budeme chovať voči nim. To znamená, že keď jeho argumenty nebudú presvedčivé, tak ja nie som za to, aby sme ako zaočkovaní pristupovali rovnako k nezaočkovaným…“

 

 

Tu vidíte, aké sú sprosté ovce, keď ani netušia, že existujú aj lekári a odborníci, ktorým by sa ako neexistujúcim chceli pozrieť do očí:

 

 

Rozhovor s vědcem prof. RNDr. Jaroslavem Turánkem, CSc.,DSc.

 

 

Rozhovor s vědcem prof. RNDr. Jaroslavem Turánkem, CSc.,DSc.

 

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5517817x
Priemerná čítanosť článkov: 3743x

Autor blogu

Kategórie