Založ si blog

Opice bez rúška?

Stalo sa to asi pred mesiacom (už som bola zaočkovaná), že som cestovala MHD a nastúpila skupina Rómov bez rúšok a rozbalili si v autobuse jedlo zo samoobsluhy, také na zohriatie a začali v autobuse jesť. A ja ako veľký bojovník za rúška som sa nahnevala, že toto je už príliš, že my tu všetci nosíme a musíme nosiť rúška a títo Rómovia nemusia a kľudne si chodia aj bez rúšok a polícia proti nim nezakročí a každý sa ich len bojí, proti nim zakročiť. Jeden Róm si sadol rovno vedľa mňa a začal vedľa mňa jesť a podávať jedlo ďalším. Tak ma to nahnevalo, že títo si môžu dovoliť už čokoľvek, že som sa postavila a prešla k najbližším dverám k šoférovi a dala si dolu respirátor. Videla som, že šofér na mňa musí vidieť a možno mi príde niečo povedať, že musím si nasadiť respirátor. Všetci v autobuse to videli, že som sa zdvihla a dala si dolu respirátor, lebo všetci na tých Rómov pozerali, čo už stvárajú a teda aj na mňa, čo som bola najbližšie, ale nikto nič nepovedal na to, že som si dala dolu respirátor aj ja. Keby prišiel šofér, tak mu poviem, že keď si dajú aj Rómovia, prečo len ja? No šofér to zjavne nechcel riešiť. Odvtedy viem, že všade pri Rómoch, ktorí nemajú rúška, nemusím mať ani ja, lebo políciu rozhodne nezavolajú a všetci sa budú báť to riešiť. 

 

Tiež si, drahí progresívne a vakcinačne uvedomelí občania myslíte, že títo Rómovia sú opice a patria do ZOO? A tiež si myslíte, že mali by ich policajti vytiahnuť z autobusu a predajní, kde to robia bežne a zmlátiť ich? 

 

A prečo inokedy vypisujete, že policajti nemajú ľudí mlátiť? Či to ste mysleli, že len Rómov nemajú mlátiť, hoci budú robiť to isté?

 

Ešte sa mi nestalo, aby som bola v obchode, kde nejakí ľudia odmietajú dať si rúško, že by o tom bola reč. Zato mám mnoho zážitkov, kde v obchode vykrikujú Rómovia a ľudia sa ich boja a nielen toho, že nemajú rúško, ale že ich aj napadnú. A nikdy som nebola svedkom toho, že by majiteľ obchodu zavolal políciu a akokoľvek proti tomu zakročil. Musíme to proste všetci tolerovať, že Rómovia môžu vykrikovať a robiť bordel v obchode a nemusia mať rúška a nikto ich k tomu ani len nevyzve!

 

Žijem v nenormálnom štáte, kde Harabin nemusí mať rúško, lebo jeho sa boja. Jarčuška nemusí mať rúško a x ľudí nemusí mať rúško, ale nejakých pár chudákov chytia a majú mať za to päť rokov lebo sa nenechali mlátiť?

 

A nech mi nikto nerozpráva, že by to tým predavačkám vadilo! Už niekoľkokrát sa mi stalo za túto pandémiu, že som si nedala rúško lebo som zabudla a prešla som okolo mnohých predavačiek a žiadnym to nevadilo. Rovnako im toto nevadí ani pri Rómoch, čo vidím často, čistá rutina, nijako inak sa netvária, ani ich neoslovia. Raz sa mi stalo, že až pri pokladni na mňa pozerala predavačka a rovno mne do tváre a ešte som sa čudovala, čo na mňa tak zíza a preto som sa na ňu pozrela s pohľadom, akože čo? A ona mi hovorí – Nemáte rúško. A na to som sa tak úprimne zháčila, že mi okamžite uverila, že naozaj to nerobím nejako schválne. Chvatom som si chcela dať rúško a ona mi hovorí: Už nemusíte. A tak som aj odišla bez rúška vybavená. Predavačkám to nevadí, ale keď niekto začne v obchode vykrikovať a natáčať si to, stáva sa to politickou udalosťou, nie pandemickou a predavačky sa začnú povinne uvedomelo politicky správať, aby ich majiteľ nevyhodil a dovolávať sa rúška, keďže ich zamestnávateľ sa bude zaujímať ako správne reagovali a mali reagovať. Keby tam boli Rómovia, tak ich to nezaujíma a to môžu tí aj vykrikovať na celú predajňu a keby tam bol človek, čo si to nenatáča, tak ich to nezaujíma tiež.

 

Je to čiste vaše snobstvo rozčuľovať sa nad nejakou lúzou a opicami, keď sa to bežne deje a nikto to nerieši pokiaľ sa to nenatáča a pokladníčka sa bojí o svoje zamestnanie pred zamestnávateľom! Šoféri chcú mať pokoj, aj polícia chce mať pokoj. Len tu na ukážku nenormálneho štátu idú sa snobi rozčuľovať nad pár chudákmi, ktorí si ich snobstvo majú vyžrať, že toto je lúza a oni očkovaní inteligenti! Zaobstarajte si rodokmene, aby ste sa cítili onakvejšie. Rovno sa budete cítiť ako šľachta. Musíte byť teda riadne zakomplexovaní, keď takéto nadúvanie vám chýba k životu. To by vám ani ten rodokmeň nepomohol.

 

 

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550005x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie