Založ si blog

Moje mesačné zážitky na SME

Minulosť pre ozrejmenie:

 

Voľakedy som bola blogerom na SME od roku 2006 do 2017. Jedenásť rokov je dlhá doba a mala som SME rada, lebo vtedy sa tam ešte nachádzali liberáli. To znamená ľudia bojujúci za slobodu (proti napríklad fanatickému katolicizmu) a to som vždy oceňovala. Pre mňa je sloboda v živote najviac, už som o tom písala. Tak som si tam roky zabojovala za osvetu v domácom týrani, proti náboženským fanatikom, za rešpektovanie lások a životov homosexuálov, proti zákazu interupcií čo riešia hlavne ženy v núdzi a biede, za sexuálnu výchovu na školách a potom celé roky som tam písala básne.

Vždy sa najlepšie cítim medzi liberálmi, teda keď sú skutoční liberáli ako voľakedy bývali a mali zmysel pre slobodu vo všetkom. A nikdy som s nimi nemala problém, mojimi jedinými oponentami boli náboženskí fanatici. Tí ma tam prenasledovali, liberáli nie. Takže žiadne moje slobodné myslenie vtedajším liberálom nevadilo, správali sa ako tolerantní liberáli s ktorými som si rozumela pre rovnaké myšlienky.

Všetko sa to zopsulo od roku 2015, čo nie je len môj názor, aj včera som počúvala Baránka, ktorý to datuje od roku 2013, že sa tam začali liberáli meniť na progresívnu a totalitnú ideológiu. Prišlo to asi okolo migračnej krízy v Európe a novom vedení na SME, že sa to celé tam začalo meniť na jeden správny a povolený názor, čo presne si musíte ku všetkému myslieť

A ja rovnako ako bojujem celé roky za slobodu v sexe, vo viere, tak určite aj v myslení a vlastných názoroch. Pre mňa sloboda nie je len o slobode materníc a zmene pohlavia, ale aj sloboda v názoroch a myslení. To je aká sloboda, že si môžem rozhodnúť o sebe len ako o maternici alebo si vybrať iné pohlavie, ale už vlastné názory nesmiem mať? To už sloboda nie je a ľudia, čo také presadzujú, už nie sú liberáli, ale naopak totaliťáci, ktorým zostala zo slobody len reklama na slobodu materníc a pohlavia. No základom všetkej slobody je možnosť samostatného myslenia a obrany proti násilníkom, ktorí vám niečo vnucujú, kde nemôžete dávať ani nevhodné otázky, lebo už tie sú poburujúce ako pri fanatikoch.

Práve ako slobodomyseľný liberál som sa nevedela takému totalitnému mysleniu prispôsobiť a mlčať aj s otázkami. Tak už len pre nevhodné a neželané otázky mi tam blog odstavili na vedľajšiu koľaj, čo sa tam síce bežne stávalo, ale krátkodobo, nie preto, že to ideologicky nesedí do hlásanej propagandy a za trest pokiaľ nezmeníte názor. No definitívne ma vyhnalo to, keď ma za päť a slušných komentárov zablokovali ako diskutéra. Vtedy som odišla na Pravdu, kde som mohla slobodne písať. Ťažko som si tu zvykala, lebo ako liberála ma vždy hádzali do jedného vreca s týmito novodobými totaliťakmi, ktorí vyhnali aj mňa! A ľudia pre nich znenávideli liberalizmus! A ja sa naozaj lepšie cítim medzi skutočnými liberálmi, čo pre mňa znamená slobodomyseľnými ľuďmi vo všetkom (čo som hore vymenovala).

Vraj si ľudia nemôžu myslieť čo chcú, ale pokiaľ neútočia na ľudskú rovnoprávnosť, môžu si myslieť čo chcú a majú právo na diskusie ku rôznym názorom, čo ľudskú rovnoprávnosť nespochybňujú.

 

Súčasnosť:

 

Len mesiac som opäť na SME ako diskutér, lebo náhodou som si kúpila predplatné, aby som si mohla čítať ako tam postupuje totalita a popri tom som zrazu mala odblokované staré diskusné konto na nick „ailuj“, čo som mala od roku 2003 a potom od založenia blogov na SME. Dva týždne som tu nebola, čiže písala som tam mesiac. Samotný Milan1 mi napísal, že sa čuduje, že tam diskutujem slušne a asi zmierlivo. A ja som mu napísala, že prečo by som im mala nadávať? Aj tu, pokiaľ so mnou ľudia diskutujú slušne, nemám prečo voči nim byť ostrá. A brániť sa nejako ostrejšie som sa naučila práve tu, keď som bola nepriateľom pre obidva extrémy.

Nevšímla som si, že asi už 3x mi niečo zmazali, že som porušila kódex, hoci som diskutovala slušne len kriticky. A teraz pred chvíľou som si všimla, že mi dokonca aj zablokovali diskusné konto na 24 hodín, ale keďže som tam nebola, nevedela som to, že som bola 24 hodín zablokovaná. A počúvajte pre akú blbosť.

 

V tejto diskusii „Fašizmus je opäť tu, pomenujme ho“

https://komentare.sme.sk/diskusie/5151237/fasizmus-je-opat-tu-pomenujme-ho.html#respondToPostId=19626593

 

som napísala úryvok z Bielej nemoci od Čapka, ktorý je tuto na wikipédii:

 

„Dráma sa končí príchodom Galéna takto:

Houkání auta, které si nemůže zástupem prorazit cestu.
Dr. Galén vyběhne s kufříkem v ruce: Doběhnu pěšky…Dovolte prosím…Prosím vás, pusťte mě…někdo mě čeká…
Syn: Občane, volejte: Ať žije maršál! Ať žije válka!
Dr. Galén: Ne! Válka ne! Nesmí být žádná válka! Poslyšte, ne, válka nesmí být!
Zástup: Co to říkal? – Zrádce! – Zbabělec! – Mažte ho!
Dr. Galén: Musí být mír! Pusťte mne – Já jdu k maršálovi –
Zástup: Urazil maršála! – Na lucernu! – Zabte ho!“

 

 

A tu máte reakciu SME:

 

Dobrý deň,

z dôvodu porušenia Kódexu diskutujúceho bol Váš diskusný príspevok zmazaný. Odporúčame Vám, aby ste si daný kódex ešte raz preštudovali a dodržiavali ho.

Váš diskusný príspevok:

ailuj
28.07.2022 11:40
Dôvod zmazania príspevku: príspevok nesúvisí s témou článku

Ty necitas s porozumenim, ze ho uslapal dav, co krical nech zije vojna! Dr. Galén vyběhne s kufříkem v ruce: Doběhnu pěšky…Dovolte prosím…Prosím vás, pusťte mě…někdo mě čeká… Syn: Občane, volejte: Ať žije maršál! Ať žije válka! Dr. Galén: Ne! Válka ne! Nesmí být žádná válka! Poslyšte, ne, válka nesmí být! Zástup: Co to říkal? – Zrádce! – Zbabělec! – Mažte ho! Dr. Galén: Musí být mír! Pusťte mne – Já jdu k maršálovi – Zástup: Urazil maršála! – Na lucernu! – Zabte ho! Hlučící zástup se zavře kolem Doktora Galéna. Zmatená vřava. Zástup se rozestupuje. Na zemi leží Doktor Galén a jeho kufřík. Ne! Válka ne! Nesmí být žádná válka! Poslyšte, ne, válka nesmí být! Zástup: Co to říkal? – Zrádce! – Zbabělec! – Mažte ho! Rovnako tu sa umlciavaju ludia, co nechcu vojnu!

.
.
.
Samotný autor článku spomína Čapka a o čom písal, ale citovať jeho iné dielo v diskusii je pre nich porušením kódexu, lebo asi to trefne skritizovalo autora, to volanie – „Ať žije válka!“
.
A keď Galén kričí: – „Ne! Válka ne! Nesmí být žádna válka! Poslyšte, ne, válka nesmí být!
.
„Zástup: Co to říkal? – Zrádce! – Zbabělec! – Mažte ho! „

A nakoniec ho aj zabijú!

 

Tak aj toto sa takým totaliťákom nepáči a narúša im to propagandu za pokračovanie vojny.

 

 

 

Dobrý deň,

z dôvodu opakovaného porušenia Kódexu diskutujúceho je Vaše diskusné konto zablokované na 24 hodín. Odporúčame Vám, aby ste si daný kódex ešte raz preštudovali a do budúcna sa ho snažili dodržiavať.

Váš diskusný príspevok:

ailuj
28.07.2022 16:31
Dôvod zmazania príspevku: nenávistný príspevok

Kto nema zaujem o mier, chce vojnu. Ziadne mierove rokovania sa nedeju. Tu nikto nema zaujem o mier, ale prave o vojnu.

 

 

Toto je pre nich nenávistný príspevok pre ktorý ma zablokovali:

„Kto nemá záujem o mier, chce vojnu. Žiadne mierové rokovania sa nedejú. Tu nikto nemá záujem o mier, ale práve o vojnu.“

 

Toto je pre nich hlásanie nenávisti, chcieť mier!

A kde prebiehajú rokovania o mieri, ak to nie je pravda?

 

 

Dobrý deň,

nakoľko ste ani po niekoľkých upozorneniach neprestali porušovať Kódex diskutujúceho, boli sme nútení pristúpiť k trvalému zablokovaniu Vášho diskusného konta. Posielame Vám zoznam Vašich posledných príspevkov, ktoré porušujú kódex, spolu s dôvodom blokovania.

Vaše diskusné príspevky:

ailuj
29.07.2022 08:00
Dôvod zmazania príspevku: nenávistný príspevok

Ale s mojim akymkolvek pohlavim by si musel suhlasit! Ti dnesni, co sa vydavaju za liberalov, neznesu inakost len jednoliatost, presne to, co liberali vzdy kritizovali, lebo sloboda pre nich nebola len sloboda vo vybere pohlavia. Clovek tu zaziva to, co predtym s konzervativcami. Dnes su konzervativci dokonca viac tolerantni k inakosti.

 

 

Toto je pre nich nenávistný príspevok:

„Ale s mojim akýmkoľvek pohlavím by si musel súhlasiť! Tí dnešní, čo sa vydávajú za liberálov, neznesú inakosť len jednoliatosť, presne to, čo liberáli vždy kritizovali, lebo sloboda pre nich nebola len sloboda vo výbere pohlavia. Človek tu zažíva to, čo predtým s konzervatívcami. Dnes sú konzervatívci dokonca viac tolerantní k inakosti.“

 

Koho tým nenávidím? Koho vyzývam nenávidieť obyčajnou kritikou?

A čo z toho nie je pravda, čo som napísala? Veď neznesú ani len takúto obyčajnú kritiku!

Nemôžem napísať, že dnes sa samotní touto svojou neznášanlivosťou iných názorov podobajú na konzervatívcov, ktorých kritizovali?

A že sa mne teraz zdajú konzervatívci, bežní konzervatívci viac tolerantní? To je ako zakázané myslieť si a porušuje to povinnosti diskutéra?

 

A hlavne, dokazuje to niečo iné, než o čom píšem, že neznesú inakosť? Veď ľudia sa nelíšia len v pohlaví a či si vyberú interupciu, hlavne sa líšia v názoroch ku rôznym problémom. Teda inde, kde im to dovolia. Na SME sloboda končí výberom pohlavia a rozhodovaním len o maternici. Inak máte novinármi nalinajkované, čo presne si máte ku čomu myslieť. Rovnako ako to kritizovali na konzervatívcoch, čo si máte myslieť a ako máte žiť. Akurát konzervatívci mi to nerozkazujú, lebo RKC ma neprenasleduje cez médiá a nevyhráža sa mi, že budem nepriateľom štátu a fašista, keď nebudem mať identické myslenie.

 

 

a štvrtý mail:

 

Dobrý deň,

z dôvodu porušenia Kódexu diskutujúceho bol Váš diskusný príspevok zmazaný. Odporúčame Vám, aby ste si daný kódex ešte raz preštudovali a dodržiavali ho.

Váš diskusný príspevok:

ailuj
27.07.2022 17:51
Dôvod zmazania príspevku: nenávistný príspevok

Aj tak sa da vojna a zbrojenie obhajovat! Vy si tu dennodenne prajete pokracovanie vojny a kto ju nechce, je pre vas fasista! S tymto presvedcenim neskoncis ziadnu bitku ani v krcme.

 

 

 

Zdá sa vám, že tam nevládne totalita?

 

Takto ma nikdy RKC neprenasledovalo cez médiá. A viac si želám mať slobodu na tieto moje myšlienky, ako mať slobodu len na výber pohlavia a len pre moju maternicu a už iné časti tela nie. Nie som len hmotné telo a nikdy som nežila len sexom a partnerstvom. Hlavne som človek, čo má právo na samostatné myslenie a diskusie k rôznym témam, pokiaľ neporušujú ľudskú rovnoprávnosť. 

 

Musím skonštatovať, že naozaj sú horší než tí náboženskí fanatici, ktorých toľko kritizovali a že to už vôbec nie sú liberáli. Liberáli majú zmysel pre slobodu vo všetkom, čo neporušuje ľudskú rovnoprávnosť. To opakujem, pretože radi sa oháňajú, že sloboda nemôže znamenať čokoľvek a v mene toho „čokoľvek“ upierajú právo na samostatné myslenie mimo ich presne vymedzených názorov. Celkom len ako v nejakej náboženskej sekte alebo totalite, čo som predsa ako liberál celé roky kritizovala. A nie preto, aby som skončila v inej sekte bez samostatného myslenia a volali to sloboda!

 

 

 

Rada počúvam Baránka, čo by mi tiež chceli zakázať a zakázať aj jeho. A to volajú sloboda, že povinne a pod vyhrážaním sa, ma nemôže zaujímať, čo si myslí Baránek, ale čo si myslia ich novinári! V čom sa to líši od sekty? A v čom sa to líši od rozkazovania homosexuálom koho majú chcieť? Či vybrať si ho môžem len keby sme boli dve lesby a len na sex? Jeho myšlienky ma už zaujímať nesmú? 

 

Nie, vôbec ku vám necítim nenávisť, lebo je to fraška na slobodu a v živote by som neverila, že sa takých somarín od vraj liberálov dožijem. Že slobodu môžem mať len v sexe a len pre maternicu.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5553397x
Priemerná čítanosť článkov: 3722x

Autor blogu

Kategórie