Založ si blog

My sme 99%

Najlepšie video, čo som videla od začiatku pandémie, kto sú tie „elity“, čo nás vlastnia ako dobytok a zhumpľovali celú planétu:

 

Monopol – dokument o tom, jak funguje svět

 

https://otevrisvoumysl.cz/monopol-dokument-o-tom-jak-funguje-svet/?fbclid=IwAR3TmS5oOA0GObfbHrImgicDLU9zRZS6k0oPfL97TVDqGn03KjP8Lkmp4PI

 

 

 

.

„USA nechtějí, tak si americkou základnu postavíme sami, tvrdí Černochová a už shání cihly“

05.05.2024

Môj výsmech z tejto bláznivej ministerky, čo je ako Naď na Slovensku, znamená len to, že aj my si z nej môžeme robiť výsmech, nielen Reflex z ľudí, čo si tu americké základne neprajú! 22.4.2022 som napísala článok: Hoax šírený ministerkou obrany v Česku „Černochová dodala, že USA by mali mať dve základne na Slovensku. To však slovenské [...]

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Oheň / Plamene / Požiar /

Rusko plánuje sabotáže v Európe. Moskva nemá zábrany, varujú tajné služby

05.05.2024 17:06

Keir Giles z inštitútu Chatham House tvrdí, že vďaka nim sa môže Rusko naučiť, ak chce skutočne Európu paralyzovať. Ide podľa neho o nácvik.

Tank / Gaza /

Netanjahu odmietol požiadavku Hamasu na ukončenie vojny. Izrael uzavrel dôležitý hraničný priechod s Gazou

05.05.2024 16:20

Politický vodca Hamasu Ismáíl Haníja obvinil Netanjahua zo sabotovanie snáh o sprostredkovanie dohody o prímerí.

Zuzana Čaputová

Čaputová sa nechystá do straníckej politiky. Chce zostať na Slovensku a byť užitočná pre spoločnosť

05.05.2024 16:00

Rozhodnutie nekandidovať opätovne na hlavu štátu neľutuje.

Rusko Toržók Putin prezident

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,496
Celková čítanosť: 5563629x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie