Založ si blog

Ešte stále si myslíte, že keby sa boli do parlamentu dostali PS/SPOLU, tak by s nimi Pellegrini nešiel do koalície?

Na vládu si brúsili zuby trubanovci a kiskovci a prednosť pred SaS a OĽaNO dávali Pellegrinimu a jeho Smeru. Znamenalo by to prínos veľa vašich hlasov a poslušné lokajstvo Smeru. Napríklad za beztrestnosť. 

My nemáme dostatok hlasov, svojich voličov a keď nám poskytnete do koalície svojich, máte beztrestnosť.

Presne takto mala vzniknúť progresívna koalícia so Smerom.

Dnes by boli vaše hlasy na ňu použité.

 

Že sa tak nestalo, tak len pre nečakané % OĽaNO.

 

Kiska povedal Pellegrinimu, keď sa mu ten ponúkal za celý Smer, že s nimi nepôjdu.

Ale po voľbách by to vysvetľoval presne ako Bugár, že musel, bola to najlepšia možnosť a strana pod Pellegrinim je už iný Smer. A je spoľahlivejšia a proeurópska, čoho zárukou je práve Pellegrini. 

 

A všade by ste dnes čítali, že väčšina voličov Smeru si to želá, pretože vo voľbách Pellegrini vysoko prekrúžkoval Fica a starý Smer.

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Sopka / Erupcia / Ruang /

Indonézska sopka Ruang chrlí do vzduchu horúce oblaky dymu a popola

01.05.2024 14:39

Úrady vyzvali ľudí, aby dodržiavali vzdialenosť aspoň sedem kilometrov od kráteru sopky.

Jicchak Herzog / Antony Blinken /

Nadišiel čas na dohodu o prímerí, vyhlásil v Izraeli americký šéf diplomacie Blinken

01.05.2024 14:16

Vyjednávači - Egypt, Katar a Spojené štáty - stále čakajú na reakciu Hamasu na najnovšiu verziu návrhu dohody o prímerí.

Taiwan / Vojenské cvičenie /

Taiwan je v pohotovosti pred manévrami Pekingu po prezidentskej inaugurácii

01.05.2024 14:03

Čína považuje samosprávny Taiwan za svoju odštiepeneckú provinciu a jeho zjednotenie chce v prípade potreby dosiahnuť aj vojensky.

Väzeň / Väzni / ZVJS /

V slovenských väzniciach zaznamenali historicky najvyšší počet cudzincov

01.05.2024 12:56

Celkový počet väznených osôb sa, naopak, znížil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5559606x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie