Založ si blog

Reportérka JOJ volá ministra Šukaj a potom sa smeje!

To je tá úroveň našej mediálnej „intelektuálnej elity“, že sa zabáva ako primitívna lúza, pričom z toho budú obviňovať občanov, čo by ich propagandu povinne nežrali! V bodoch som tú vnucovanú propagandu opísala tuto, včetne najnovšej, aby sme chceli stratu veta nášho štátu a aby o nás bez nás rozhodovali iné štáty. Pre našu „intelektuálnu elitu“ sú Slováci tak sprostý národ, že si suverenitu ani nezaslúžime a mali by o nás rozhodovať iní, ako to šíria novinári Progresívneho Slovenska.

 

 

Šutaj alebo Šukaj? Prerieknutie sa reportérky tv joj

 

 

 

 

To je ukážka intelektuálnej zábavy našej intelektuálnej elity!

 

 

Môj dnešný zážitok z televízie a toho tak odporúčaného mainstreamu:

 

Hned som si sla najst tu Dibakovu so Simeckom a Dankom a tak ma ta drzost televizie vytocila, ze som to musela vypnut po par minutach.

Medzitym som robila nieco ine, ukludnila som sa a pustila si dalej. Takto som zvladla az 8 minut doteraz!

Keby som tam bola ja, tak sa rovno zdvihnem a takej televizii vobec na nic neodpovedam! To nie je normalne, aby toto bola televizia! Zakazdym sa presviedcam, ze dobry bol pocin vyhodit televizor do pivnice.

A ze on stracal uroven? Po tomto? On sa naopak nechal urazat dalej, co ja by som uz nebola ochotna! Ja by som na flaku odtial odisla. Vsak aj teraz mam prestavku, co ti to pisem, ze to nedokazem pocuvat ani ako divak!

 

 

To bola tiež televízia JOJ!

 

Odporúčali mi, aby som si to vypočula do konca, ale ja už na to nemám žalúdok!

 

 

Napokon som sa dočítala, že to isté bolo aj na RTVS, zas od iného blogera, čo ešte televízor nevyhodil:

 

„Novinárske esá s STV1 dnes predradili informácii o koaličnej rade a PVV inú bombu. Niekoľko minút sa v humornom, ironicky-výsmešnom štýle venovali okrajovej poznámke podpredsedu NRSR dr. Danka o tom, že by možno stálo za úvahu ponúkať v slovenských reštauráciách tzv. národné menu. Okrajovej poznámky dr. Danka sa už dávnejšie chopili všetci proti-slovenskí zakomplexovaní nedoukovia, Už druhý či tretí deň sa na sociálnych sieťach, v redakčných komentároch či glosách venujú národnému menu ako vrcholnej srande roku 2023.

Keď sa na národnom menu zabávajú adolescenti či nedoukovia na sociálnej sieti, nesvedčí to o ich vysokom IQ, ale v poriadku, na voľačom sa aj títo mentálni atléti zabávať musia. Keď sa ale takáto taľafatka dostáva ako hajlajt do STV1, teda do hlavných správ oficiálneho informačného média, potom je to duchovná úbohosť príslušných verejnoprávnych novinárov. Potom je to smutné zrkadlo ich profesionality.“

 

https://dedic.blog.pravda.sk/2023/11/10/preco-treba-v-rtvs-urobit-poriadok/

 

 

Toto som si už teda nemala záujem pozrieť ani vyhľadať. Nezaujíma ma haluškománia, ktorá je hlavnou témou intelektuálnej aj mediálnej elity miesto genocídy.

 

V Denníku N bol článok s podsúvaním schvaľovania genocídy s hrubkou. Ale keďže to nenapísala Šimkovičová, zmizlo to na druhý deň potichu. Zato Šimkovičovej sa na SME vysmiali, že vraj obhajuje ako iný názor, aj aké i-y chce písať – v cynickej oblude! No hrubka sa už podarila aj šéfredaktorke SME, no toto vždy zmizne potichu, nie je to Šimkovičová!

 

O tom, že ide o podsúvanie schvaľovania genocídy, viete podľa komentárov pod článkom, ako článok pôsobí na čitateľov!

Ale štylisticky bol napísaný správne!

Načo je vám správna štylistika, keď obsah podsúva schvaľovanie genocídy?  Čo potom máte z takej štylistiky? Tá morálku nenahradí!

 

Pritom Šimkovičová nikde genocídu neobhajuje, ako táto intelektuálna elita, ktorá sa zo Šimkovičovej vysmieva! A to je pre mňa rozdiel medzi nimi!

 

Neverím, že táto intelektuálna elita chápe, že šaty nerobia človeka! Pre nich je podstatná štylistika a obsah môže byť aj schvaľovanie genocídy alebo nacistické myšlienky na úrovni!

 

Takže dnešný nacizmus ich čitateľov intelektuálnej elity ich už nezaujíma!

 

Dôkaz, že na SME sú ich čitatelia už sfašizovaní a proti všetkým moslimom a islamu!

 

 

 

.

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,494
Celková čítanosť: 5556635x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie