Založ si blog

Naši oligarchovia obchodujú nielen s drogami ale aj s priznaním viny!

Podľa mňa je z výpovedí novinárky Teleki po študovaní vyšetrovacích spisov o vražde Kuciaka podstatné to, že Kuciak podrobne skompletizoval drogovú sieť na Slovensku a kto je do nej na Slovensku zapojený!

 

Uvádza, že centrum tejto drogovej siete je v Nitre, kde takých podnikateľov a politikov bolo najviac!

Zapojení do tejto drogovej siete boli politici aj z koalície aj z opozície, potravinárske a poľnohospodárske podniky a Penta.

 

Oligarchovia, ktorí si túto sieť platili, si zároveň platili politikov aj z koalície aj z opozície, preto nebude v záujme ani koalície ani opozície túto sieť zverejniť alebo vyšetrovať. 

 

Kočner do tejto drogovej siete nebol zapojený. V jeho záujme nebolo túto sieť utajovať, ako to bolo a je v záujme koaličných aj opozičných politikov. V záujme teda mnohých bolo zlikvidovať Kuciaka a hodiť to na iných a opačných. Zároveň ich ďalším motívom bolo vyvolať demonštrácie v uliciach, o čom sú dôkazy z odpočúvania, to bez plánovania vraždy. 

 

Na tejto veci ma zarazilo to, že Kuciak neukladal tieto materiály do svojho notebooku, ale do notebooku svojej snúbenice Martiny. Myslím si, že málokto z nás by si myslel, že keď pracuje na drogovej sieti, tak mu a jeho blízkym nehrozí vražda! Ešte aj Bránik s vraždou počítal.

 

Dôležité je to, že motív k tejto vražde mali mnohí. Ako platení z koalície, tak aj z opozície, Penta, potravinárske podniky, politické sily za novinármi, ktorí sa stretávali a radili ako dostať ľudí do ulíc.

 

V záujme koho nie je vyšetriť vraždu:

 

Nie je to v záujme zapojených politikov aj koalície, aj opozície, Penty, novinárov, čo pod Pentou pracujú, potravinárskych podnikov.

Príliš mnoho ľudí, aby sme mohli povedať, že sa to kedy vôbec naozaj vyšetrovalo!

 

Ich spoločná politická objednávka bola, aby to bol Kočner a Zsuzsová, to by im vyhovovalo všetkým, aby nikdy nebola rozkrytá a vyšetrovaná táto drogová sieť politikov z opačných strán a mnohých podnikateľov, taktiež Penty.

 

Keď bude odsúdená Zsuzsová, už nikto nebude vyšetrovať, koľkí k tomu ešte mali motív a že tento motív bol využitý aj na to, aby ľudí dostali do ulíc a na politický prevrat. 

 

 

 

Predstavte si človeka, ktorý by chcel niekoho odstrániť. Najvhodnejšia doba je, keď vidí, že aj mnohí ďalší majú motív k vražde, hoci títo nemusia plánovať vraždu, ale keď sa udeje, budú musieť mlčať!

 

A predstavte si ľudí, čo chcú dostať ľudí do ulíc. Stačí sa postarať, aby tento nebezpečný človek bol sympatický novinár. Preto poskytnú takéto informácie práve jemu, lebo tí všetci s motívom budú musieť o tom mlčať a spolupracovať, čo všetko uňho našli!

 

A predstavte si Slovensko, kde je bežné, že keď niekomu hrozí povedzme 15 rokov, tak ho sieť sluhov zobchoduje, že keď sa prizná k vraždám navyše, mnohé sa mu odpustí a bude na tom lepšie.

Vedia si kúpiť politikov z celého spektra, taktiež políciu a súdy a obchodujú nielen s drogami ale aj s priznaním viny. 

 

A predstavte si Slovensko, kde to ľudí nezaujíma, lebo to všetko sú vraj konšpirácie ako donedávna bolo konšpiráciou aj to, že by politiku na Slovensku ovládali oligarchovia!

A o to sa hlavne starajú novinári, kolegovia Kuciaka, aby ľudia takejto konšpirácii neverili, hoci bolo to aj v Gorile, že si platia koalíciu aj opozíciu!

 

Preto sa aj Gorila nevyšetrila! V tomto politické strany vzájomne spolupracovať vedia! Pokiaľ ide o obchody a vinu, nie o občanov!

 

 

 

 

Čarnogurský študoval Kočnerov spis: Za demonštráciami v r. 2018 bola organizovaná skupina

 

„Za demonštráciami v roku 2018 vraj stála organizovaná skupiny. Podľa bývalého politika a právnika Jána Čarnogurského to vyplýva z trestného spisu proti Marianovi Kočnerovi.

Čarnogurský st. na sociálnej sieti zverejnil časť výpiskov z trestného spisu proti Kočnerovi. Tvrdí, že sa k nim dostal legálne a v médiách sa uverejňujú len selektívne výpisky zo spisu. Podľa neho „za demoštráciami a mediálnymi kampaniami stojí organizovaná skupina, vyplýva to z dokladov v trestnom spise proti M. Kočnerovi a spol.“.

V spise sú však aj iné dokumenty, upozorňuje Čarnogurský. „V trestnom spise sú záznamy zo sledovania najmä Štefana Hríba (šéfredaktor .týždeň), ale aj ďalších. Skupina sa schádza obyčajne v bare Next Apache na Panenskej ulici v Bratislave,“ pokračuje.

Na sociálnej sieti zverejnil niektoré citáty, pričom uvádza aj čísla listov vo vyšetrovacom spise.

Ak sa vraj podarí poriadne „zdvihnúť vlnu“ môže z nej vzísť nová sila, tak tomu vraj v histórii vždy bolo – hlas ľudu, hlas boží… (viď video 4 a 5). /záznam z 29. 3. 2017/). Číslo listu 13095: Hríb a Peter Zajac (bývalý politik – pozn. Pravdy) sa rozprávali ako sa naskytuje šanca, že Sorošovu univerzitu presunú z Budapešti do Bratislavy (pre politiku Viktora Orbána).

Hríb: „Viete si predstaviť, čo by sme tým získali? Zaviedol (asi Šoroš) by sem finančné toky, posilnilo by nás to, bol by tu nový priestor pre novú základňu pre progresívne zmýšľajúcich ľudí“. …“

 

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/579508-carnogursky-studoval-kocnerov-spis-za-demonstraciami-v-r-2018-bola-organizovana-skupina/

 

 

VIDEO: Skutoční vrahovia Kuciaka behajú po slobode a novinárom na tom nezáleží

 

https://www.eurorespekt.sk/video-skutocni-vrahovia-kuciaka-behaju-po-slobode-a-novinarom-na-tom-nezalezi/?fbclid=IwAR2cOMJr7XSQtBL6hPfDvYDFzFvZdc-rNRCkxXWtPxCuakcPwGe0wMs4Tfs

 

Novinárka Jana Teleki zverejnila spis zo sledovania aktérov pripravovaného prevratu na Slovensku.

 

„Pán Tóth, rozposlala som rôznym právnikom a novinárom spis zo sledovania z jednoduchého dôvodu, aby si každý uvedomil, že nie Kuciakove texty voči Mariánovi Kočnerovi  boli dôvodom jeho vraždy, ale príprava na prevrat, respektíve honosne povedané príprava na prevzatie moci. Marián Kočner ani Alena Zsuzsová nemajú s vraždou Jána Kuciaka nič spoločné,“ uviedla Jana Teleki v reakcii na ponuku bývalého novinára a exriaditeľa kontrašpionáže SIS Petra Tótha.“

 

https://www.infovojna.bz/article/vrazda-jana-kuciaka-a-martiny-kusnirovej-a-priprava-na-prevzatie-moci-spis-zo-sledovania-zvazok-293

 

 

„Alena Zsuzsová, ktorá akúkoľvek spojitosť s vraždou Jána Kuciaka odmieta, nakoľko Jána  Kuciaka a Martinu nepoznala, podobne ako nikdy pred tým nevidela ich obžalovaných z ich vraždy, v svedeckej výpovedi po zadržaní, nielenže ozrejmila najmä dlhoročné vzťahy medzi Kočnerom, Haščákom a Lipšicom, ale aj označila z jej pohľadu možného objednávateľa:

„ Po dlhej úvahe o tom kto by mohol mať záujem na zničení pána Mariána Kočnera zároveň by vedel o mne a pánovi Kočnerovi a Andruskóvi som si uvedomila, že je jedna osoba, ktorá všetky tieto informácie má k dispozícií už viac rokov, má moc, kontakty aj peniaze a má dlhodobý konflikt s pánom Mariánom Kočnerom, dokonca je to človek, ktorý sa mňa aj pána Kočnera snažil takto zdiskreditovať. Je to človek, ktorý sa dal nabúrať do môjho facebookového profilu a pred približne siedmymi rokmi zverejnil moju komunikáciu s Danielom Lipšicom na stránke www.danielito.sk a taktiež si v mojom mene vypisoval s pánom Lipšicom, načo som môj FB profil zrušila. Nakoľko som v tej dobe kvôli tomuto mala konflikt s pánom Kočnerom keďže som si myslela, že to bol on si pán Kočner dal zistiť, kto zverejnil túto komunikáciu a tým pádom kto sa mi nabúral do profilu. Dozvedela som sa, že tým človekom bol pán Jaroslav Haščák z Penty, ktorý týmto spôsobom sa nabúral do profilov rôznych politikov za účelom rôznej diskreditácie a manipulácie.

Taktiež som sa dozvedela, že tento človek vie o mojom priateľskom vzťahu s pánom Kočnerom nakoľko aj s ním som komunikovala na Facebooku, a že si dal o mne  všetko zistiť a dal ma sledovať . Dokonca oslovil pána Kočnera s ponukou aby som opäť nadviazala  kontakty na priateľov z politiky, s ktorými som si písala a aby som zbierala na nich kompromitujúce materiály. Toto pán Kočner odmietol a povedal pánovi Haščákovi, že to by som v živote nespravila za žiadne peniaze, a že on sa už so mnou ani nebaví nakoľko som sa pohádali kvôli tomu, že som si myslela, že sa mi tam nabúral a zverejnil tú komunikáciu s Lipšicom on a poslala som ho niekam.

Toto bolo pred šiestimi rokmi. Pán Kočner mu tiež povedal, že ako si to predstavuje, keď po zverejnení komunikácie s Lipšicom všetci títo politici vedeli o mne. Následne sa stali zaujímavé veci, že pánovi Borisovi Kolárovi niekto oznámil, že pracujem pre pána Kočnera a zbieram kompromitujúci materiál na politikov. A tak isto aj pánovi Jurajovi Drobovi, ktorý mi síce veril, že je to hlúposť, ale od vtedy ma volal, že som agentka.”

https://cz24.news/jana-teleki-proces-s-bosorkou/

 

 

 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518444x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie