Založ si blog

Extrémistické SME začína vnucovanie federalizácie

SME Tkačenko:

„Netreba však zúfať, rébus o získavaní legitimity lídrov za nás už vyriešili minulí myslitelia. Prišli na to, že najlepšie bude konať podľa toho, ako povie ľud, v tomto prípade európsky ľud. A to sa dá len v naozajstnom štáte či federácii, kde rozhoduje prostá väčšina. Každý poctivý kritik európskej strnulosti by tak mal byť buď zapálený eurofederalista, alebo poctivo povedať, že Úniu treba rozpustiť.“

 

 

„Presne o tomto bude celá eurofederálna kampaň v najbližších mesiacoch a rokoch.

Nepôjde o nič iné, než o obyčajné sprosté a demagogické vydieranie: buď nám odovzdáte svoju suverenitu bezo zvyšku, alebo teda to celé nemá zmysel.

 

Tkačenkovci sa nenamáhajú do svojich úvah zahrnúť pojmy národ a národný štát, tisíc a jednu alternatívu voľnejších konfederatívnych či aliančných zväzkov, ani princíp subsidiarity, ktorý je na papieri základom EÚ, ale ktorý je v praxi absolútne ignorovaný. Vo svojich totalitných víziách vôbec nepripúšťajú, že by Slováci, ktorí po tísícročí útlaku konečne majú vlastný štát, mohli chcieť aj niečo iné, než aby sa drvivá nadvláda a panstvo Západu nad Slovenskom v oblasti ekonomickej, medi&aacu te;lnej, ideologickej, legislatívnej, kultúrnej aj oficiálne potvrdilo a pritvrdilo.“

 

https://www.hlavnespravy.sk/kampan-za-eurofederaciu-sa-uz-zacina-drzte-si-klobuciky-extremisticky-dennik-sme-odstartoval-stylovo/1807458

 

 

1.júla odštartovali propagandu na vnucovanie federácie:

 

„Prečo potrebujeme európsku federáciu“

 

https://komentare.sme.sk/c/22158481/preco-potrebujeme-europsku-federaciu.html

 

 

.

Ako na to reagujú ich vlastní čitatelia SME (môj názor k tomu je dolu, keby dôkazy o vzájomnom manipulovaní čitateľov SME boli niekomu zbytočné):

 

 

 

rovno prvý komentár, keď je ešte sloboda slova:

 

„Nie nepotrebujeme.“

 

 

 

„Je to samozrejme nezmysel. Najma ak to pisem novinar (beriem ruskeho ci ukrajinskeho povodu) v krajine, ktora nedokazala udrzat ani len federaciu s tak blizkym narodom ako su Cesi.

Europska federacia je dnes na zaciatku 21. storocia uplny blud. CSFR je toho ‚peknym‘ prikladom, ako by to najskor skoncilo…“

 

 

„a si myslis, ze teraz je Slovensko rovnocenne s Nemeckom alebo Francuzskom? Alebo ze niekedy bude? Je naivne si mysliet, ze vobec moze byt.“

 

 

A už ovce presviedčajú iné ovce, prečo je dobrá federalizácia:

 

 

„A co s tym ma Europska federacia?

Bud nebudeme rovnocenni s europskymi dotaciami alebo nebudeme rovnocenni s holym zadkom……….vyberam si…“

 

 

„Len to, že európska federácie je

čistý blud liberálnych pokrokárov odtrhnutých od reality. Nemecko aj Francúzsko si sleduje svoje mocenské záujmy, to isté Taliansko a Británia je už na odchode úplne. „Federácia“ je len eufemizmus na presadenie si vlastných mocenských záujmov Nemecka a Francúzska na úkor ostatných štátov. Z únie ide iba diktát a vyhrážky veľkých štátov, no pokiaľ ide o „solidaritu“ smerom k životnej úrovni alebo rešpektu k požiadavkám malých krajín, ostane len ignorácia a hrobové ticho. Takú európsku federáciu chcel vytvoriť aj Hitler s Nemeckom na čele.
Európa je historicky región národných štátov. Práve ich rôznorodosť a prienik rôznych vplyvov je základom unikátneho európskeho úspechu. Požiadavka na akékoľvek rušenie alebo obmedzenie národných štátov je nepriateľský akt pokusu o rozvrat Európy v samotných základoch.“

 

 

„Vyborne. Takze ak 2 si blizke narody neboli schopne stvorit funkcnu federaciu, 28+ casto diametralne odlisnym narodom s odlisnou historiou, mentalitou, ekonomikou, pracovnou moralkou, vztahu k statu, atd. sa to urcite podari, vsak ???

Vsak prave teraz je to krasne vidiet, ze sa nie su schponi zhodnut ani na najvyssich postoch hoci prebehli ‚volby‘.
Molodci, prestante bluznit. Europska federacia je absolutny nezmysel. Ak 2 si tak blizke narody nedokazali sfunkcnit ani tu co mali, je federacia desiatok uplne odlisnych narodov, ktore si navyse ani jazykovo nerozumeju z rise snov.“

 

 

„Lenže ono to nie je o zhode; problém je v tom, že na zhodu je potrebný súhlas 75% krajín – keby na Slovensku alebo v hociktorom členskom štáte EÚ muselo s vládou súhlasiť 75 percent občanov či poslancov, tak by vláda nevznikla nikdy a nikde.

Keby stačila obyčajná väčšina, tak ako v každej krajine, tento problém nevznikne. Skutočný problém je v tom, že vždy, keď je niekto prehlasovaný, začne škrekotať o „diktáte Bruselu“ a podobných absurdnostiach. Na to, aby mohla EÚ fungovať, sa musí (neviem ako) zmeniť toto.“

 

 

„65 a nie 75, ak si dobre spominam. Ale to je jedno.

Predstav si ako by to asi tak vyzeralo. S akym nadsenim by napr. Nemci posielali peniaze do Grecka ci k nam, s akym nadsenim by sa Dani vzdali svojej koruny, aky spolocny postoj by sme nasli k Rusku, ako by sme financovali spolocnu armadu, platitili federalne dane.
Mam napad. Skusme najprv obnovit CSFR – ktoreho zrusenie bola sprostost na kvadrat a skusme si v malom, co vsetky by to prinieslo. Lebo ak to nebude fungovat medzi 2 blizkymi narodmi, je vylucene, aby to fungovalo medzi vzdialenymi narodmi.

Federalizacia EU je priamou cestou k jej uplnemu rozpadu.“

 

 

„EU uz dnes ma funkcny „federalny“ politicky system kde su jednotlive clenske staty rovnomerne zastupene. V CSFR nic take nebolo, to bol unitarny stat, akurat tam boli nejake samospravne organy pre Slovensko.

Samozrejme ze aj Cesko a Slovensko by boli „schopne“ vytvorit funkcnu federaciu, keby bol zaujem na oboch stranach – ale ten jednoducho nebol. Navyse CSFR mala problem s tym ze tam bol jeden silny hrac (ekonomicky, populaciou) a jeden slaby – vysledok je zrejmy. V EU nic take nie je, aj najvacsie staty su dost daleko od toho aby mali vacsinu.“

 

 

„Predstava, ze bude fungovat federacia 30 nezavislych statov, ktore nemaju ani len jeden jazyk, o kulture a mentalite ani nehovoriac – je absolutna hlupost.
Ja ktory som zazil rozpad CSFR a dodnes to povazujem za ober-kravinu sa z tychto uvah mozem len smiat. Beriem, ze nejaky ‚sopliak‘ typu Tkacenka, ktory tieto veci uz nezazil tu moze nieco snivat, no pre nas co pamatame to nacionalisticke sialenstvo, tie nadavky ‚cechackom‘ a ‚blbym Slovakom‘ sa taketo uvahy javia ako absolutna naivita.
5 minut potom co by nieco take vzniklo by kazdy zacal nadavat na kazdeho, vycitat si kazdu malichernost, kazde euro, kazdu hlupost na ktorej sa nevedia dnes dohodnut a skoncilo by to uplnym rozpadom EU.
Budme radi, ze je EU aka je, ze sa aspon to podarilo a nebluznime tu o federacii. Mozno za 100 rokov, ak ludia budu premyslat inak a nejake Europa este bude existovat a nebude z nej africka/islamska unia, da sa o tom bavit.
No dnes ludia nie su pripraveni ani na tu formu EU, ktora je (Brexit). A ako to povedal tusim holadsky premier Rutte – federalizacia EU su to romanticke sny a nie realita.“

 

 

EU je dnes de facto konfederácia aj keď kvôli nacionalistom to nikto nepovie. Podstatné je že má štruktúry a rozhodovací systém, ktorý má federálny charakter a sú v ňom primerane zastúpení aj menší členovia. V ČSFR nič také neexistovalo.
Či je predstava európskej federácie hlú posťou alebo nie sa síce dá polemizovať, ale ak chce niekto argumentovať rozdielnymi jazykmi a kultúrami, nech sa pozrie napr. do Indie, alebo Švajčiarska, čo sú dlho fungujúce multikultúrne štáty – a treba dodať že pomerne úspešné.
Európska federácia je nutnosť práve kvôli rozmanitosti Európy. Súčasný systém fungoval kým mala EÚ 6 členov, navyše kultúrne blízkych a dali sa pomerne jednoducho hľadať kompromisy. Pri EÚ s 27 členmi toto už možné nie je a buď sa prejde na väčšinový systém rozhodovania, alebo sa zosypeme. Fatálnou chybou je že sa toto nespravilo ešte pred rozšírením v 2004, ako vtedy navrhovali niektorí prezieravej&sc aron;í politici.
Napokon ako hovorím, EÚ už dnes funguje ako konfederácia. Jediné čo jej chýba k tomu aby sme mohli bez problémov povedať že je to plnohodnotná krajina je jednotná zahraničná politika a jednotná reprezentácia v zahraničí. Vôbec nie sme ďaleko.

 

 

„V každom prípade federácia je nevyhnutným zavŕšením európskej integrácie. To bol cieľ od úplného vzniku EÚ (resp. jej predchodcov) a je to jediná logická cesta. Možn o predtým ešte bude musieť odpadnúť pár problémových štátov, ale eventuelne tam dospejeme.“

 

 

„V rámci férovosti by sa nemalo ani jedno z autorom navrhovaných riešení realizovať salámovou metódou za chrbtom občanov. Na druhej strane by neškodilo ani to, keby občania hovorili nahlas, čo chcú alebo nechcú.“

 

 

„PS je clenom ALDE, co je frakcia dlhodobo presadzujuca reformu EU a ovela hlbsiu integraciu, az federalizaciu.“

 

 

„Nech teda umrie Europska unia, nech teda ziju Spojene staty europske, Spojene staty Europy!“

 

 

„Ja osobne somsi nejaku dobu myslel, ze federalizacia EU je to najlepsie, co sa da. Dnes som zasadne proti, cim viac statu, tym menej slobody. Prosta vacsina voli prostejsich ludi do cela nejakeho statu. A stat je „stroj“ na prokazania, ako maju ludia zit, kam pojdu dane, kolko, centralizacia moci rozhodne nie je rozumna. A ze by ludia mali volit iba trebars do EU parlamentu miesto narodnych volieb? tak to uz si ani nechcem predstavovat a uz vobec si nechcem predstavovat, ze „bruslecici“ maju vymyslat navody na lepsi zivot v Humennom, Varsave, berline, ci Nice… len chcem ilustrovat tie obrovske rozdiely, rozdielne problemy. okrem toho, ludia ani na malickom a v podstate prostom Slovensku nerozumeju, co ako funguje. Tzn hlas na vacsej, nez slovenskej urovni je este menej racionalny a to podla mna fakt hranici s nelegitimitou. podla mna tu nemaju ani nase volby, pretoze v udajnej informacnej spolocnosti rozhoduju vacsinou dezinformacne hlasy. Som presvedceny o tom, ze menej statu, viac slobody a to plati na akejkolvek urovni. Ci lokalnej slovenskej alebo celoeuropskej. takze u mna radsej zanik EU nez federalizacia ci vytvorenie superstatu.“

 

 

„pan Tkacenko

Tato volba postov teraz prave dokazuje, ze AZ TIETO posty su dolezite.
Ze volby komparzu do europarlamentu bolo len divadlo pre plebs, aby mal pocit ze o niecom rozhoduje.“

 

 

„Ziadnu europsku federaciu nepotrebujeme

Uz tieto pravomoci ktore EU teraz ma, nevyuziva if efektivne a hospodarne.
Este vacsie pravomoci prinesu este vacsi chaos, tlak a protitlak.

EU ma byt cisto ekonomicky projekt. Ziadny politicky superstat.“

 

 

„a) Nepotrebujeme.
b) EÚ v súčasnej podobe treba rozpustiť.

EÚ má byť združenie štátov s voľným pohybom osôb, tovaru a služieb.
A prísne stráženými vonkajšími hranicami.“

 

 

„Pokial viem tak centralizovat Europu chceli doteraz dva rezimy
– Hitler a nacisti
– bolsevici
Zaujimave je, ze rovnake rezimy zakazovali ludom vlastnictvo zbrani. “

 

 

„Môj čisto osobný názor, ktorý nikomu nevnucujem, a netvrdím, že je pravdivý, je taký, že súdruh presstitút Tkačenko plus celé vedenie extrémistického konšpiračného plátku SME, sú jedna banda špinavých protislovenských vlastizradných zapredancov.

 

 

„Tak to uz

radsej Rakusko-Uhorsku monarchiu 😉 Nie??? Tak preco chcete a tuzite po dalsom „zalari narodov“? A s podvodnymi eurofondami je sa zbytocne ohanat.
Niekomu mozno staci napchat bachor – shitami a odpadom zo zapadu, ktory nam tu laskavo dovezu za predrazene ceny (to, co im tam nezozeru prasce) 🙁
Dakujem, eurofederaciu neprosim.“

 

==================

 

Môj názor k tomu je, že presne na to je SME platené, aby spracovalo čitateľov SME na ovce, čo budú iné ovce prenasledovať, že sú fašisti, ak nechcú federalizáciu EÚ, teda hrozbami, vyhrážkami a zastrašovaním, ako to ich správne vychované ovce robili aj doteraz a ešte aj tu na Pravde. 

Majú tak manufaktúru na užitočných idiotov, čo sa potom rozlezú všade a všade potom ako ŠTBáci pomáhajú prenasledovať ľudí s iným názoromalebo každého, kto by to nechcel, že je protieurópsky alebo nepriateľ tohto štátu, keď povinne nevyznáva propagandu, ktorú sme lokajsky šíri.

Najprv budú ľudí k tomu manipulovať a touto propagandou im celé mesiace masírovať ich odpor. Potom zmanipulujú prieskumy na súhlas manipulačne položenými otázkami ako v minulosti a potom sa budú oháňať tým, že to tak vraj ľudia sami chceli.

 

Toto nie sú novinári, ale politicky platení propagandisti teraz za federáciu a vždy za čokoľvek, na čo sa ochotne prepožičajú aj proti vlastným občanom.

 

 

Dôležitá je tu otázka, prečo s tým nové strany so starými prebehlíkmi z iných strán súhlasia?

 

Noví oligarchovia dostanú od Európskej únie súhlas a podporu k ich nerušenému vládnutiu (ako nová šlachta), keď poslušne budú plniť príkazy vyššej moci, ktorá sa bude federalizovať v koncentrácii moci ako voľakedy v ZSSR.

Toto noví oligarchovia za prisľúbenú podporu už plnia a na to majú svojich novinárov ako drábov na obyčajných občanov.

 

Nesúhlasíš? Si fašista alebo slovenský primitív, čo tomu nerozumie, aké to bude fajn, keď starú mafiu vystrieda nová. Pokrokovejšia o federalizáciu, federalizáciu dlhov na hlavy obyčajných občanov, obohacovanie len pre nových oligarchov, pre-za ľudí, ktorým už nebude chýbať len toaletný papier v nemocniciach, ale aj nemocnice.

Doteraz vás len okrádali a teraz vám budú ohrozovať aj holé životy a ešte z vás urobia nárazníkovú zónu pre vojenské konflikty vojenskými základňami a cudzími vojskami. 

 

Komu sa to nepáči, je fašista. A kto poslúcha, je správne uvedomelá ovca, čo bude ochotne prenasledovať iné ovce ako celkom dobrovoľný ŠTBák!

 

 

A bude sa to volať v mene slobody a liberalizmu? Kľudne sa mohlo aj v mene Boha! Len to by zostali ovce znepokojené, keďže už videli aj nejaké historické filmy!

 

 

Meno skutočného Kuciakovho vraha a jeho snúbenice sa nikdy nedozvieme. Na volebných lístkoch nebude. Rozdiel od ruskej rulety je v tom, že najprv niekoho zastrelia a potom všetci stlačia spúšť pri volebnej urne, že oplatilo sa. Aj nabudúce niekoho zastreľte, keď nás budete chcieť vo voľbách osloviť. A asi to aj bude lacnejšie, než manipulovať kampaň.

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550151x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie