Založ si blog

A ako si vy dovoľujete kritizovať Šimkovičovú, keď je žena?

To voči nej svojich primitívov a umelcov neštvete? Na to máte aj noviny, nielen hejterov!

 

Neskutočné, čo som si prečítala u zástupcu šéfredaktorky SME Jakuba Fila. Keď niekto skritizuje článok na Denníku N a napísala ho žena, je to útok na ženu a hulvátstvo k žene.

Ešte že nie som muž, lebo na SME píšu aj ženy a to by označili, že to útočím na ženy, keď ich kritizujem!

 

Preboha, vy ste liberálky a feministky, keď vás nikto nesmie kritizovať spolu aj s mužmi, lebo ste ženy?

To aká sliepka vás vychovala, že ty si niečo iné než muž? Nevychovali ťa ako rovnoprávneho človeka?

 

Keby ti nadávali do rusáckych pi… ako ste nám to tu novinári rozoštvali a práve vy z Denníka N a SME, tak nepoviem, lebo muži sa nemajú k ženám a to ani k mužom vulgárne správať, ale kritika médií je útok na ženu?

 

 

Glück posiela odkaz Denníku N: Zlaté časy, keď ťahali od štátu peniaze nás všetkých, sa skončili!

 

„Denník N, ktorý je notoricky známy ako propagandistický plátok liberálov a progresívcov, zverejnil článok v ktorom kritizujú Richarda Glücka (Smer SSD). Mladý poslanec im nahral odpoveď

Novinárka Mária Benedikovičová zverejnila článok s názvom “Dve tváre Glücka: Za štát odmietol bojovať so zbraňou, druhým vyčíta slová o zbabelom národe.”

V závere upozorňuje aj na to, že v článku redaktorka Benedikovičová ešte stihla obraňovať aj exministra Naďa. “Čomu samozrejme rozumiem, keďže militantný Naď presne razil politiku denníka N a navyše sa v tom čase na denníku N objavovali články, ktoré vznikli „s podporou ministerstva obrany“. Takže samozrejme, že mu dnes robia mediálnych ošetrovateľov, keď ich podporoval a oni mu písali krásne PR články. Samozrejme táto doba skončila a denník N nedostane od štátu ani euro. A keď sme už pri tej šialenej vojenskej propagande, ktorú razí celá západne Európa a Spojené štáty, s výnimkou Slovenska a Maďarska. Mne to jednoducho nejde do hlavy, prečo musí byť každý kto je proti vojne a je za mierové riešenie hneď označený pomaly za vojnového zločinca. Odpoveď som našiel pri číslach ziskov amerických zbrojoviek, ale o tom si povieme budúci týždeň,” dodáva Glück.“

https://www.hlavnespravy.sk/gluck-posiela-odkaz-denniku-n-zlate-casy-ked-tahali-od-statu-peniaze-nas-vsetkych-sa-skoncili/3429950

 

 

Zástupca šéfredaktorky SME Jakub Filo cituje prenasledovanú ženu z 18. storočia, ktorej, keď sa zamieša do politiky mužov, už majú podať len slnečník a na Šimkovičovú poštvať svojich primitívov a umelcov v novinách!

To vám v tých redakciách nie je trápne schovávať sa za ženu, že kritika, čo patrila vám všetkým, je útok na ženu?

 

Čo ste vy za muži, keď po kritike, ako ste všetci písali, vystrčíte ženu a ona má byť váš štít ako LGBTI?

Lebo vy ste chudáčikovia a to všetko ona? A kritika vás a nielen jej, je útok na ženu?

 

Môžu vás kritizovať len ženy? Alebo môžu aj muži a bez toho, aby ste sa schovávali za vaše kolegyne? 

Môžu vás rovnoprávne kritizovať len ženy? Alebo len ženy môžu ženy aj mužov a muži môžu len mužov? 

 

 

Tá novinárka, za ktorú sa teraz schovávajú:

 

„Pán poslanec Glück nakrútil o mne video (linkovať nebudem, nájdete uňho) a vyburcoval svojich fanúšikov proti mne.
Včera som ho slušne ako novinárka oslovila a dala mu priestor na vyjadrenie do článku, odmietol.
Záležitosť komentuje vo videu, v ktorom, samozrejme, nemám priestor. Keďze v ňom klame, píšem k tomu pár slov.
Keď som ho včera oslovila, aby sa vyjadril do článku k tomu, že odmietol bojovať za štát a Milana Šimečku žiada trestne stíhať za slová o zbabelom národe, chcel najprv počuť, odkiaľ viem, že podal vyhlásenie o odopretí boja.
Keď som mu povedala, že z jeho vlastného videa, začal to spochybňovať. Skončilo sa to tak, že som mu musela zaslať link na jeho video, kde to priznáva.
Keď si ho pozrel, odmietol sa do článku vyjadriť a začal na mňa slovne útočiť.
Obviňoval mňa a Denník N z klamstva, zavádzania a šírenia nenávisti. Keď som chcela, aby mi povedal, v čom konkrétne klamem, zavádzam a šírim nenávisť, neuviedol jedinú vec. Vravel, že sa to týka celej redakcie a opakoval, že Smer s Denníkom N nekomunikuje.
Dnes ma obviňuje vo videu, že som o ňom písala na pokyn Šimečkovcov, lebo im bolo „treba pofúkať rany“. Nie je to pravda.
Nie je príjemné, keď pán Glück o mne šíri klamstvo a spraví zo mňa terč pre hejterov a trollov.
Stojím si za článkom, píšem slobodne, nikto mi nič nediktuje, pán poslanec.
P. S. Chápem, je deň po MDŽ, tak už sa môže.“

z komentárov pod ňou:

 

„tak zaútočí, kľudne aj na ženu…“

„Toto presne je ta cvarga, ktorej ked ukazes fakty a pravdu“

 

 

Zrazu ste si zmysleli dať niekomu priestor aby ste jeho slová mohli prekrúcať? A odmietol ako vždy odmietate vy?

 

To je od vás dobrý vtip, že „samozrejme, že nemám priestor“. Kto, kedy mal u vás priestor proti vášmu rozoštvávaniu?

 

Tými jej faktami sa ani nemienim zaoberať, lebo asi nevie, čo sú fakty. No isto nie, že keď niekto nechce bojovať, tak sa mu musí páčiť, že tu dennodenne urážate všetkých občanov a potom sa ešte debilne čudujete, že vás za to nevolia a budete im nadávať ešte viac, ale odpoveď je útok na ženu.

 

Vôbec nechápem, prečo by sa niekto mal pre súkromné noviny, ktoré patria len jednej parlamentnej strane, vyjadrovať.

Však vy nie ste novinári, pracujete len pre jednu stranu a využívajú vás na boj proti výsledkom volieb, za stratu veta alebo na propagovanie každej vojny.

Aj ja vás obviňujem z klamstva, zavádzania a širenia nenávisti a rozoštvávania ľudí. A čo si robíte z tých faktov? Nič!

 

A keď tu skritizujú nejakých mužov, už z nich nerobia terče?

A zo mňa ste terč pre vašich psychopatických progresívnych trollov neurobili?

 

Mne už môžu a kvôli vám vypisovať, že postaviť k múru a zastreliť? Však vy ste nebezpečnejší než náboženskí fanatici, ktorých ste kritizovali! Nestačí vám, že ste tu rozoštvali celú spoločnosť, že každá druhá rodina progresívcov okolo vás je rozoštvaná, ako povedal váš Leško, že to tak má okolo seba, ešte rozoštvávate aj Čechov a Slovákov!

 

 

Nie, nebol to útok na ženu, ale ani na mužov, vy ste podľa mňa len také onuce jednej politickej strany s hlavným zameraním na vojnovú propagandu. 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Joe Bide, stav únie

Bidenova administratíva pripravuje odovzdanie moci bez ohľadu na výsledok volieb

30.04.2024 06:09

Administratíva prezidenta USA Joea Bidena začína pripravovať odovzdanie úradu a agendy Bieleho domu.

Robert Fico, Peter Pellegrini, Andrej Danko

Hlas získal na úkor Smeru. Voliči však vládny valec oceňujú: PS získalo nových voličov, opozícia musí zabrať

30.04.2024 06:00

Aj keď sa Progresívnemu Slovensku podarilo získať aj nových voličov, s ostatnými lídrami opozície si ich medzi sebou len prelievajú. Kým koalícii to stačí, opozícia musí vyriešiť svoju budúcnosť.

Lotyšsko, NATO

Príprava na Rusov? Lotyši majú z pivníc urobiť protiletecké kryty

30.04.2024 06:00

Na čo sa dá využiť jarné upratovanie? Na prípravu protileteckých krytov.

jeleň,

Veľká akcia poľovníkov na strednom Slovensku. Na Liptove si vyhrnuli rukávy pre dobrú vec

30.04.2024 05:00

Zábery z akcie zachytil mReportér Marián Hrnčiar.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558327x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie