Založ si blog

Považujem týchto smerákov doslova za špiny

https://www.facebook.com/watch/?v=990773788097677

 

 

Im nestačí, že nechali voľne prúdiť konšpirácie, aby vznikol chaos a hnev proti vláde. Im nestačí, že preto a hlavne tu na Pravde bojovali proti rúškam, teraz nechávajú voľne prúdiť všetky konšpirácie, že pandémia je vymyslená! 

 

Bojujú o politickú moc aj za cenu kolapsu nemocníc!

 

 

Len jedna ukážka typického rozhovoru v tisícoch komentárov:

 

 

 

„Testovací cirkus odhalil dve veci:

1) Žiadna pandémia ani epidémia tu nie sú. „Odhalili“ 38 tisíc ľudí – z ktorých 90% nič nie je a bez testov by ani nevedeli, že majú byť akože chorí. Takže reálne chorých na koronavírus na Slovensku je tak jeden človek z tisíca.

Takze kotlebove slová sa potrdili…preto po nom.rezim matovica ide…“

 

„Aké?“

 

 

„Že tu nie je žiadna pandémia.“

 

 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 21:03

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5562136x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie