Založ si blog

Nechápete, že ste horší než zlodeji a akákoľvek mafia?

Pokračujem vo včerajšom článku, ako morálku vidím ja

 

A nenadiktuje mi ju novinár zo SME a Denníka N, keď nepoznajú pojem diskusie a nie sú to liberáli!

 

Rozhodne bližšie mám k liberálom, celou dušou sa cítim ako liberál, lebo tak mi to bolo vštepované celý život a vždy som sa pohybovala v prostredí liberálov, teda vyhľadávala som ľudí so zmyslom pre slobodu. Asi najviac o mne svedčí to, že neviem si predstaviť, že by som mala za partnera konzervatívca a nejakého dogmatika, také niečo by som zavrhla už v počiatkoch, že nebude mať zmysel pre slobodu. Poznám mužov len liberálov, museli to byť slobodomyseľní muži, inak by som si s nimi vôbec nerozumela. Nikdy som nemala ani kamaráta konzervatívca. Takže všetci uznávali slobodu a liberálnu agendu, nemali s ňou nejaký dogmatický problém.

Bolo to celkom jednoduché, mohla som bojovať za stranu liberálov proti náboženským fanatikom a dogmatikom a volila som SaS.

 

Zmena prišla vtedy, keď som sa začala zaujímať o politiku, lebo už som na ňu mala aj čas, veľké deti. A to som sa neobrátila proti liberálom, len dovolila si mať otázky, keď som mala podľa nich len mlčať a len opakovať predpísanú novú liberálnu agendu, že to nie sú ekonomickí migranti a to nie sú muži, ale väčšinou ženy a deti. Ja som nemala kritiku, len slušné otázky.

 

Teda, ktoré tej novej liberálnej agende nevyhovovali! Takže okamžite som zažila odsúdenie od morálne mlčiacich alebo požadovaných papagájov a zažívala som, že so mnou ľudia končili, zrazu som bola a len pre otázky fašista!

 

Ale takejto slobode ma rodičia neučili! Ja viem, ako vyzerajú liberáli a ako majú vyzerať, ako sa správajú, ako vyhrávajú argumentami a nie umlčiavaním!!!

 

Od tej doby s nimi bojujem ako pre nich fašista, raz za migračnú krízu, raz preto, že som nesúhlasila s povinným očkovaním a bola som aj ako zaočkovaná dezolát a konšpirátor, lebo nesúhlasím s povinným a zas mám nedovolené otázky. Otázky predsa má len konšpirátor a dezolát. Morálne uvedomelý liberál je podľa nich hneď uvedomelá ovca! Žiadne otázky, tam čítaj, čo si máš myslieť!

 

Potom zas za vojnu na Ukrajine, lebo som hneď morálne uvedomelo nevolala po tretej svetovej a odstavení plynu! A okamžite neodsúdila Chmelára!

A dovolila som si takú nehoráznosť, že otázku k Buči, prečo ten masový hrob dala vykopať miestna nemocnica?

 

Už otázka spochybňuje a ste fašista!

 

A dovolila som si chcieť mier!!!

 

A dovolila som si kritizovať Putina len 4x a to som mala vykrikovať denne na želanie novinárov, že poďme rovno do svetovej!

 

Toto už nie sú liberáli! Lebo toto sú už totaliťáci a neznesú ani otázky a rovno si fašista! Veď ti ukázali, čo máš čítať a čomu máš veriť a bez takých otázok, ktoré tvoju morálku spochybňujú!

 

Takže ja som liberálov nezradila, to liberáli zradili liberalizmus a zmysel pre slobodu, pre diskusie a argumenty!

 

 

S opačnou stranou ma nikdy nič nespájalo. Celé roky som bojovala proti náboženským fanatikom a dogmatikom. Neuznávali slobodu homosexuálov, neuznávali slobodu ženy pri interupciách, neuznavali sexuálnu výchovu, bojovali so mnou ešte aj kvôli masturbáciám, lebo niečo také je hriešne. Neoslovujú ma ich hodnoty. Videla som len plejádu zaostalosti ako v stredoveku. A keby boli pri moci, rozhodne proti takým hodnotám bojujem.

 

Nič ma s nimi nespája okrem toho, že teraz bojujú proti totaliťákom, ktorých volajú liberáli, akokeby mali nejaký zmysel pre slobodu!

Chcú poraziť totalitu, ktorá ich teraz ohrozuje a to ma s nimi spája!

 

Nenávidia liberálov ako totalitné zlo. Ale budú ich volať liberáli!

Mne je jedno, ako ich volajú, majú pravdu, že toto sú totaliťáci! 

 

Každý volí v týchto voľbách len menšie zlo, lebo každý chce koalíciu so Smerom! Aj Hlas je predsa Smer 2!

Ale progresívci budú klamať, že vraj volia proti Smeru! Pritom sa trasú na polovičku ich zlodejov! Však tak ich vidia, ako zlodejov!

 

Je to len otázka toho, čo vidíte ako väčšie zlo. Zlodejov alebo totaliťákov?

Pre mňa je to jasné, že ako väčšie zlo vidím totaliťákov! Lepšia je aj akákoľvek miestna mafia ako totalita!

 

A podľa týchto hodnôt bojujem.

V minulých voľbách som bojovala proti progresívnym totaliťákom a preto som volila menšie zlo – OĽaNO.

Smer by som nevolila, lebo Pellegrini by zradil!

 

Tomu ľudia neuveria, ale bolo to menšie zlo a vďaka tomu ľudia aj uvideli až kam by to došlo, keby vládli totaliťáci v progresívnom rozbalení. Pellegrini by bol sofistikovanejšie zlo.

 

Progresívci ani vo vláde neboli, ale vládnu cez mediokraciu všade – v najväčších mainstreamových novinách, v televízii, v justícii, v polícii. Všade cez svojich dosadených a máme veriť, že oni nič, veď mladší Šimečka bol ticho!

 

Ale veď za nich to robili médiá s jeho otcom, ktorý má na to aj noviny, za nich to robili moderátori v televízii, prezidentka, justícia a polícia!

 

Teraz znovu budem voliť rovnako menšie zlo proti totaliťákom a teraz je to Smer!

 

Ak sa Slovensko pohne smerom do totality a cenzúry, pôjde to cez Pellegriniho.

Ale tak sa už voliť nedá, že bez Hlasu. Progresívni totaliťáci si všade nájdu svoje cestičky.

Môžeme uvažovať len v rozmere, kedy budú najslabší!

 

 

Samozrejme, príde „liberál“ a povie, že tu žiadna totalita nie je a ani nehrozí.

A týmto sme skončili. O totalite predsa nepíšem len ja a len konšpiračné stránky!

 

Že on tomu neverí, tak to ja nebudem čakať, kedy mu to dôjde! 

 

Keďže podľa mňa sa už zavádza a hrozí len väčšia, rozhodujem sa proti totalite.

 

A preto podporím konzervatívcov. V boji proti totalite!

 

Aj Uhtred bojoval proti Sasom a za Vikingov, aj keď predtým proti nim! Tiež mal na to svoje morálne dôvody, prečo sa kedy tak rozhodol.

Ja to vidím tak, že stále za slobodu a proti totalite. Keby ju zavádzali konzervatívci, tak proti konzervatívcom!

Ale zavádzajú ju len takz. „liberáli“ a preto proti nim. Nezáleží na tom, akú nálepku si dajú, môžu sa volať aj Šmolkovia mierumilovne, keď raz zavádzajú totalitu a cenzúru a neumožňujú verejné diskusie. A prenasledujú inakosť v myslení a rozoštvávajú občanov a ich rodiny.

 

Najprv poštvú deti proti rodičom, rozbijú priateľstvá, poštvú jedného môjho syna proti druhému a potom chcú, aby som ich a ich progresívnu koalíciu ešte volila?!

 

Čo ste sa s koňom zrazili, že takých by som ešte ponížene mala voliť?

 

Také totalitné zrúdy pre ktorých sú ešte aj neposlušní liberáli fašisti?

 

 

A ešte majú tú drzosť spomínať zlodejov, na ktorých sa trasú do koalície, aby prežili! 

 

Nechápete, že ste horší než zlodeji a akákoľvek mafia? 

 

 

Takú mafiu až v zahraničnom rozmere sme tu ešte od 89 nemali, rovno zavádzanie totality!

 

Ste to najväčšie zlo, lebo totalitné a len zlodejom by ste mohli nohy bozkávať zospodu, lebo ste horší než zlodeji!

 

Niet väčšieho zla od totalitného!

 

 

 

A to nemám zo žiadnej konšpiračnej stránky, že za vami je aj objednávateľ vraždy Kuciaka.

To len poslušného nenapadne, že by len takto dostali ľudí do ulíc!

 

Nemusím vás preto nenávidieť, lebo to fakt len dement by volil totalitu a slúžil totalite.

Ľudsky môžem chápať aj takých hlupákov, čo sa oháňajú zlodejmi a miestnou mafiou a preto si zvolia novú totalitu!!!

 

Ale ja nie som ani umelec, ani novinár, ani neučím na vysokej škole, ani nie som sudca, ani policajt, aby som musela byť poslušná ovca ako v socializme, kde práve tieto profesie využívali ako uvedomelé komunistické kádre, ak chcú mať pracovné miesto!

 

Žerte sa medzi sebou vo svojich „uvedomelých intelektuálnych morálnych bublinách“ za uvedomelosť po tretej svetovej a odpojení plynu! 

Svojich priateľov tým môžte vydierať, že inak prídu o prácu, priateľov alebo rodičov a súrodencov! Veď takí ste si vzájomne aj priatelia!

 

Nie ste liberáli, ste totaliťáci! Ste len chudáci uvedomelí zväzáci, čo za prežitie budú naháňať vlastných spoluobčanov do totality!

Rovnaký intelektuálny výkvet ako v socializme! 

 

 

Ak ma tu náhodou číta niekto z OĽaNO, tak vy ste u drvivej väčšiny občanov skončili vašim podpisom za cudzie vojenské základne, hoci sa Naď dušoval, že je to len hoax a presne ako Čaputová!

To bolo prvý a posledný krát, čo som volila „kresťanov“ a mali teda šancu ukázať, akí by boli „kresťania“ v politike.

Predali by aj otca, mater za žvanec, predali všetkých občanov, ktorí si vo väčšine neželali cudzie vojenské základne!

Vy ste si podpísali zmluvu s diablom podpisom proti vôli občanov Slovenska. To môžete snívať, že touto cestou dôjdete do neba.

Aspoň vidíme, čo sú v politike „kresťania“ zač. Výlučne prenasledovači len žien v núdzi. Na niečo viac ako na ženy v núdzi by si netrúfli!

Drzosť by bola, aby vás človek ešte niekedy čítal alebo pozeral, nieto ešte aby vás volil. Vy skončíte v pekle za predajnosť a tým budete vybavení.

 

 

Volím stále rovnako – za slobodu a proti totalite tak, aby totaliťáci mali čo najmenšiu silu.

Ak ju budú zavádzať „Šmolkovia“, tak proti „Šmolkom!“

.

Bojujeme proti totalite, proti intelektuálnej elite, ktorá je už teraz zapredaná ako v socializme, keďže tých majú čím vydierať a zastrašovať cez ich kariéru a pracovné miesta!

 

 

Ich dementná inteligencia je takáto:

 

Nevolíme zlodejov, chceme ich len do koalície! – intelektuálny záver ako klamú sami seba

 

A aby sme tu nemali zlodejov, teraz budeme voliť totalitu! – tiež ukážka ich inteligencie

 

Kto sa za prežitie a pokoj o tom nepresvedčí, že žiadna predsa nie je a nehrozí? Však nebola a nehrozila ani v socializme – pre najľahšie vydierateľnú intelektuálnu elitu, ktorá sa v každej totalite správa za prežitie len ako handra!

 

 

 

=============

 

Zo starších článkov, prečo to nie sú liberáli ale totaliťáci:

 

Dnes najväčšími obeťami progresívcov už nie sú konzervatívci, ale klasickí liberáli

Názory skalného čitateľa a známeho diskutéra na SME (volič Za ľudí, žiadny dezolát, v otázke vojny uvedomelo prevychovaný, je aj za svetovú):

 

Nuz, najvacsimi nepriatelmi slobodnej diskusie su progresivci. To oni sa hotuju zakazovat hoaxy – pricom to co je hoax urcia samozrejme oni, obmedzovat prava jednotlivcov ako je to v sulade s ich kanonom (LGBTI, globalne oteplenie) cenzurovat, nalepkovat, vyhadzovat nedostatocne progresivnych liberalov z prace (napr. NY Times).

Je paradoxne, ze dnes najvacsimi obetami progresivcov uz nie su konzervativci, ale klasicki liberali. Takych napr. z toho NY Times par vyhodili. Z klasickych liberalov sa stavaju v progresivnom videni sveta akysi mensevici, ktorych progresivni bolsevici musia znicit este skor nez si to rozdaju s burzoaziou (konzervativcami). Najprv treba znicit vnutorneho nepriatela – klasickych liberalov. The Economist uz pred touto progresivnou ‚illiberal left‘ varoval ako hrozbu pre klasicke liberalne hodnoty.“

 

„a kto su ti diskusiechtivi konzervativci?“

 

„Napriklad ja. A je len signifikantne, ze mi nadavaju ako Kuffovci na inom portale, tak aj tu progresivci. Akoby ich jedna mater mala. Odpor k slobodnej debate, iba urazky a agresivita. Fanaticki konzervativci nemaju nic s konzervativizmom, tak ako progresivci nemaju nic spolocne s liberalizmom.

Na Slovensku nastastie ani jedna z tychto band nevladne, ale napr. v USA, kde vladnu niekde jedni a niekde druhi fanatici zanechavaju po sebe spust. Trumpa a jeho kamosov opisovat nemusim a to co sa deje v progresivnych mestach USA o tom tu uz dokonca pisala i Kovacicova, aj ked s progresivnym biasom, akoze tu anarchiu v San Francisco sa neda zhodit na progresivcov, lebo je to komplexny problem. Houby komplexny. Blazni z hnuti Defund the police zlikvidovali co sa dalo a paradoxne, najviac na to doplacaju ti, ktorych akoze chceli chranit. Tu je priklad – z progresivneho NYT o progresivnom Minneapolise.

https://www.nytimes.com/2021/06/22/opinion/gop-democrats-defund-police-voting…

Toto nie je nazor ziadnej hnusnej bielej rasistiky, ale cernosky a aktivistky, ktora sa stazuje, ze teraz ked ich deti po aplikacii progresivnych politik v Minneapolise vrazdia cernosske gangy, media mlcia a nikto nekrici, ze je treba konat.

Radikalne ideologie, nech uz su kvazi konzervativne, alebo kvazi liberalne su skazou.“

Ale vsak ja len ukazujem, aku spust proresivci spravili tam kde vladli – konkretne v USA. Frisco sa prepadlo do anarchie v Chicagu vladnu gangy a o tom Minneapolise pisali na NYT ako to tam vyzera. Po progreesivnych politikach tam vrazdia cernochov, vratane deti, lebo par hlupakov v mestskej rade sa rozhodlo, ze obmedzi financovanie policie.

To nie je ziadne ohovaranie. To je uz realny vysledok progresivizmu.“

 

.
.

To je paradox číslo dva, že obhajujem OĽaNO, hoci sú v ňom toľkí konzervatívci, ale to nie preto, že by som s nimi hodnotovo súhlasila, ako pre boj s niečim, čo sa za liberalizmus len vydáva. Keby liberáli boli liberálmi ako voľakedy boli, keď ešte nebol liberalizmus v móde na politiku a pracovnú kariéru, tak jednoznačne ma zaveje len k liberálom, či v osobnom živote alebo kdekoľvek.

Ale pre zrádzanie liberalizmu jeho len zneužívaním ma to zavialo ku konzervatívcom aspoň v tom zmysle, prečo sú pred niečim tak agresívnym a slobodu potláčajúcim záchranou. Zaujímavé je, že Daniš skončil v konzervatívnom denníku. Asi s rovnakými pocitmi z liberálov, že zmysel pre slobodu nemajú a všetko je to len nálepka pre vznikajúcu neslobodu.

 

 

Dag Daniš: Progresivizmus je náboženstvo, tak ako fašizmus či komunizmus

 

 

 

A ja ich náhodou volám novodobí komunisti, lebo ja si tých komunistov pamätám, ako sa na nich podobajú. A to tí komunisti, ktorých si pamätám už ja, neboli takí fanatici, aby si neuvedomovali svoje totalitné maniere. Myslím si, že veľa komunistov takéto niečo cítilo pri vlastných komunistoch, na čo sa zvrhli!

A dnešní komunisti – progresívci to asi pochopia až vtedy, keď ich vlastní priatelia vyradia zo života kvôli názorovým rozdielom (to je tá ich sloboda), keď ich scenzúrujú alebo vyhodia pre neuvedomelé politické názory z práce. Či si ešte budú myslieť, že títo ľudia naozaj bojujú za slobodu človeka a ľudí.

 

 

Čím to môže byť spôsobené, že toľko ľudí len predstiera, že sú liberálmi okrem vyslovene vypočítavej kariéry:

 

 

Ja si myslím, že je to tým, že veľmi veľa súčasných „liberálov“ vyrástlo v konzervatívnych rodinách, odkiaľ si škodlivo prebrali demagogické spôsoby od rodičov a darmo už v dospelosti chápu zmysel pre slobodu a liberalizmus ako bol myslený, keď vo svojom pôsobení opakujú tie škodlivé vzorce správania len hrubým nátlakom alebo vôbec nátlakom. Nikdy v živote nezažili ako deti, že tá sloboda naozaj funguje alebo ako by vyzerala a že celkom slobodne môžete vychovať aj zodpovedného človeka. Vlastne o tom ani nemajú predstavu, ako by to malo vyzerať, ako taká výchova vyzerá. Takže, bohužiaľ skĺzavajú a možno bez toho, aby si to uvedomovali, do celkom konzervatívnych a nátlakových foriem pôsobenia na druhých, ako to majú zažité z detstva.

 

A toto je veľmi dôležité. Ku slobode je potrebné človeka vychovať, kedy sa práve učí na tej slobode žiť a všetky tie vzorce správania slobodomyseľných ľudí.

No ale spoločnosť vidí v slove „slobodomyseľný“, že taký človek si robí čo chce ako odtrhnutý z reťaze. Pritom ako odtrhnutí z reťaze sa skôr správajú ľudia, čo sa len konečne odtrhli od konzervatívneho modelu. Asi ako sa skôr obžerie niekto, kto prvýkrat vidí švédske stoly. Liberál je fanjšmeker, ktorý vie, že mu sloboda ani švédsky stôl neutečie a preto si dá len melón a nepodlieha promiskuite ako tomu obžerstvu.

 

Ak stretnete promiskuitného „liberála“ alebo s demagogickými spôsobmi, buď to má z detstva, nedávno sa odtrhol a objavil, že by mohol byť aj slobodný alebo sa len bojí iných s týmto postihnutím. 

 

 

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB

Javelin, vojna na Ukrajine, vojaci, raketomet, protitanková strela

Čaputovej poradkyňa: Vláda vníma to, čo sa deje na Ukrajine ako bezpečnostnú hrozbu, rozdiel v porovnaní so susedmi je v rétorike

30.04.2024 19:07

Kobzová tvrdí, že Poľsko sa jednoznačne vybral cestou, „ak chceš mier, priprav sa na vojnu“.

Grécko Rodos požiare lesné ľudia evakuácia

Na ruskej Sibíri sa začína sezóna lesných požiarov

30.04.2024 18:52

Kým na východe Sibíri vyčíňajú lesné požiare, viaceré regióny v jej západnej časti pri hraniciach s Kazachstanom sužujú rozsiahle záplavy.

SND, Slovenské národné divadlo

Nazval ich duchovnými bezdomovcami. Poprední umelci žiadajú od Fica ospravedlnenie

30.04.2024 18:40

Ak požadujete slušnosť, začnite ako premiér od seba. Vyzývame Vás, ospravedlňte sa,“ adresovali umelci Ficovi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5559054x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie