Založ si blog

Chcem vedieť ako potrestali oveľa horších výtržníkov za bitku v obchodnom dome

Chcem vedieť, kedy týchto výtržníkov a zjavne primitívov nazve Naď opicami a kedy si prečítam, koľko rokov za to dostanú.
Tiež chcem vedieť, či sa tam vôbec policajti dostavili. Nikde som o tom nečítala, žiadne médiá ani vláda sa nad tým nerozhorčovali, tak chcem vedieť prečo.

Ako výtržníkov a opice si vybral Naď zjavne takých, čo na tých vo tomto videu nemajú:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Zfl68sGMJwg

 

 

Prosím vás, možno vy bežne prenasledujete nejakých chudákov a horších ľudí si nevšímate, ale ja som z práce naučená, že mám mať na deti rovnaký meter. Čo by ste vy boli za učitelia, keby ste trestali tých, čo vyrušovali a nechali bez povšimnutia tých, čo iných aj mlátia alebo sa iným vyhrážajú?

A prečo sa ako rodičia dožadujete v škole rovnakého metra a na blbostiach a pri len poznámkach, keď celá spoločnosť vôbec nič neposudzuje rovnakým metrom?

 

V tomto má Kaliňak pravdu:

 

 

A keďže vždy volím menšie zlo, tentokrát je menšie zlo Smer, keď korupčné krídlo utieklo k Pellegrinimu a Smer sa bráni v záujmoch, ktoré mne viac vyhovujú.
Veľmi odporúčam nevoliť Pellegriniho ako lokaja najväčších progresívnych totaliťákov a voliť Smer. Iné strany teraz nemajú šancu. Hlas bude len poslúchať a OĽaNO sa už celkom skorumpovalo pod nátlakom obchodov farmafiriem. To je akokeby ste volili Pfizer a nie vládu ale farmafirmu.

Vôbec ma nezaujíma, čo robil Kaliňak, tak mi to tu nevypisujte. Mňa zaujíma výlučne postoj strán k povinnému očkovaniu! Nechcem sa dať zabiť povinným každoročným preočkovávaním šmejdami, za ktoré nikto nenesie zodpovednosť.

 

 

Čo sa týka Lidla, odporúčam, nech si dajú do letákov aj policajný pendrek na zákazníkov. Doteraz som v Lidli často nakupovala (a aj oblečenie) a mala som v pláne kúpiť si aj hrnce a nie obyčajné a ľanové oblečenie z ich internetového obchodu. Ja inak neviem vyjadriť nespokojnosť s týmto totalitným obchodom, kde zákazníkov riešia obuškami, ako nakúpiť si inde. No nedám zarobiť Lidlu a dala som si záväzok, že už ani potraviny u nich nakupovať nebudem. Nech to teda zostane totalitný obchod pre totaliťákov, kde budú na zákazníkov volať policajtov s obuškami.

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Kolumbíjska univerzita

Nepokoje na amerických univerzitách: Polícia zatkla už vyše 2000 protiizraelských aktivistov

03.05.2024 13:35

Vlnu študentského aktivizmu začal incident, keď vedenie Kolumbijskej univerzity v New Yorku poslalo políciu na študentov, ktorí sa utáborili uprostred jej kampusu.

Zuzana Čaputová

Čaputová: K demokracii nepatrí snaha o politické ovládnutie médií

03.05.2024 13:27

"Tam, kde je ohrozená sloboda tlače, je ohrozená aj demokracia," uviedla prezidentka.

EÚ / Eurovoľby /

Koľko zarábajú europoslanci? Pôsobenie v EP im prináša tisíce eur aj po odchode do penzie. Aké sú ich právomoci?

03.05.2024 11:49

Europoslanci zastupujú v Bruseli asi 450 miliónov občanov EÚ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5561739x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie