Založ si blog

Novinári z Denníka N by sa rozviedli, keby sa dozvedeli, že ich partner podvádzal pri diplomovke

Aj vy?

 

Chápem, možno by sa chceli aj pri nevere rozviesť, lebo už nemôžu takému partnerovi dôverovať, ktorý je schopný klamať a podvádzať a dôvera v manželstve a môcť tomu druhému veriť, je niečo kľúčové a najpodstatnejšie, na čom manželstvo stojí. Už vám môže klamať aj nabudúce. Už zaňho nemôžete dať ruku do ohňa. Už na to doplatia len vaše deti.

Ale novinári Denníka N chápu, že aj ako deti by súhlasili s tým, že podvodné manželstvo ich rodičov nemá zmysel, lebo vo výchove je dôležitý morálny vzor. Nie v detstve, ale ako dospelé deti by chápali, že manželstvá nemôžu stáť na podvodoch. Alebo podľa vás môžu?

Môže byť pre vás morálnym vzorom človek, čo dokáže oklamať a klamať aj najbližšieho človeka na svete?

 

Myslíte si, že by boli ochotní žiť s partnerom, ktorý vykradol diplomovku?

Alebo si myslíte, že osobne by boli ochotní žiť a ešte sexuálne žiť s človekom, ktorého by aj v parlamente odvolali?

 

Nie, určite by tvrdili, že intímne, to už nie, to je viac ako len parlament.

V ich návrhu na rozvod by bolo – nezhody a neporozumenie v manželstve pre vykradnutú diplomovku. Bohvie, za koľkými rozvodmi takto stáli diplomovky, len o tom nevieme, keď je to tak rozšírený jav.

 

Takže, ak vás naozaj zaujíma morálka, dajte si aj vy takú otázku, či by ste sa tiež rozviedli aj kvôli diplomovke, ako novinári z Denníka N.

Alebo si myslíte, že vy ste už niekto menej než celý parlament a vy už s podvodníkom môžete mať aj deti?!!!

 

 

 

Ja by som sa preto nerozviedla. Ja som to už dokonca aj zažila, ale len pre neveru, nie až pre diplomovku. Asi tak týždeň som sa chcela ísť hodiť pod vlak a potom som sa rozhodla, že kvôli deťom to musím zvládnuť.

Oveľa ľahšie sa mi zvláda, že v OĽaNO sú aj náboženskí fanatici a ešte ľahšie sa mi zvládajú ich diplomovky. Možno som pre vás nemorálny človek, ale ja tu fakt nechcem mať vo vláde predošlých zlodejov len pre morálnych fanatikov, ktorí by partnerovi tolerovali aj drogy, ale diplomovku nie.

 

 

Článkov na ekonomiku sa asi nedočkáme. Dozvieme sa niečo aj k ekonomickým témam alebo celý čas strávime bojom o predčasné voľby, aby sa do parlamentu dostalo PS a vynovený Smer? Prečo ste tie rozkrádačky a zlodejstvá potom kritizovali, keď od toho je horšia jedna tlačovka o diplomovke a nie množstvo tých o rozkrádačkách a kauzách po celé roky?

 

 

 

Ženy, ale naozaj nedávajte žiadosť o rozvod práve vtedy, keď ho vyhodia z práce alebo zháňa novú. Budú vás považovať za svine, aj keď to bude len náhoda.

 

 

 

Boj o morálku od Pellegriniho v kocke:

 

 

„prečo Pellého družina nehlasovala za odvolanie Danka?“

 

 

„Asi z rovnakého dôvodu ako Matovičova družina nebude hlasovať za odvolanie Matoviča.“

 

 

„prečo Pellého družina nehlasovala za odvolanie Kollára?“

 

 

„TO je velmi dobra otazka…. co robila opozicia, ked bol Kollar na tacke..?“

 

 

„Kollar je buduci koalicny partner Smeru 1 a 2. Fasisti sa pridaju.“

 

 

 

https://domov.sme.sk/diskusie/3687457/1/pellegriniho-skupina-iniciuje-mimoriadnu-schodzu-na-odvolavanie-matovica.html

 

 

 

 

TAKTO tu ide o morálku, princíp, klamstvá, nedôveru alebo diplomovky. Ide len o preskupenie politických síl, kde môžete mať aj vykradnutú diplomovku (Sme rodina môže, v koalícii so Smerom alebo Hlasom už môže) alebo brať drogy (Progresívne Slovensko môže, v koalícii s kýmkoľvek môže), ale hodíte alebo nehodíte sa do pretláčanej koalície oligarchami a ich novinármi.

Strana, ktorú ešte nikto nevolil a je už v parlamente, už čaká! A dodá hlasy tej, ktorá si ich nevie naškrabať, hoci predvolebné prieskumy stáli milióny. 

 

 

 

Blanár na schôdzi NRSR:

 

„Podľa ovocia spoznáte Smer.“

 

A podľa diplomovky spoznáte budúcu úrodu.

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Ešte pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo už aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558108x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie