Založ si blog

Prečo sa majú dať ľudia zaočkovať

A nie je to žiadna irónia, myslím to celkom vážne.

 

Nedezolati chceli, aby som ľudí presviedčala na očkovanie, tak znovu idem ľudí v rizikových skupinách presviedčať na očkovanie. Už som o tom písala (môžem vyhľadať) ale teda zopakujem. Ja nielenže neodrádzam ľudí od očkovania, ale ja som ľuďom v rizikových skupinách, teda starších písala, že je celkom pochopiteľné, keď sa dajú očkovať z týchto dôvodov:

 

1. Ste starší, skôr môžete dostať ťažký kovid a je to taká strašná smrť, že radím si zahrať ruletu o život.

V normálnej krajine, kde sa aj lieči, by som tak neuvažovala, ale v takej, kde sa nelieči (nie ste hercom ani politikom), vás nechajú zomrieť bez pomoci, čo povedia, že ani vám nemohli pomôcť. Kto vám naordinuje liečbu? Kto vám dá správne pomery liekov? Kto vás odsleduje? To riskujete ťažkú smrť a bez pomoci.

 

2. Ak sa dostanete do nemocnice ako neočkovaní, budú s vami zaobchadzať ako s občanom druhej kategórie, čo vidíte všade naokolo, že médiá vyhlasujú, že ste len svine, prasce a opice a prajú vám kvičať od bolesti. Alebo mysleli od radosti?

To je jasné, že do médií každý lekár povie, že je morálne odhodlaný pomáhať všetkým rovnako, ale celé nastavenie spoločnosti je k vám také, že v konečnom dôsledku nebudete normálni občania. A vždy sa nájdu tí nemorálni, čo s vami tak budú jednať.

 

3. Pri preťaženosti nemocníc už boli situácie, že vyberali koho napoja, koho zachránia a nebudú mať príkazy v prvom rade zachraňovať podľa veku, ale podľa očkovanosti. Mňa samu presne toto dohnalo k očkovaniu, že nechcem zažiť zaobchádzanie, aké vidím v médiách od novinárov a ich čitateľov, ktorých štvú.

Aj tak s vami budú jednať ako s batohom a vtedy veľmi pocítite, či aj ako s tou sviňou alebo so psom.

 

4. Dovoliť si riskovať môžu zdraví, mladí, vnútorne veľmi odolní ľudia proti krutému zaobchádzaniu. Keďže mám skúsenosti s násilím, neprajem vám to zažiť a v kombinácii s umieraním.

 

5. Už máte vyšší vek a nemáte život pred sebou, že on celkom prídete, nejaký ste už odžili. Všetko vám už nevezmú. Ale nemusíte skončiť ako v plynovej komore.

 

6. Už máte deti, takže postih neplodnosťou vás nemusí zaujímať.

 

7. Pokiaľ sa prejaví u vás rakovina alebo niečo po rokoch, už ani nemusíte žiť. Celkom inak musia uvažovať mladí, ktorí ešte chcú žiť, lebo si nič neodžili, chcú mať deti, nečakajú rakovinu do 10 rokov. A takí aj majú viac síl, aby vydržali bez pomoci lekárov, vydržali psychický teror, prežili aj bez zamestnania. Majú na to viac síl.

 

 

A teraz protesty v predajniach:

 

 

Aj v socializme bolo hlúpe lepiť niekde plagáty a potom si zničiť život v base, keď vás spoluobčania ešte opľujú. Aj keby ste sa na protest upálili, ani pes po vás neštekne! Je to somarina, lebo keby mali ľudia záujem búriť sa proti tomu, tak si nájdu 1 minútu, aby podpísali petíciu. Akákoľvek petícia by bola úspešná, keby sa pod ňu podpísali stotisíce ľudí. Nepotrebujú ani obchod, ani ulicu, len tú 1 minútu záujmu! A záujem nemajú!

 

A kvôli takto ľahostajným spoluobčanom chcete čokoľvek obetovať? Kvôli takým, ktorí na vás ešte napľujú?

Je morálnou hlúposťou zachraňovať niekoho, kto nechce. To nie je hrdinstvom ale hlúposťou a presvedčilo sa o tom v socializme x ľudí, čo si zničili život a spoluobčania im kašlali na hlavu. 

 

V prvom rade máte povinnosť zachraňovať seba a svoju rodinu, aby prežili bez basy a pokorne čakať na dobu, kedy dezoláti precitnú a nájde sa aspoň 100 000 ľudí, čo už si tú 1 minútu nájde. Pokiaľ na tento boj nemajú ani 1 minútu, opráš si svoje ruky a choď ďalej. A zmier sa, že žiješ medzi dezolátmi, ktorí chcú zažiť totalitu. Musia ju zažiť, lebo je potrebná k ich duchovnému vývoju, aby ochutnali svoje plody.

 

 

Takže ja nikoho nevyzývam, aby sa nedal očkovať a ani svoje deti som nevyzývala, aby sa nedali očkovať, len som im to dala na zváženie. Ja neviem posúdiť, čo je pre ne dobré a čo z toho majú riskovať. Rozhodli sa celkom samé – dve očkovať, jedno nie. A ani moje deti ma ani raz nenútili očkovať sa alebo neočkovať sa. Tiež také rozhodnutie nechali výlučne na mňa, čo ja z toho chcem riskovať.

 

A ja nikoho nevyzývam, aby nenosil rúško, lebo som naopak celé mesiace písala, že ja ho schvaľujem. Podotýkam, že v dobe, keď ešte odborníci neoznámili, že ho budú chcieť aj obuškami vyžadovať 50 rokov!!! Ja som si naozaj myslela, že to riešia pandémiu a nie predprípravu na totalitné opatrenia. Veď taká totalita nevznikne zo dňa na deň a jeden mesiac si myslíte, že riešite pandémiu a o pár mesiacov sa zobudíte a vidíte, že už dlhšiu dobu tu neriešia pandémiu. A tak sa každý zobudí inokedy, kedy mu to dôjde. Hlavne vtedy, keď už tretiu, štvrtú (vraj vystačia objednané vakcíny len teraz po desiatu – nájdete u Mesíka), už nebude chcieť a rovno sa stane z neho dezolát. 

 

Ja sama nosím rúško a mne to až tak nevadí a verte mi, že radšej by som ho nosila celý život, než si myslela o spoluobčanoch, že sú dezoláti, čo si nenájdu ani 1 minútu na podpísanie petície za liečbu alebo proti povinnému každoročnému preočkovávaniu, ktoré je ruletou, kto bude mať aké následky.

A kde mám proti tomu protestovať, že mám spoluobčanov dezolátov? No nikde sa nedá! Len vás opľujú pri svojej ľahostajnosti k všetkému a s nadšením sa hrnú v ústrety totalitnej budúcnosti, kde túto ruletu o následky budú povinne pod vydieraním a obuškami hrať každý rok.

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5547167x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie