Založ si blog

Porovnanie progresívnych médií, čo prenasledovali ešte aj liberálov, s domácim násilníkom!

V predchádzajúcom článku som opísala, ako aj voči mne nepriateľské médiá prenasledovali ešte aj liberálov, ktorí sa celé roky angažovali napríklad za práva homosexuálov (ako ja), aby ich ľudia nevyháňali z rodín, ale chápali ľudskú rovnoprávnosť.

 

Aby sme sa dožili, že ešte aj voči liberálom budú ich rodiny a okolie huckať, ak nebudú jednotne myslieť a papagájovať všetky ich nové neomarxistické totalitné myšlienky.

 

 

Áno, pre mňa je to isto najväčšie zlo na Slovensku a nielen pre rozoštvanie mojej rodiny. No dnes chcem písať o dementnej drzosti týchto novinárov, ešte čakať, že nás už dosť zastrašili a povydierali svojim prenasledovaním a vydieraním cez rodiny, aby očakávali, že ich preto už budeme voliť! (ich stranu, ktorá je len výkonný orgán týchto nikým nevolených politických aktivistov)

 

Musím ich porovnať s domácim násilníkom, ktorého som zažila a preto poznám takéto spôsoby násilníkov!

 

 

Tiež si myslel, že ma zastraší alebo že keď to nepôjde po dobrom, tak to pôjde po zlom alebo vydieraním! Zrejme spoliehajú, že budú úspešnejší násilníci, keď žena si pod vydieraním aj 17x rozmyslí trestné oznámenie! Verte, že keby som ho mala kam podať, tak na týchto novinárov podám trestné oznámenie! To je druhá vec, že v takom právnom štáte nežijem, kde by nesmeli novinári rozoštvávať rodiny a občanov!

 

Ani môj domáci násilník nepochodil! O čo viac bol násilníckejší a o čo viac ma vydieral, o to viac som sa s ním chcela rozviesť!

 

A tiež dementne, ako SME, Denník N a ďalší neomarxisti, čakal, že keď ma bude všade ohovárať a huckať proti mne, budem sa musieť vrátiť!

No týmto dosiahol len presný opak!

 

Rovnako dementne SME, Denník N a ďalší neomarxisti čakali, že keď sa nám budú vyhrážať, že sme fašisti, dezoláti, svine, lúza, že nás tým doženú k tomu, aby sme držali hubu a ešte ich volili!

 

Presne v štýle násilníka – Ty sviňa, voľ nás! 

 

Čo budem žiť, nikdy vás voliť nebudem a nikoho, kto len spomenie, že by s vami šiel do koalície! Ako by som sa nikdy nevrátila k násilníkovi!

 

 

Skutočne žasnem nad tými „liberálmi“, čo si mysleli, že budem voliť zrúdy, čo nielen mne rozoštvali rodinu!

 

A o tomto je tento článok, že ešte ani tomu môjmu násilníkovi sa nepodarilo proti mne poštvať deti, hoci sa snažil!

 

Čiže oveľa horší boli títo mediálni násilníci, ktorým sa to podarilo, poštvať deti proti matke a poštvať brata proti bratovi!

 

Pre mňa tu niet väčších svíň, ako sú tieto násilnícke totalitné médiá! 

 

A žasnem, skutočne žasnem nad vašou dementnou otázkou, či vás za to ešte nebudem voliť!

 

Nikdy, rozumiete, že nikdy?

 

 

Napriek tomu máte strašne veľa vymytých ovcí, čo majú tú drzosť presviedčať ma na to!

 

Ani KDH alebo Hlas len za myšlienku, že by sa s vami spojili, nieto ešte vás! Nič, čo by sa hoci len potenciálne mohlo s vami spojiť!

 

 

Vy môžte byť radi, že občania nežijú v demokracii, kde by na vás mohli podať trestné oznámenie!

A kde takéto zrúdy nikdy súdiť nebudú!

 

 

 

Vy dementi, čo ako poslední primitívi, máte na vykrikovanie o susedovi Putina! Buď, že čo by ti na mojom mieste urobil sused (Putin) alebo veď vždy si chcela suseda (Putina). Od posledného primitíva sa touto argumentáciou vôbec nelíšite!

 

Je to presne tak primitívna argumentácia! Máte s násilníkmi veľmi veľa spoločné! Aj spôsob argumentácie!

 

Presne takto to robia násilníci, čo len málo občanov vie, keď ich nevideli v akcii!

 

 

 

 

 

 

Takto klamú o politikoch, ale horšie je, že o občanoch, ktorí sa nemôžu brániť!

 

Klamár z Denníka N:

 

 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Systém Patriot, PVO

USA majú viac ako 1 100 Patriotov. Poskytnúť ich Ukrajine však vyzývajú spojencov

30.04.2024 22:49

Poľsko aj Grécko už americkej výzve povedali nie.

požiar

V Čani horeli obydlia, oheň sa rozšíril do zberného dvora. Dym bolo vidno aj z Košíc

30.04.2024 21:43

Požiar sa šíril rýchlo horľavými konštrukciami obydlí, v zbernom dvore následne horeli plasty.

električka snd

Ministerstvo električku popred SND neodmietlo. Divadlo argumentuje garážami a štúdiám neverí

30.04.2024 20:53

Vedenie SND si okrem toho plánuje dať posúdiť výsledky štúdií, na ktoré sa hlavné mesto odvoláva

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5559202x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie