Založ si blog

A koho iného mali voliť?

Čo ja viem, kandidátov do komunálnych volieb ľudia nepoznajú. Z tohto dôvodu ani nechodia voliť.

Ako som už napísala, títo ľudia by mali písať články, kde by rozoberali, čo by chceli zmeniť a ako. Priestor na to majú a nevyužívajú ho.

Tak ja potom neviem, čo pre svoju kandidatúru robia. Napísať pár slov na leták, že som za lepší život, je vyslovene smiešne. Ako skritizovali ľudia okolo mňa, to by povedal každý, ale keď sa ich pýtajú ako, to už povedať nevedia.

Ja som napríklad také letáky zahadzovala. Rovno zo schránky do krabice pri schránkach. Asi teda celý vchod mal taký postoj, ani si ich neodniesli do bytu a neprečítali. Zvyčajne volajú na nejaké stretnutie, takto sa to nerobí v čase, keď môžete najprv využiť internet, čo nevyužívajú.

Viete, ako sa dostali do politiky Sulík a Matovič? Mali blogy, vďaka ktorým ich veľa ľudí spoznalo a ich názory, tak dali o sebe vedieť. Svoju politickú existenciu začali písaním. Tak sa o nich ľudia dozvedeli. Kto kandiduje, má túto možnosť celé roky dopredu – rozoberať problémy, ktoré chce zmeniť. Ak o nich nevie písať, akoby neexistoval. Potom nemá riešenia, keď ho netlačia aby ich rozoberal a písal kritiku, čo všetko sa zle robí a on by to robil inak.

Vy ako všetkých, čo kandidovali, poznáte? Poznáte ich názory a toto všetko hore?

To ľudia si o nich majú zisťovať? Tak to je veľmi málo o ľuďoch, čo by chceli niečo zmeniť.

 

Potom sa nečudujte, že ľudia zvolia len tých, za ktorých to robia médiá!

 

Kto z tých, čo kandidovali, sa nejako verejne angažoval v tom, čo ľudia, čo chceli voliť opozíciu, chceli počuť?

Však napíšte, že koho vám je ľúto, že ho ľudia nezvolili, či ho vôbec ľudia poznajú a nielen jeho meno, že aj taký existuje. A čo tak o ňom viete vy! Čo by on zmenil, keby tam bol.

Nestačí len kritizovať, keď nemáte nikoho, kto by ich nahradil a čím. Takže, za kým vám je ľúto, kto sa tu angažoval štyri roky, písal, vysvetľoval, navrhoval a chudák, nie je zvolený?

Kto sa angažuje z opozície? Baránek, ktorý nekandidoval? Kto z nich kandidoval, koho ste počúvali a čítali?

Len ich nejaké figúrky, čo boli ticho? O ktorých už nič nevieme?

Koho mali ľudia voliť?

 

Ako vidíte, nestačí kritizovať, keď nemáte nikoho, kto by robil aspoň to, čo robil Sulík s Matovičom ako blogeri, aby na seba upozornili. Za ich figúrky to potom robili médiá. Za opozičné figúrky to robil napríklad Michelko, ktorý v jednom jedinom videu hovoril ich mená. Keby ich nevymenoval, ani neviem, že existujú a rovno som ich mená aj zabudla. Tak ako o sebe dali vedieť v čase internetu? Im niekto bráni angažovať sa, aby ich ľudia poznali?

 

Slováci nerezignovali, nezvolili si poddanstvo, ale nemáme tu opozíciu. Koho vnímate ako opozíciu v týchto voľbách, čo boli a kandidoval?

 

Becíka, ktorého odporúčal Hlas? A je Hlas podľa vás opozičná strana?

Podľa mňa nie, lebo ako píšem už štyri roky, hlasy, ktoré získa od smerákov, donesie na progresívnu koalíciu, aby mohla po budúcich veľkých parlamentných voľbách existovať. A postaví sa napríklad Becík proti tomu? Podľa mňa nie, čiže tiež prispeje do progresívnej koalície.

 

Na SME otvorene píšu, že bez Hlasu to nepôjde, svoje hlasy nemajú. Len samotné PS a SaS nikdy nebude mať na koalíciu. O budúcej koalícii rozhodnú len voliči Hlasu!

 

Až potom uvidíte, čo je to poddanstvo.

 

 

 

 

 

.

„USA nechtějí, tak si americkou základnu postavíme sami, tvrdí Černochová a už shání cihly“

05.05.2024

Môj výsmech z tejto bláznivej ministerky, čo je ako Naď na Slovensku, znamená len to, že aj my si z nej môžeme robiť výsmech, nielen Reflex z ľudí, čo si tu americké základne neprajú! 22.4.2022 som napísala článok: Hoax šírený ministerkou obrany v Česku „Černochová dodala, že USA by mali mať dve základne na Slovensku. To však slovenské [...]

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

vražda, zločin, lúpež, krádež, nôž

Muža z Missouri obvinili z vraždy, ktorá sa stala pred takmer šiestimi desaťročiami

05.05.2024 23:02

Jamesa Barbiera zatkli obvinili z vraždy 18-ročnej Karen Sniderovej v novembri 1966 v okrese Cook v štáte Illinois.

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,496
Celková čítanosť: 5563933x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie