Založ si blog

V médiách neexistuje diskusia k vojenskej zmluve s USA

Monológ v RTVS k vojenskej zmluve s USA – bez oponentov:

 

Chmelár dnes:

„Naď sa sťažoval, že včera chcel jeho štátny tajomník povedať ľuďom pravdu, ale moderátor mu skákal do reči a neustále dával priestor Chmelárovi a nejakej sudkyni. A Kovačič Hanzelová mu pritakávala, že oni to nerobia, nech zreformujú RTVS… Ťažko by ste našli takú kombináciu podlosti, zákernosti a zla, aká sa v tej chvíli skoncentrovala v štúdiu denníka Sme. Priatelia, ja vám nebudem zbytočne siahodlho interpretovať, čo sa včera stalo, celý ten neseriózny prístup zo strany verejnoprávnej televízie, ktorá umožnila štátnemu tajomníkovi Majerovi pohodlný monológ s vopred pripravenými otázkami, bez priamej účasti oponentov a navyše so servilným moderátorom. O tom som už písal včera. Ale ak ľudia typu Naď alebo Kovačič považujú včerajšiu reláciu za krivdu voči vládnemu politikovi a nie voči jeho odborným oponentom… ja nemám slov a najlepšie bude, keď si to pozriete sami a vytvoríte si vlastný názor. https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14040/302609#529

 

RTVS – dôkaz, že bez oponentov, žiadna diskusia:

https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/14040/302609

 

 

 

Druhý monológ Naďa k vojenskej zmluve s USA pri Hanzelovej – dôkaz, že bez oponentov, žiadna diskusia:

 

16 min:

https://video.sme.sk/c/22818729/nad-o-zilinkovi-vazne-pochybujem-na-vlade-sme-boli-sokovani-z-jeho-arogantneho-spravania.html

 

Porovnajte si realitu ako aj dnes Naď klame o včerajšom vysielaní v RTVS!

 

 

Naď: „Až podpisom prezidentky zmluva nadobúda platnosť.“

To je dodadok pre diskutéra, ktorý tu vytrvalo tvrdí, že s tým prezidentka nič nemá!

 

 

Naď: „Na tom sa robilo štyri roky!“

 

 

 

Jaroslav Naď  6.marca 2020

 

Je tu však dôležité vyjadrenie, podľa ktorého Slováci môžu pokojne spávať. Popredný predstaviteľ a hlavný vojenský expert víťaza volieb, hnutia OĽaNO (možno budúci minister obrany?) Jaroslav Naď v odpovedi na priamu otázku na túto tému povedal, že americké základne „nikdy neboli otázkou a nikdy otázkou nebudú“.

Hlavné správy: Bola už reč aj o bilaterálnej zmluve so Spojenými štátmi o rekonštrukcii našich vojenských letísk výmenou za ich využívanie americkou armádou?

Naď: Absolútne nie. A keď to niekto vynáša donekonečna na povrch, tak to je naozaj až na smiech. Tu, dúfam, nikto zo zdravo uvažujúcich ľudí neočakáva, že by na koaličných rokovaniach niekto riešil nejaké výmysly pána Danka, pána Kotlebu a pána Blahu o nejakých amerických základniach. Nikdy neboli otázkou a nikdy otázkou nebudú.

Hlavné správy: Čiže táto vec je zatiaľ odložená na neurčito?

Naď: Nie že zatiaľ – otázka amerických základní na Slovensku nikdy nebola otázkou a nikdy otázkou nebude.“

https://www.hlavnespravy.sk/dobra-sprava-slovensko-podla-predstavitela-olano-jaroslava-nada-americania-definitivne-nase-vojenske-letiska-nedostanu/2076202

 

 

Som oklamaný a podvedený volič OĽaNO

 

 

.

„USA nechtějí, tak si americkou základnu postavíme sami, tvrdí Černochová a už shání cihly“

05.05.2024

Môj výsmech z tejto bláznivej ministerky, čo je ako Naď na Slovensku, znamená len to, že aj my si z nej môžeme robiť výsmech, nielen Reflex z ľudí, čo si tu americké základne neprajú! 22.4.2022 som napísala článok: Hoax šírený ministerkou obrany v Česku „Černochová dodala, že USA by mali mať dve základne na Slovensku. To však slovenské [...]

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

vražda, zločin, lúpež, krádež, nôž

Muža z Missouri obvinili z vraždy, ktorá sa stala pred takmer šiestimi desaťročiami

05.05.2024 23:02

Jamesa Barbiera zatkli obvinili z vraždy 18-ročnej Karen Sniderovej v novembri 1966 v okrese Cook v štáte Illinois.

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,496
Celková čítanosť: 5563855x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie