Založ si blog

Budú obžalovaní voliči OĽaNO a Smeru, keď tomuto budú veriť?

Alebo len Matovič a Blaha? Či len ich voliči, že miesto ich strán neposkytnú dôkazy?

 

Na Kaliňáka ich mali aké, keď aj odo mňa chceli, aby som preto demonštrovala? A prečo nesedí v base, keď sú na to dôkazy?

Predstavte si, že by sa ma alebo kohokoľvek na tej demonštrácii spýtali – A máš dôkazy?

Musela by som povedať, že žiadne nemám, len verím Sulíkovi a Matovičovi, že ich majú, hoci mi ich neposlali.

A prečo vtedy Matovič vraj dôkazy mal a teraz nemá? 

 

Igor Matovic aktualizoval svoj status.

 

PENTA PLÁN SO SLOVENSKOM

Penta maká na plné obrátky. Za posledný týždeň v ich a im spriaznených médiách môžete nájsť x článkov podľa jedného receptu = maximálne zhodiť nejakého lúzra matoviča a jeho OĽANO + v maximálne pozitívne vykresliť nových spasiteľov od Kisku.

Penta má veľmi jednoduchý, ale o to zákernejší plán:

Plán na novú vládu národného zmierenia KISKA + PS/SPOLU + DRUCKER + Smer bez Fica. Národné zmierenie, ktoré si zavrie oči nad zlom, ktoré sa stalo, ktoré urobí hrubú čiaru a bude vzhliadať už len k svetlým zajtrajškom „bez hádok a škriepok“. Národné zmierenie, ktoré postaví tú „skutočnú hrádzu proti extrémizmu“.

Haščák je dnes „na prášky“. Ústavný súd síce prikázal pre technickú chybu SIS zničiť čokoľvek súvisiace so spisom Gorila, ale „chybička se vloudila“. Nahrávku, ktorú objavili v Kočnerovom trezore, teraz nemajú s čím porovnať, takže sa k nej pristupuje ako k nahrávke neznámeho pôvodu. To znamená, že za korupčné skutky, ktoré sú na nej popísané, ak sa preukážu (čo sa rad-radom preukazujú), pôjde zrejme Haščák na dlhé roky do chládečku za kámošom Kočnerom a rovnako ako Bašternák môže prísť o všetok svoj majetok.

… to je dôvod, pre ktorý dnes z pozadia hrá Haščák najväčšiu hru svojho života. To je dôvod, že v médiách Penty a im spriaznených nenájdete ani náznak pozitívna o našom hnutí, mne či mojej rodine. Respektíve nájdete tam dennodenne len nadprácu proti OĽANO, mne a mojej rodine … lebo cieľ je jasný – „nesmí projít“.

Vedia, že ak by sme boli súčasťou budúcej vládnej koalície, úplne logicky (ako dlhoročné autentické protikorupčné hnutie) by sme chceli obsadiť najmä ministerstvo vnútra … a z toho majú až panický strach. Vedia, že v tom prípade by každý vyšetrovateľ od okresu po elitných na NAKA dostal úplne voľné ruky a išli by sme po korupcii kohokoľvek ako pes po údenom.Vedia, že by sme polovičku papalášov a ich poskokov zachladili v Ilave či Leopoldove … a vedia, že by sme išli aj po vlastných. Lebo spravodlivosť má byť slepá.

… a to je nočná mora Haščáka, Fica, Kaliňáka, Danka … a bohužiaľ aj viacerých z nových spasiteľov, ktorým by sme za ich podvody rovnako kľudný spánok nedopriali. Robia a ešte len urobia všetko, aby svoj perfídny plán dokonali. K úspechu im stačí jediné – rozbíjaním nášho klubu a vymývaním myslí ľudí stlačiť OĽANO mimo parlament. Vedia, že v tom prípade ani teoreticky žiadna vláda z demokratickej opozície nezvnikne a budú sa môcť Kiska a spol. „obetovať Za ľudí“ tak ako sa „obetovali“ Bugár s Procházkom.

… a ja a naše hnutie zase urobíme všetko pre to, aby sa im tento perfídny plán na odpustky pre zločincov nevydaril. Dík, že stojíte pri nás, bude to ťažký boj za definitívnu spravodlivosť. Boj ako o život.

https://www.facebook.com/igor.matovic.7/posts/10216668516397789

 

Matovič 2.7.:

A teraz nám tento kšeftár ide zakladať ďalšiu stranu podľa scenára Penty o vláde národného zmierenia (Kiska+PS/SPOLU+Smer bez Fica+Drucker). Človek, ktorého kukuč síce opantá zdravú myseľ mnohým, ale inak ide len o človeka schopného za prachy urobiť čokoľvek. Aj to, čo na očiach Haščákových uvidí.

ps. Pre tých z vás, ktorí považujete plán Penty na „vládu národného zmierenia“ (Kiska+PS/SPOLU+Smer bez Fica+Drucker) za nereálny, tak tu je scenár:

0. všade hovoriť, že so Smerom nepôjdeme
1. robiť všetky možné kroky, aby sa podarilo zraziť čo najviac strán mimo Kiska+PS/SPOLU pod 5%
2. voľby – prepadne 10-15% dem. opozičných hlasov
3. po mesiaci volebného patu – predstúpite pred kamery:

„Vidíte ľudia boží, veľmi sme sa snažili, ale nevydalo. Opakované voľby zmysel nemajú, lebo by dopadli tak isto. Za tejto situácie nezostáva iná možnosť, ak nechceme, aby vládol Smer s podporou Kotlebu, že sa síce veľmi neradi, ale musíme obetovať a ísť do vlády so Smerom. Sme však veľmi radi, že sa nám podarilo vyrokovať, že Robert Fico nebude súčasťou vlády a sám oznámil, že už nebude kandidovať ani za predsedu Smeru. Veríme, že našu obetu pochopíte.“

… a kľudne si píšte, že blúznim. Celé Slovensko ma odsudzovalo takto 4 roky dozadu, keď som vopred hovoril, že veriť Bugárovi a Procházkovi je naivné, že nás zradia. A stalo sa a do bodky som mal pravdu. Mám na tieto „charaktery“ čuch. Tentokrát však ide Haščákovi o prdel, takže výrazná motivácia navyše.

ps. Keď sa pozriete teraz na titulky SME, PLUS 1 DEŇ, PLUS 7 DNÍ a .týždňa, nájdete všetko články presne o tom, čo spomínam vyššie. Cielený PR s jediným cieľom = vláda národného zmierenia.

ps2. Presne toto isté skúšali na nás aj pred 4 rokmi. Rovnako vtedy na mne a OĽANO nezostala ani nitka suchá. V agentúrach zverejňovali zaručené prieskumy, že budeme mať 4,5%, 5%, 5,5% … ale nakoniec im to nič neosožilo. Ľudia nás v štichu nenechalia a mali sme presne dvojnásobok = 11% podporu od ľudí. Rozdiel medzi vtedy a dnes je len jediný – vtedy sme sa v klube zomkli, ale teraz niektorí pokušeniu neodolali a prešli na druhú stranu. Bude to o to ťažšie, ale zvládneme to, nebojte;o)

 

Mirko, Miško, Andrejko. Ktorí oligarchovia za nimi stoja?

https://www.youtube.com/watch?v=lSOoadJ60gc

https://www.facebook.com/LBlaha/videos/645035919303862/

 

Blaha 12.6.

„V dnešnom interview jeden z vlastníkov firmy ESET potvrdil, že chcú na mňa podať žalobu za to, že ich kritizujem. Áno, presne takto to vždy v dejinách robili arogantní pracháči.
Každý na Slovensku vie, že financujú liberálnych politikov. A že stoja za tými, čo chcú prevziať moc.
Namiesto toho, aby priznali, že sa cez svoje peniaze stali súčasťou politiky, oni chc&uac ute; kritikov umlčať žalobami.
Čistý hnus.
Toto video je moja odpoveď, páni z ESET-u.
Mňa neumlčíte. Môžete sa mi vyhrážať, koľko chcete.Ja budem ďalej písať pravdu. A ďalej budem komentovať politiku – vrátane sponzorov politických strán.
A ak mi to chcete zakazovať, tak ste asi takí liberálni ako Adolf Hitler.
Pretože, pri všetkej úcte, hrať sa na liberálov a bojovať proti slobode slova, to pripomína skôr stredovekú inkvizíciu a nie Johna Stuarta Milla. Skromne.“

 

Blaha 31.5.

„Predseda PS Michal Truban sa včera pochválil, že bol na rozlúčkovej party u Kisku v Prezidentskom paláci. A vraj sú priatelia. Úplní chrústici.

KISKA A TRUBAN – DVA KONE ESETU

Ako sa chváli Miško T.: „Pred piatimi rokmi sme spoločne zažili 10-dňový trip po USA. Boli sme tam jedna veľká super partia podnikateľov, startupistov, novinárov, úradníkov, politikov. Bola to jedinečná a inšpiratívna cesta plná zážitkov a skúseností, ktorá nás veľmi nakopla.“

 

Ja len pripomeniem, že na tomto „tripe“ sa Kiska zastavil aj v San Diegu v sídle spoločnosti ESET.

Áno, zastavili sa s Trubanom v tom ESET-e, ktorý dnes prostredníctvom svojich majiteľov financuje Trubanovu stranu, Čaputovú, Valla a čoskoro aj Kisku. A samozrejme Denník N, ktorý robí všetkým neuveriteľnú propagandu.

PLÁN Z KALIFORNIE

Chrústici sa všetci stretli v San Diegu. Jedna veľká liberálna rodinka. A začal sa príbeh „prevzatia moci“. Americkými liberálmi.

A nebojte, kamoši sa čoskoro spoja do jednej strany, aby porazili zlý „mafiánsky štát“ a odovzdali kľúče od Slovenska Washingtonu. Lebo taký je plán.

SAN DIEGO 2.0

Musela to byť fakt inšpiratívna cesta. Naposledy, keď sa takto do San Diega vybral majiteľ malej bezvýznamnej firmy ESET pán Trnka, tak sa mu podarilo pomocou istého pána Zajaca vybudovať v Kalifornii globálnu firmu. Podľa ruského ministerstva zahraničných vecí aj za pomoci CIA.

V roku 2014 sa v San Diegu stretli v ESET-e Kiska a Truban. Ktovie, či došli aj americkí „veľkí bratia“. Čo myslíte?

Mám taký pocit, priatelia, že Truban sa včera riadne prekecol. Na party s Kiskom sa asi veľa pilo a keď pijete, u know, nepíšte statusy na sociálnu sieť. Chybička, Miško.

ESET, CIA, KISKA, TRUBAN = PREVZATIE MOCI

Zhrňme si to.
Progresívne Slovensko je projektom ESET-u.
ESET je podľa ruského ministerstva zahraničných vecí projektom CIA.
Kiska je projektom ESET-u.
Truban a Kiska sú priatelia a boli na tripe v sídle ESET-u.

A odvtedy sa na Slovensku dejú veci – liberálny teror, šialené útoky na Smer a na Roberta Fica, nakoniec majdan minulý rok, zneužitie vraždy novinára…

A teraz tu máme orchestrálny výkon liberálnych médií, ktoré svorne nenávidia Fica a svorne milujú Kisku a Progresívne Slovensko. Aká náhodička.

IDÚ PREMENIŤ SLOVENSKO NA AMERICKÚ KOLÓNIU

U Kisku už oslavujú.

A v San Diegu si už mädlia ruky.

Budú základne, budú americké ploty uprostred hlavného mesta SR, budú tu americké zbrane, americká armáda… proste, premenia Slovensko na americkú kolóniu.

Gratulujem, Mr. Truban. Gratulujem, Mr. Kiska.

V San Diegu to musel byť fakt „inšpiratívny“ trip.“

 

Blaha 2.5.

„Neuveríte, aký list som si našiel v poslaneckej kancelárii. Snažia sa ma umlčať oligarchovia. Najali si na to právnickú firmu, ktorá chce poprieť moje ústavné práva.
Čo myslíte, kto sa znížil k takejto neuveriteľnej arogancii? Penta? Eset? Alebo nejakí iní pracháči?
A čo myslíte – nechám sa od nich zastrašiť?
Odpoveď nájdete vo videu.

 

Snažia sa ma umlčať oligarchovia:

https://www.youtube.com/watch?v=UB4DlNVtWFs

https://www.facebook.com/LBlaha/videos/620016671807538/

 

Blaha:

„KEĎ SA OĽANO VYSMIEVA SMERU“ a o Pente a Esete píšu to isté.

Majú na to rovnaké dôkazy alebo si každá strana vymyslela na nich iné?

 

Ja si len skromne myslím, že to nie sú liberáli a na to som ani Matoviča ani Blahu nepotrebovala, aby som si to myslela. Ešte si pamätám, aký má byť liberál, keď im nevadilo, že aj ja som liberál. Fakt voľakedy niektorí aj boli! Však inak by som im neuverila tie krásne myšlienky, že ich myslia naozaj!

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5560051x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie