Založ si blog

Dôkaz, že Sulík je dohodnutý s Pellegrinim na koalícii

od 11 min:

 

„No evidentne to psychopatov v slovenskej vláde netrápi. Lebo si riešia bodíky svoje, kto komu dal podmienku a kto komu nedal podmienku.

Minister hospodárstva uteká z vlády. Nech mi nevypráva, že uteká pred Matovičom. Ako môže minister hospodárstva v takejto situácii utekať, preboha. Ako môže v takejto situácii minister hospodárstva utekať? Zbabelec!

A ja tu teraz poviem, v decembri v roku 2020 mi povedal, že už je dohodnutý na koalícii s Pellegrinim. Mne osobne to povedal! Tak kam uteká teraz?“

 

 

 

 

Hlavne, že Pellegrini tvrdí, že oni ešte ani neuvažovali s kým po voľbách utvoria koalíciu! Každý bežný občan si všeličo plánuje aj roky dopredu, ale politická strana má plány len na pár mesiacov. To je len ako napínavý film, čo by asi tak robili v budúcnosti! To bude len prekvapenie, čo asi tak môže byť? Absolútne netušia!

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5517957x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie