Založ si blog

Ako boli českí liberáli šokovaní slovenskými progresívnymi novinármi, že takto sa nemôžu správať ľudia, čo sa hlásia k tomu, že patria na západ a do liberálnej spoločnosti!

Zaujal ma tento článok, ktorý upozorňuje na diskusiu českých liberálov, ako boli šokovaní slovenskými progresívnymi novinármi – ako tí komentovali voľby!

 

Keď si to video pozriete, tak uvidíte, že to, čo im vyčíta vládna koalícia alebo voliči vládnej koalície, im vyčítajú a sú z toho šokovaní ešte aj českí liberáli, ktorí vôbec nepodporujú Fica, ani Babiša, ale formu našich progresívnych novinárov vidia ako zaostalo primitívnu!

 

Že takto sa nemôžu správať ľudia, čo sa hlásia k tomu, že patria na západ!

 

Citujem:

 

„Nemúžeš se tvářit, že patříš na západ a do liberální společnosti, což tyhle lidi se takto tváří a si to o sobě myslí a pak používať výrazy, které rozhodne na západ a do liberální demokratické společnosti nepatří.“

 

 

Českí liberálni ľavičiari z Alarmu vysmiali elitárstvo slovenských hlavno-prúdových novinárov v debate o voľbách, schytali to Kostolný, Vašečka aj Šimečka st.

 

„Napriek tomu, že nie som fanúšik liberálnej ľavice, podpory cancel culture, progresivistickej ideológie a celkovo týchto záležitostí, ktoré sa k nám ťahajú zo západu ako „norma“, ale dokonca aj ľudia z tejto sféry pochopili, že tá slovenská forma progresivizmu, neoliberalizmu a pravicového liberalizmu je skutočne extrém, ktorý hraničí s elitárstvom a pohŕdaním celým národom ako takým.

Debatovali spolu liberálna ľavičiarka so silným sociálnym cítením Saša Uhlová, Jan Bělíček (moderátor) a v celku racionálny centrista Stanislav Biler.“

 

Deník Alarm

 

https://cs.wikipedia.org/wiki/Deník_Alarm

 

Saša Uhlová

 

https://cs.wikipedia.org/wiki/Saša_Uhlová

 

 

od 16 min. kritika slovenských progresívnych novinárov – ako analyzovali voľby. Z čoho som bola šokovaná aj ja.

 

Podľa nich by sa mali venovať inej práci než novinárskej a komentovaniu volieb!

 

 

Studio Alarm – Ovládl Slovensko Robert Fico?

 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5557776x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie