Založ si blog

Tvrdý zástanca očkovania

Keď o následkoch očkovania hovorí človek odmietajúci očkovanie, nedá sa mu tak veriť ako rozhodnému zástancovi očkovania a preočkovávania.

Taký nebude zveličovať, nebude si vymýšľať, je predsa na strane tých, čo ostatných naháňali do očkovania.

Mám takých viacerých kolegov, čo sú na strane dôvery v očkovanie a preočkovávanie. Aby sa kolegovia kvôli tomu nevadili, snažia sa vzájomne tolerovať, že so sebou navzájom nesúhlasia a nepresvedčia ich názory opačných. Ale dnes som zažila výnimočnú situáciu v tom, že kolegyni z tábora očkovancov a nedezolátov bolo zle a dlhšie som sa s ňou rozprávala a bola som veľmi prekvapená, čo mi hovorila.

Obidve sme odchádzali z práce a ona sa opierala o nábytok, že je jej zle. Pýtala som sa jej, či náhodou nemá kovid, keď je jej tak zle, ale ona povedala, že to má od očkovania treťou vakcínou. To môj záujem zvýšilo, lebo zatiaľ máme len dvoch takých kolegov, čo si dali pichnúť už tretiu vakcínu, že ako jej po nej je. Najprv som si myslela, že to má nejaké čerstvé, že jeden deň od očkovania, lebo nevedela som, že sa dala znovu očkovať, keďže nie sme v rovnakom kabinete. No ona povedala, že očkovaná bola pred dvomi týždňami a odvtedy je jej stále zle, stále jej je na odpadnutie a rozhovorila sa o tom, čo sa jej stalo na druhý deň po očkovaní.

Na druhý deň ráno sa zobudila s tým, že čo to ma na boku, akú neforemnú a veľkú hrču, ale to jej napuchol prsník. Beztak má veľké prsia ale prsník mala ešte väčší a tá hrča bola tvrdá. S tým šla k lekárovi a tam jej povedali, že to nie je nič zvláštne s čím by sa ešte nestretli, lebo majú tam po očkovaní také prípady, že ženám sa po očkovaní zväčšia prsné žlazy na tej strane, kde boli očkované, ale že to po pár dňoch prejde. Jej povedali, že tam má zápal.

 

A povedzte mi, kde o tom lekári informovali verejnosť, že také sa môže stať a stáva? Ja som o tom doteraz nepočula a lekári sa nečudujú, lebo tam majú také prípady.

 

Keby mi to hovorila osoba, čo je proti očkovaniu a nechce sa dať očkovať, brala by som ju s rezervou, že možno preháňa v snahe obrániť si neočkovanie. Ale to som hovorila s obhajcom očkovania, čo sa chcel dať zaočkovať už tretíkrát. Tiež jej nikto nepovedal, že také sa môže stať a že sa také stáva, ako keby sme nemali verejné médiá a lekári nemohli prehovoriť o následkoch očkovania. A potom sa čudujú, že im ľudia neveria??? Keď sa tu zatajujú informácie o následkoch očkovania, ktoré lekári už poznajú?

Opäť opakovala, že odvtedy je jej stále zle a stále sa to vracia. Povedala, že každý deň a po niekoľkých hodinách je jej zle. Spýtala som sa jej, či by sa nechala očkovať, keby to vedela dopredu, lebo možno mi odpovie áno ako zástanca očkovania a všetkých opatrení. Na prekvapenie mi povedala, že nie. Bolo vidno, že je z toho zmätená, čo si teraz má o tom myslieť, že to lekári aj vedeli, že také prípady majú a nikde sa o tom nehovorí a ľudia neinformujú.

Tak som sa jej pýtala, čo teraz hovorí na to, že budú chcieť od nej aj štvrté očkovanie, keď mesiace od tohto pominú. Na to rozhodne vyhlásila, že sa už zaočkovať nedá. No ja som jej povedala, že bude musieť, lebo tie očkovania sa budú opakovať a prvýkrát zažívala, že je zrazu v tábore ľudí, ktorí sa už nechcú dať očkovať.

A to som sa pýtala viacerých očkovancov, či sa dajú každoročne preočkovať a skoro všetci povedali, že už nie a myslia si, že ďalšie preočkovávania už nebudú potrebné. Aj táto si myslí, že už štvrté od nej nebudú chcieť a tretím to haslo a jej tábor predsa ľudí naháňal len do jedného očkovania!

 

Presne je to podľa hesla – Keď prišli po Fera, nezastal som sa ho, keď prišli po… atď. a keď prišli po mňa, už sa ma nemal kto zastať. A to vraj dezoláti nemajú rozum. No ja vidím, že nedezoláti, lebo skoro všetci nedezoláti si myslia, že maximálne treťou vakcínou to hasne a predsa len do tej iných ľudí naháňajú. Absolútne vylučujú, že aj ich budú naháňať, priškrcovať a nútiť k štvrtej, piatej a tie následky budú len horšie. Alebo myslíte, že stále lepšie?

A kto sa ich potom zastane?

 

Najčastejší prípad učiteľa vyzerá asi takto: je očkovaný 2x a nechce sa dať očkovať 3x a ani svoje deti. Skupina neočkovaných je im ukradnutá, lebo oni sú očkovaní. Absolútne naivne veria, že tým to skončilo a ich už ako očkovaných nikto nebude nútiť ešte sa dať očkovať a ani aby dali povinne očkovať aj svoje deti. To kategoricky vyhlasujú, že ja sa viac nedám a deti rozhodne nedám a basta!

Akokeby sa ich niekto pýtal, keď sa oni teraz nezaujímajú – čo keď už nebudeš chcieť? Nechajú iných nútiť, ale neveria, že to isté a ďalšie nútenie čaká aj ich a nevedia, aké budú mať následky.

Donúti ich vlastný tábor a potom darmo budú hľadať – kto by sa tak proti tomu búril? Veď takých ľudí nechali zlikvidovať, aby boli ticho, nech ich aj stíhajú, vytláčajú, vydierajú, nás sa to predsa netýka!

Keď sa bude nás, nebude sa mať nás kto zastať! Predsa spolupracujeme na umlčiavaní ľudí v naivnom sne, že dvomi, maximálne tromi dávkami to skončí!

A skončili rúška? Skončilo testovanie? Skončilo obmedzovanie? Alebo sa postupne odstraňujú len tí, čo by neposlúchali, až bude pohodička prikázať každý rok, lebo veď ste super navzájom na seba pôsobili ako drábi.

 

Aj keby som bola neviem akým zástancom očkovania, zdravý rozum mi hovorí, že vždy musia byť nejaké hlasy proti, aby sa poslušnosť nezneužila na každoročné preočkovávanie a dokonca hocčím, lebo veď ľudia poslúchajú. Alebo vy máte také skúsenosti, že keď ľudia na slovo poslúchajú, majú sa stále lepšie a lepšie za poslušnosť? A kde máte také skúsenosti a v čom? V práci? V štáte?

Veď samotné skúsenosti vám potom povedia, že potom na vás v práci orú a v štáte vás okrádajú!

Ukážte poslušnosť a určite bude preočkovávanie pre farmafirmy každý rok a určite pri takej poslušnosti akýmikoľvek šmejdami.

Aj tento článok bol o zatajovaní informácií, že aké následky už lekári poznajú, ale verejnosti sa to v médiách neoznamuje. Hlavne, že sa potom čudujú, prečo im toľkí neveria!

Neverím na základe skúseností s klamstvami!

 

 

 

 

.

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

lešť

Vojaci si v Lešti preverili svoju pripravenosť v rámci cvičenia Strong Cohesion 2024

29.04.2024 12:01

Na cvičení sa zúčastnilo takmer 1 500 vojakov šiestich armád NATO so 400 kusmi vojenskej techniky.

Ruská polícia, poriadková polícia, Petrohrad,

Militanti zaútočili na policajtov v Rusku, hlásia sedem mŕtvych. Útočili aj pred týždňom

29.04.2024 11:20

Ozbrojenci severne od mesta Karačajevsk začali proti dopravným policajtom paľbu z automatických zbraní a hodili na nich výbušné zariadenia.

ide o pravdu, dzurinda

Dzurinda: Nie je najmenší dôvod zvažovať alternatívu k EÚ

29.04.2024 11:15

Expremiér pred 20 rokmi doviedol Slovensko do Európskej únie.

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,494
Celková čítanosť: 5557118x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie