Založ si blog

To je za môjho syna, ktorému ste vymyli hlavu

Keď sme žili v krízovom centre pre ženy na úteku, nikto o nás nevedel, myslím spoločnosť, čo tam zažívame. Konkrétne myslím, koľko žien sa stalo obeťami domáceho násilia pre pôsobenie RKC v našej spoločnosti. Tie ženy chodili ešte aj z krízového centra pravidelne do kostola a tam počúvali ako sa nemajú rozviesť. Potom spoločnosť netušila, ako vám nepomôže polícia, ako vám nepomôžu sociálky, ako sa tie ženy nevedeli dožiť konca prenasledovania kvôli rozvodom, ktoré sa odkladali a preto nemali žiadne alimenty na deti a živorili. Bolo to x osudov, o ktorých spoločnosť nevedela, čo také ženy prežívajú a musia zažívať a nikto o tom nemá ani predstavu, ako im štátne inštitúcie, čo sú za to platené, nepomôžu.

 

Vtedy som si sľúbila, že keď sa odtiaľto raz dostanem, budem o tom písať a všetko to budem tej spoločnosti oznamovať a ako RKC ničila také ženy ešte ubíjaním, že s takým mužom sa majú zmieriť a nerozvádzať sa. Voľakedy bolo o tomto – domáce násilie, povedomie nulové, aké zákony sme v prospech násilníkov mali, ktoré im umožňovali prenasledovať a vydierať svoje obete.

 

A ja som to aj splnila! Keď sme sa odtiaľ dostali, celé roky som o tom na SME písala a písala kritiku na RKC. Všetko som im to vrátila za tie ženy, aby sa to ľudia dozvedeli a nečítali to radi. Ale vydržala som to celé roky. To bolo za tie obete, ktoré ničila RKC, kresťania ako brali násilníkov, sociálky, súdy. Aj na základe môjho písania sa menili zákony, prispievala som k tejto osvete.

 

Keď som sa raz sťažovala až neviem kde hore, že ako sa obhajuje násilie v médiách (ale to vtedy ešte proti SME), tak som zostala prekvapená, že nemusím im písať kto som a kde píšem, lebo ma poznajú a vedia, čo píšem v článkoch, že s tým súhlasia, že dobre to obhajujem.

 

 

Toto je minulosť, toto som už vrátila, spoločnosť sa odvtedy veľmi zmenila a dnes inak vnímajú domáce násilie a prenasledované ženy už majú lepšiu, oveľa lepšiu pomoc, než to bolo, keď som o tom ešte len začala písať. 

 

A teraz robím len to isté. Mala som syna s ktorým som mala dobrý vzťah, pokým mu médiá a propaganda v nich, nevymyli hlavu a nerozoštvali tým aj našu rodinu.

To je za môjho syna a za našu rodinu, že vás roky kritizujem (SME, Denník N a akože „liberálnu propagandu“). Pokým nenastúpila táto rota progresívnych novinárov, čo začali ľudí prevychovávať objednanou propagandou, aby rozoštvali x rodín, nielen nás.

 

Keby ste nás nechali na pokoji a neprevychovávali ako dospelých, aj ja vás nechám na pokoji, ako som napríklad televízor len vyhodila a vôbec ma nezaujímajú moderátori v nej a pajáci. Ale môj syn televízor tiež nemá. Ale číta SME a Denník N a odvtedy má postupne vymytú hlavu touto propagandou. Odvtedy sa naše vzťahy zhoršujú, odvtedy skončili bratia nadobro a odvtedy má už dnes na želanie SME mamu fašistku.

 

To je za mňa, že aj mňa ste ako blogerku dusili cenzúrou a to som mala s Irakom pravdu a v x veciach, o ktorých ste klamali a neskôr boli už len ticho. No toto by ma asi rýchlejšie bolo prešlo za mňa. No rozoštvávanie rodín a týmto aj mojej rodiny už len tak neprechádzam mlčaním. A to je najviac za môjho syna, ktorému ste vymyli hlavu, hoci vás bude brániť ako jehovista svojich jehovistov.

 

Roky vás preto kritizujem a roky vás preto kritizovať budem. Presne ako s tou RKC! Nebudem o tom ticho.

 

Našu rodinu ste rozdelili a nielen našu! Brata ste poštvali proti bratovi, syna proti mame. Syna proti jeho kamarátom, čo nemajú rovnaký názor. Rozoštvali ste celú spoločnosť!

Dnes môj syn chce svetovú vojnu podľa vašej propagandy a bezpochyby aj okamžité odpojenie plynu a všetko, za čo sú vaši pajáci platení.

Môj syn si vôbec neuvedomuje, že keby ste mu nevymyli hlavu, tak ste mi ukradnutí. A že práve zaňho som to nevzdala a nevzdám. Pripravili ste ma o syna a vnučky.

A ešte ani vás neodsudzujem, ako by ste chceli aj mňa vymyť len nenávisťou s vašou vojenskou štvavou propagandou, lebo ste len sprostí (včerajší članok, kde sú ukážky k akej debilizácii vediete svojich čitateľov a k akému vojnovému fanatizmu) a ste len obete vlastnej propagandy. 

Ale v mojom živote to nie je Putin, ale vy! Vy ste nám rozoštvali rodinu. Vy ste ma pripravili o syna.

 

Vy svojich čitateľov vediete k tomu, že kto nesúhlasí s vašou štvavou propagandou, má svojich rodičov, bratov, sestry a všetkých, čo s vami nesúhlasia, považovať za fašistov. Zneužívate svojich čitateľov ako baranidlo na rozoštvávanie spoločnosti a tým vy fašizujete spoločnosť!

 

Vy ste fašisti a vy ste prispeli aj k tejto vojne, ako ste to robili aj pred Irakom. Len to isté robíte aj teraz.

 

 

 

Nie je to tak, že ja si tu niečo vypisujem a preto môj syn na mňa reaguje podľa vášho vymývania a vašich politických objednávok. Ja vám roky vraciam k čomu vychovávate svojich čitateľov a aj môjho syna. Zaujímavé, že ten čo vás nečíta, zostal normálny. To je moja motivácia – za môjho syna. Inak by mi boli vaši čitatelia celkom ukradnutí, nie je to žiadna smotánka, len intelektuáli zastrašovaní, že bez vnucovanej propagandy by sa v žiadnej intelektuálnej sfére neuplatnili. Spustili by ste na nich pohon, že sú fašisti.

 

On vás môže brániť ako vaša obeť, ale za toto ste mali a máte moje články. Za našu rodinu!

 

A nie je to tak, že bojujem proti liberálom. Vy liberáli nie ste. Voľakedy liberáli na SME boli, ale po vašej cenzúre a progresívnej vojnovej propagande už ušli.

 

Dnes sú presne ako Sulík, ktorý bol spomedzi vás asi posledným liberálom, pre vás len fašisti, lebo s vami už dávno nesúhlasia a viete ich prinútiť poslúchať len vydieraním, že inak pohon ako vidíme teraz na Sulíka, ako sa ešte aj kádrujete medzi sebou a v mene morálky, ktorá je ako šupka z cibule.

 

To, čo vám tam zostalo, nemá nič spoločné s liberalizmom a zmyslom pre slobodu. Zostali vám tam len vlezdoprdelkovia akejkoľvek propagandy, akých sme nevideli ani za socializmu, lebo nežili sme v 50tych rokoch. 

 

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518566x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie