Založ si blog

Ako čitateľmi manipuluje Denník N v rozoštvávaní rodín a spoločnosti!

Cieľom tohto článku je ukázať, ako v mainstreame manipulujú novinári svojich čitateľov, aby ich poštvali proti iným občanom a vlastným rodinám. Vybrala som si na to diskusiu – Ako debatovať s putinofilným príbuzným.

 

Tak presne táto diskusia ma zaujala, keďže toto dlhodobo kritizujem, ako to nevedia a podsúvajú čitateľom ako ich zmanipulovať. 

Keďže si to asi samotní novinári už neuvedomujú ako manipulujú svojich čitateľov proti iným občanom, najlepšie je ukázať si to na inej téme, akoby to vyzeralo, keby sme takto hovorili s homosexuálmi a robila by to iná strana presne takto.

 

 

Už diskusia by sa volala – Pri debate s diablom posadnutým príbuzným je dôležité klásť otázky

 

 

Teraz vám milí kresťania ukážeme ako debatovať s diablom posadnutým príbuzným a inými diablom posadnutými.

 

1. Obdivujú diabla

2. Ich cieľom je zneistiť spoločnosť a podkopať spoločnosť. Oslabujú spoločnosť polarizovaním.

3. Sú proti heterosexuálnym manželstvám.

4. Neuznávajú morálku, just budú ako malé deti alebo rozprávajme sa o niečom inom ako o morálke.

5. Zjednodušene, stenu obhádžu svojimi výkalmi.

Prvých šesť minút by takto hodnotili homosexuálov!

 

8 minúta – Ale poďme do sveta obhajcov diabla, čo sú to za ľudia, čo ho obhajujú?

Nepovedia, že obhajujú diabla a temnotu, to sa málokto z nich opováži takto očividne povedať, že je dobré, že diabol existuje, že veria diablovi.

 

Už štvrtina diskusie preč a riešia len sympatie k diablovi a prečo sú ochotní brániť diabla.

 

6. A pokračujú takto: U homosexuálov to nie je o argumentoch, ale silou mocou sa chcú odkloniť od morálky, chcú sa len vyzúriť. Nestačí im hovoriť o morálke, lebo nerozmýšľajú logicky.

7. Z morálky si berú len to, čo im vyhovuje a čo potvrdzuje, čo si myslia. Podliehajú skresleniu, tomu často podliehame aj my, ale oni neustále.

8. Možno sa to nedá ich presvedčiť, boj so spochybňovaním morálky nemá zmysel.

9. Rozum je veľmi zaujatý obhajca určitej strany. Zneužijem rozum, aby som dohľadal všetko, čo mi len vyhovuje a čo potvrdzuje to, čo tvrdím!

10. Mnohí sme si zažili diskusie s vyznávačmi diabla.

Má vôbec zmysel sa k tomu púšťať? Alebo možno som si ho nemal zablokovať na internete?

11. Nemusí prijímať naše argumenty, ale máme morálnu povinnosť ozvať sa.

12. Od 18 min. – Najprv si musíte urobiť vyhodnotenie, či si nejde len svoje.

Pokiaľ takého chudáka máte v rodine, môžete mať k nemu aj emocionálny vzťah, pomôžte mu s nejakou záležitosťou, možno prijme fakty a tým aj morálku.

13. Pokiaľ ich srdcia nerozozvučia obete diabla a obete hriechov, skúste im predostrieť, že by boli na mieste obetí! Aby si to vedeli predstaviť a vedeli sa do toho vžiť!

 

14. Nemáte byť k homosexuálom hodnotiaci!

Nemáte im hovoriť, že sú nemorálni!

Alebo že sú hlupáci.

 

15. Musíte ich dostať tam, aby sa pýtali! Pýtajte sa ich ako funguje zips, že sa otvára, bicykel a spadnú z pýchy, že tomu rozumejú o čom sa tu bavíme.

16. A zas – Ako fanúšikovia diabla neprišli na to vlastnou hlavou, len preberajú nebezpečné myšlienky. Doveďte ich k tomu, aby premýšľali vlastnou hlavou. Dávajte im banálne otázky, aby dokázali premýšľať!

Prečo by heterosexuáli nemali právo brániť si rodinu?

Ale oni sa vedia len opakovať!

Pýtajte sa ich – Máš argument? Kde si to čítal.

Racionalita je preceňovaná, títo ľudia nevedia rozmýšľať!

17. Skúste to urobiť cez osobný príbeh osvieteného alebo hriešnika, nejakej obete diabla. My sa snažíme racionálne argumentovať.

18. Cieľom je, aby sme neboli na barikádach. Iní odporúčajú vypočuť si, nechať ho rozprávať. A povedať, ak som ťa správne pochopil… a prerozprávajte ho, čo vám povedal, aby si uvedomil, že veril diablovi.

 

Sformulujeme čo povedal a dáme mu najavo, že ho počúvame!

 

Že sa nepohádame!

 

Tu môže vzniknúť efekt opačného účinku, nemôžete byť hodnotiaci. Nemáš byť rozkazovač pravdy. Lebo priznať si, že si hlupák, to bolí!

 

19. Odvolávajú sa na myšlienky, ktoré idú proti našej verzii sveta.

20. Rozoberme si napríklad Chmelára, ktorý chce zavrávať nepríjemné otázky!

Zneužíva to na umlčiavanie a vymýšľa si preto náš dvojaký meter!

Na diaľku môžem polemizovať s Chmelárom. Pre nich si buď anjel alebo diabol. Pre nich je najlepšie, keby sme vôbec nediskutovali, keby sme sa o tom vôbec nebavili. Nedovolia ti dokončiť ani jednu vetu!

Nemám problém hovoriť o pedofiloch v RKC. Ale teraz riešime niečo iné! Povedzte – Ja by som sa teraz rád bavil o vašich pedofiloch!

Nezameriavajte sa na takéto argumentačné fauly o pedofiloch v RKC. Nenaučili sa argumentovať a ich schopnosť argumentovať sa nezlepšila.

 

21. A možno nám chce nejaký aj niečo povedať.

 

A možno prestanem počúvať vyznávačov diabla, o čom sa máme baviť?

 

22. Na záver – Máte vy osobnú skúsenosť s niekym takým a emocionálne blízkym?

 

Nie, nemám vo svojom okolí vyznávačov diabla a hriešnosti.

Majú snahu hájiť vlastnú integritu a seba. Pomýlenci!

 

A ja kladiem otázky a dokážte mi to, že klamem!

 

Keď už nemáte energiu sa s niekym hádať…

 

Morálka robí jadro človeka, keď sa diskutuje…

 

Mám okolo zmätených, nevedia žiadnym spôsobom rozmýšľať. Oni sa čudujú, že čo vlastne píšeme.

Musíme nebyť prchkí, pýtať sa, pýtať sa…

 

napríklad prečo je vyznávač diabla !!!!!!!!!!!

 

 

 

Takto by to vyzeralo, tá ich diskusia na téme k homosexuálom, keby voči tejto inakosti boli opoziční!

 

Mali ste dojem, že počúvali homosexuálov, čo hovoria a čo chcú? Že nemanipulovali informáciami o nich, o ich motiváciách, zámeroch, o ich IQ a morálke? Veď už v názve je manipulácia, ktorá takto pokračuje celú diskusiu.

Máte z nej dojem, že naozaj diskutujú s opačnou stranou?

Že naozaj nerobia barikády a to len tá druhá strana polarizuje spoločnosť?

Veď ešte ani toto nedodržiavajú ani novinári, čo tam radia !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nedávajú otázky, neumožňujú diskusie!

 

 

Tu je tá diskusia, môžete si vypočuť, že presne podľa nej som spracovala tento štýl diskutovania a manipulácií na téme, pri ktorej by si to ešte mohli uvedomiť, kde všade tie manipulácie boli! Pritom s expertom na hoaxy, Šnídlom:

 

 

Horák, Šnídl: Pri debate s putinofilným príbuzným je dôležité klásť otázky

 

 

 

Hoci je to rok stará diskusia, stále postupujú manipulatívne rovnako! Takto rozoštvávajú rodiny a ľudí v spoločnosti cez svojich čitateľov!

Pritom roky kritizovali rozoštvávanie rodín proti homosexuálom a teraz vidíte, že robia to isté, čo kritizovali! Inakosť neexistuje len pri téme LGBTI.

 

 

 

==================

Moje poznámky k diskusii na základe ktorých som tie manipulácie spracovala, narychlo, co bola kostra diskusie:

 

1. myslia si, ze pandemia je vymyslena

verili aj inym hoaxom – utecenci

Pekova, ktora mala pravdu

2. obdivuju Putina

3. cielom je zneistit spolocnost a podkopat spolocnost, vo svoj prospech, oslabuju spolocnost polarizovanim

4. su proti ockovaniu

5. neuznavaju mainstream, just budu ako male deti alebo rozpravajme o inej vojne

6. stenu obhadzu vykalmi

6 minut len ohovaraju aky taky clovek je

8 podme do sveta obhajcov Putina, co su to za ludia, co ho obhajuju?

Nepovedia, ze obhajuju Putina, ze je dobre, ze tam bomaburduju, Putin neutoci

stvrtina prec a riesia len sympatie k Putinovi a preco su ho ochodni branit

tam to nie je o faktoch, ale silou mocou byt alternativny, aby sa vyzurili, nestaci im ponuknut fakty lebo nerozmyslaju logicky

ja si beriem iba tie informacie, ktore mi vyhovuju a potvrdzuju to, co si myslim, konfirmacne skreslenie, tomu podliehame aj my istym sposobom, ale nasi opozicnici stale

mozno sa to neda ich presvedcit, boj so skresleniami nema zmysel

rozum je velmi zaujaty obhajca urcitej strany, zneuzijem rozum aby som dohladal vsetko, co to potvrdzuje

10 mnohi sme si zazili diskusie s obhajcami Putina

ma vobec zmysel sa k tomu pustat, mozno som si ho nemal zablokovat na internete

nie kazdy fanusik Putina, nemusi prijimat nase argumenty, mame moralnu povinnost sa ozvat

11 od 18 min urobit vyhodnotenie ci si nejde len svoje

pokial mame tetu, co fandi Putinovi, pokope jej zahradu, prijme fakty

pokial ich srdcia nerozozvucia mrtvi, skuste si predstavit, vzit sa na ich miesto

nebyt hodnotiaci – ty si hlupak

ked sa bude pytat

pytat sa ako funguje zips, bicykel, spadnu z pychy, ze tomu rozumeju

zase ako fanusikovia Putina, neprisli na to vlastnou hlavou, len preberaju mysleienky, aby skusili vlastnou hlavou, banalne otazky, aby dokazali premyslat

preco by Ukrajina nemala mat pravo s kym sa bude priatelit

vedia len opakovat

mas argument, kde si to cital?

racionalita je precenovana,

skusit to robit cez osobny pribeh, my sa snazime racionalne argumentovat

cielom je aby sme neboli na barikadach, Poliacik odporuca vypocut si, ak som ta spravne pochopil prerozpravat ho

ja som bol hlupak, veril som Putinovi, sformulujeme co povedal a dame mu najavo, ze ho pocuvame

ze sa nepohadame!

efekt opacneho ucinku, nebyt hodnotiaci, nebyt rozkazovac pravdy

priznat si, ze som hlupak, boli

12 ktore idu proti mainstreamovej verzii sveta

13 acohentizmus, rozoberaju Chmelara zavravat neprijemne otazky

zneuzivanie na umlcanie a dvojaky meter 30 min.

tam si mlcal

na dialku mozem polemizovat s Putinom, zzas putivovi fansusikovia, bud si Moskva alebo

pre nich je najlepsie aby sme sa o tom vobec nebavili Snidl, nedovolia nam dokoncit ani jednu vetu

nemam problem povedat o Iraku nic! teraz riesime nieco ine ale ja by som sa rad bavil o vojne na Ukrajine

teoria argumentacie, argumentacny faul, nenaucili sa argumentovat, ich schopnost sa nezlepsila

mozno nam chce nieco povedat

mozno prestanem pocuvat putinofilov, o com sa mame bavit?

na zaver mate vy sosobnu skusenost s emocionalne blizkost

nemam v okoli fanusikov Vladimira Putina

bud si prorusky alebo protiamericku

maju snahu hajit vlastnu integritu a seba, pomylenci

ja si kladiem otazky, dokazte mi to ze klamem

ked uz nemate energiu sa s niekym hadat

vyskumy, ze moralka robi jadro cloveka, ked sa diskutuje

mam okolo zmatenych, nevedia ziadnym sposobom rozmyslat, oni sa aj cuduju co to vlastne piseme

nebyt prchkym, pytat sa, pytat sa…

napriklad preco je Putinofil

manipulacia zo SME:

Havran – Tvrdia ze nikoho vo vojne nezabijaju ako v 68 nezabijali! Jeho manipulacie by boli na samostatny clanok. Spoliehaju na to, ze kto nevidi cely clanok, lebo nema predplatne, ani sa tie nehorazne manipulacie nedozvie.

.

.

 

 

.

Nitra milá Nitra

29.04.2024

„Hej, mám otčinu ja ešte inú…“ . . Aj keď som rodená Košičanka, moje srdce vždy patrilo západnému Slovensku, lebo tam žila moja babička a tam bol môj detský raj so západniarskym nárečím. Keď ho počujem, to je reč mojej babičky a mojej rodiny, obidvaja moji rodičia boli od Nitry. Preto vždy, keď som sa blížila k západnému Slovensku, mala som pocit, [...]

„Takto to tam prebieha (Bonusový moment: násilné zatýkanie kameramana Fox News)“

28.04.2024

„Za posledný týždeň polícia zatkla už 500 študentov. Kde sú tie veľké titulky? Kde?“ Už niekoľko dní som nečítala nášho minulého ministra školstva Draxlera a vždy to stojí za to a dozviete sa viac ako z mainstreamu! Vrelo odporúčam sledovať ho na FB. . . Veľa videí a v novinári o tom nepíšu! . . https://www.youtube.com/watch?v=7f4SlI6p6oA . . . [...]

Na SME sa už totálne zbláznili a znovu budú na smiech ako slniečkári

27.04.2024

Pripomína mi to ten čas, keď pri migračnej kríze prešli už do takej hystérie, že nadávali každému za zadusených migrantov, čo sa nelegálne dali prevážať v zatvorených autách, kde sa zadusili. Vtedy boli všetci ich vyznávači na najvyššom stupni hystérie, že je to dôkaz našej neľudskosti, lebo nechceme súhlasiť s kvótami. Vtedy sa predbiehali v podpisovaní extra [...]

SR Bratislava NRSR parlament 9. schôdza BAX

Opozícia kritizuje neskorú voľbu kandidátov na sudcu ÚS i počet uchádzačov

30.04.2024 11:05

Parlament by sa mal následne venovať aj návrhu na odvolanie členov súdnej rady, ktorí sú volení parlamentom.

DN - SIAF

Tohtoročný SIAF sa bude niesť v znamení osláv troch výročí i krstu stíhačky F-16

30.04.2024 10:31

Podujatie sa uskutoční na leteckej základni Kuchyňa-Malacky 31. augusta a 1. septembra.

nehoda, priechod, bratislava

Na priechode pre chodcov v Bratislave zrazilo auto 16-ročné dievča

30.04.2024 10:26

Alkohol v dychu vodiča nezistili.

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,495
Celková čítanosť: 5558631x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie