Založ si blog

Kto je tu násilník a politická onuca?

V prvom rade vás násilník presviedča, že násilníkom ste vy – to sústavné presviedčanie všetkých občanov, čo nechcú vojnu a ožobráčenie Európy, že sú fašisti, že to oni sú fašisti. Preto som už voči tomu imúnna. Ja som to zažila, že ma budil aj v noci, aby mi to opakoval, že rodinu rozbíjam ja, čo všetko som spáchala a pácham. A ešte raz a znova ako na výsluchoch. Vtedy som si myslela, že teraz viem, ako sa cítili tí na výsluchoch ŠTB, lampa a poďme znova, zopakuj, prečo sa chceš rozviesť, poďme to 1002x prebrať znova, pokým si neuvedomíš vlastnú chybu. Pozri sa na seba, si už stará, nikto ťa nebude chcieť, neprežiješ sama, len ja som ťa miloval, už nikto ťa tak milovať nebude, neprežiješ…

 

Skutočne smiešne, keď si dnes niekto myslí, že keď mi len 100 000x na diaľku zopakuje, že som fašista, tak sa mu vyrovná. To by musel stáť pri mne so zdvihnutou sklenenou fľašou, že mi ju roztreskne o hlavu, keď nebudem kričať, že chcem vojnu a odpojenie plynu!
Máte cez internet nablízku betónové schody o ktoré mi môžete roztresknúť hlavu? Nie, takže je to oproti mojim zážitkom smiešne.

 

A ja navyše už viem, ako vyzerá násilník! No presne ako vy! Presne tak a takým štýlom vnucuje, čo si má niekto alebo každý povinne myslieť!
Ja nemám odvtedy problém s identifikovaním nacistov. Je to presne ten človek, ktorý niekomu niečo vnucuje a pod výhrážkami a vydieraním a spochybňovaním. Ja už mám tieto metódy na sebe zažité. Takže nacistov rozoznávam veľmi dobre.

 

Proste si to otočili, ako je mi to dávno známe a veľmi dobre známe. A vydávajú sa za svojprávnych a máme trpieť v mene ich veľkolepých myšlienok. Aj môj muž ich mal veľkolepé, napríklad naháňať ma po dome s bibliou a veľkolepou myšlienkou o vernosti alebo ako ho ja týram nedostatkom sexu ako už rozvedeného, lebo on rozvod neuznáva. Všetko to, ale len v jeho hlave, znelo veľkolepo. Asi tak teraz vidím tých veľkolepo uvedomelých. 

 

Že bol násilník, to si nikdy nepripustil a tak aj zomrel, že to nikdy nepripustil. Takže, čo na tom zohráva len tá veľkoleposť ich sebaoklamania? Do krvi sa cítia uvedomelí, keď volajú po vojne a zapojeniu všetkých štátov do vojny.

 

Pritom vám ich opíšem, čo presne sú, keby boli ženou. Aká by to bola žena, keď to prirovnávam k osudom žien.

 

 

Každý z nich je žena, čo nevie sama prežiť a nemá žiadne sebaurčenie. A preto čaká na pokyny milenca (EÚ), že za plnú chladničku, len svoju chladničku, aby ona nehladovala, nechá tomu milencovi sexuálne obťažovať svoje deti. K tomu by sa dalo prirovnať čomu politici vystavujú obyvateľov svojich krajín. Presne ako ku sexuálnemu obťažovaniu detí, lebo až to je tak hnusná vec, keby vláda bola len jednou ženou. K tomu sa dá prirovnať ožobráčenie obyvateľov, krach ekonomiky. A hovorí si – Ja tie deti zachraňujem! Však keby sme ho nemali, tak jeme len holé rezance a preto to vidieť nebudem!
Koľko je aj takých žien? Čo zatvárali oči nad sexuálnym násilím voči ich deťom od partnera? A za plnú chladničku, keby ho nemali?

 

Asi tak ste nesvojprávni a to muži!
A občania sú na vás tak zavislí, na vašich podvodoch a na vašom lokajstve a predajnosti, ako sexuálne zneužívané deti, ktoré sa nemôžu brániť! Pre vašu plnú chladničku!

 

Nemáte na viac od takejto chudery a to ste tam prevažne muži!

 

No presne v štýle násilníka, bude vás taká vláda (príslušné médiá) presviedčať, že sleduje niečo veľkolepé. Pritom je to onuca, čo za plnú chladničku nemá žiadne sebaurčenie. A Chmelár takým napíše, že iní sa dali za slobodu a zvrchovanosť aj väzniť a mučiť? To je až smiešne. Veď títo nevedia ani čo je to sebaurčenie! Kto z nich zažil väčšiu biedu než nutnosť mať dva svetre? Komu z nich niečo hovorí pojem sloboda, ak nejde reklamne o maternicu alebo zmenu pohlavia?

 

Vtipné sa mi zdá aj to, keď aj mne píšu ich progresívne ovce veľkolepú myšlienku – niečoho sa vzdať. Čohože sa kedy vzdali? Kedy si to vyskúšali v reálnom živote niečoho sa vzdať, keď aj o tomto majú predstavu, že to znamená len dva svetre?

 

Predstavte si to. Vzdala som sa v živote domu, celého majetku a kvôli slobode som obetovala všetko. Dokázali by to tiež? Vo svete, kde viem, že ľudia sa nechcú vzdať prakticky ničoho? No neverím, že by sa toľkí vzdali domu a všetkého kvôli slobode a kvôli tomu žili hoci aj v biede a celé roky.
A potom príde nejaký progresívny holobriadok, ktorý má o tejto kríze predstavu dvoch svetrov a rieši kde uložiť úspory kvôli inflácii a napíše mi, že sa neviem ničoho vzdať. To je taký bežný paradox v živote. Myslím si, že by nedokázali toľko rokov bojovať o slobodu.
A keďže ja som bojovala, vidím to oveľa realistickejšie, čo všetko to znamená v tej biede.

 

Chmelár mimo iného o nich napísal:

 

neschopní i neochotní postaviť sa proti čomukoľvek“

 

 

A presne toto je ich charakteristika a ako mužov – neschopní postaviť sa proti čomukoľvek.

 

Sú to zväčša muži a preto by mali mať silu a odvahu až chlapa, niečomu sa aj postaviť. A ja viem, že by nedokázali postaviť sa proti násilníkovi ako tie ženy v krízovom centre. Im niekto držal fľašu nad hlavou, že im ju roztreskne o hlavu, keď nebudú politické onuce?

To je aké hrdinstvo poslúchať na slovo ako lokaj a ešte muž? To je vykrikovanie, že môžete na mňa hodiť aj atómovú bombu, lebo ja som taký hrdina? Čo vykrikuje ten ich kučeravý blázon v médiách? Už ani neviem, ako sa volá ten ich pošahaný uvedomelý na ukážku. To je tá intelektuálna inteligencia hodná skôr puberťákov? A toto žerie tá intelektuálna smotánka, takéto psychotické hlody do „malej jadrovej“ a uvedomelo? Čo dokázali? Predávať svoju morálku v médiách? Po socializme, keď sme už plejádu takých videli?

 

Každý z nás môže predávať za plnú chladničku čokoľvek. Však ja som sa tiež nemusela vzdať domu a majetku a mohla som len teoretizovať o slobode pri materniciach. Čo by ma to stálo, veď nič len rečnenie. A každý človek má v živote také nástrahy, či a začo sa predá a svoju slobodu, nieto ešte iných!

 

Napríklad, keď som predávala dom, ponúkol mi jeden kupujúci, či nechcem v tom dome zostať, lebo aj takú ženu by chcel, čo by sa tak vedela starať o dom a záhradu. Že kúpi dom a môžem tam zostať. Lákavá predstava, že by ma mal kto chrániť, keby som sa predala. To bolo prvýkrát, ale povedala som si, nie preto som sa rozviedla, aby som sa predala. Potom mi ďalší kamarát ponúkol, že mi nájde dobrú prácu a postará sa o nás finančne, keď budem jeho milenka. To bola veľmi lákavá ponuka v tej strašnej núdzi, v ktorej som vtedy bola. To som aj zaváhala, ale zas som si povedala, že nie preto som sa rozviedla, aby som sa teraz predala. Keď už sa raz dáte na boj za slobodu a o čo viac to stojí a stálo, o to viac tú slobodu už nezradíte. O to viac sa učíte jej cenu. Veď v podstate len na slobode sa naozaj nájdete.

A z nich kto bol v takej núdzi, že museli, no museli byť také politické a mediálne onuce?

 

 

 

 

„Možnost, že současná politika Bruselu a USA vyvolá v nejbližší době masivní ruský preventivní jaderný úder taktickými raketami proti Česku, Polsku, a Německu je velmi vysoká, a v případě další eskalace této politiky NATO, nevyhnutelná – varovalo přední vojensko-analytické pracoviště USA – RAND. Analýzy RAND běžně publikuje i pražské informační středisko NATO a odvolává se na jejich závěry. V tomto případě, tak nicméně zatím neučinilo. (k 02.31.- 28.7.22)

Podobné varování před nebezpečím jaderné eskalace současné války na Ukrajině v důsledku podpory zemí NATO Kyjevu zveřejnilo 25.července i francouzské vydání Naval News

 https://www.navalnews.com/naval-news/2022/07/russian-nuclear-missile-submarine-seen-with-ukraine-invasion-z/

 

 

Analýza RAND – stručné hodnocení: (plná verze analýzy v angličtině zde)

 

https://www.rand.org/content/dam/rand/pubs/perspectives/PEA1900/PEA1971-1/RAND_PEA1971-1.pdf

 

 

  • První stupeň eskalace: Rusko překvapivě dosud neodpovědělo na zapojení Západu do Ukrajinského konfliktu – a to ať už jde o západní sankce proti Rusku, a nebo o dodávky zbraní Ukrajině, které potom zabíjejí ruské vojáky. Důvodem, že Rusko dosud neodpovědělo na tyto západní akce, které mají jasný protiruský cíl, je pravděpodobně skutečnost, že ruské vojenské plánovací kapacity jsou vytíženy současným útokem na Ukrajinu, a nejvyšší ruské vedení tak nemá dostatek času a plánovacích prostředků, aby vymyslelo konkrétní konkrétní odpověď na tyto nepřátelské akce Západu proti Rusku. Nicméně – budou-li tyto západní akce pokračovat, lze předpokládat, že Rusko na ně odpoví. Pravděpodobnou ruskou odpovědí na tuto současnou politiku Západu proti Rusku, nebude přímý vojenský  útok, ale asymetrická odpověď – kybernetické útoky, cílené sabotáže zaměřené na kritické body západní infrastruktury, zejména vojenské,  a cílené vraždy předem vybraných osob. Rusko takto odpoví i z důvodu Ruské cti! Jakmile Rusko odpoví – dojde na Západě k politické potřebě odpovědět na tyto ruské útoky dalšími protiruskými opatřeními. Obě strany se tak dostanou do stále se stupňující spirály vlastních akcí a protiakcí. Situace tak bude pozvolna, ale nevyhnutelně  směřovat k přímému konfliktu za použití zbraní.
  • Druhý stupeň eskalace: Největší nebezpečí, že Rusko zahájí okamžité preventivní údery proti Západním zemím, představuje okamžik, kdy Rusko dospěje k vnitřnímu přesvědčení, že se NATO, nebo některé jeho země, chystají přímo zapojit do ukrajinského konfliktu, a přímo zaútočit na ruské jednotky. Obdobně bude Rusko za důvod okamžitého preventivního útoku na země NATO považovat jakékoli počínající hromadění vojenských sil NATO na jejích východních hranicích.
  • Vzhledem k tomu, že Rusko spotřebovává v současném konfliktu na Ukrajině značné množství své přesné munice  – bude objektivně nuceno nasadit při preventivním útoku proti zemím NATO ihned své taktické jaderné zbraně, a to proto aby dosáhlo stejné účinnosti úderu, jaký by jinak garantovaly na Ukrajině už spotřebované zásoby přesných konvenčních zbraní. Ruská preventivní odpověď na hrozbu eskalace ze strany NATO, tak bude od samého začátku jaderná!
  • Současná ruská brutalita na Ukrajině může vyvolat takové vnitřní politické tlaky na západní politiky a média, že vyvolá další veřejná pobouření a volání po zásahu do konfliktu na Ukrajině. Vzhledem k tomu, že politická izolace Ruska Západem a sankce, již dosáhly svého maxima, dojde na Západě ke stupňujícím se  výzvám k přímému vojenskému zapojení NATO do konfliktu, a nebo k výzvám zastavit Rusko jiným stejně účinným způsobem. (Asi úplné vyzbrojení Ukrajiny). Ačkoli si budou západní vlády v tomto okamžiku vědomy rizika eskalace a ruské preventivní odpovědi, veřejné pobouření bude natolik živeno bývalými, i některými současnými politiky, že dosáhne takové úrovně, že Rusko pochopí situaci, jako bezprostřední politickou přípravu na útok proti Rusku, který už západní vlády nejsou schopny odvrátit. A bude útok NATO na Rusko považovat  za nevyhnutelný. V tomto okamžiku Rusko preventivně udeří, aby zabránilo NATO provést bezprostřední přípravu na útok.
  • Rusko může mylně vyhodnotit posilování obrany NATO na východním křídle jako přípravu k bezprostřednímu útoku! Jakékoli rozmisťování dalších vojsk NATO v Polsku, Rumunsku a nebo v Pobaltí bude Ruskem považováno za přípravu k útoku, zejména v okamžiku, kdy budou do oblasti umisťovány potenciální zbraně dalekého dosahu – zejména raketomety HIMARS, a letadla. Rusko se bude obávat, že tyto nové síly rozmisťované na východě mají kapacitu provést první úder na Moskvu a ruská centra. Ruské obavy z konvenčních sil rozmisťovaných na východní hranici budou narůstat tím víc, čím více bude ruská pozemní armáda vázána boji na Ukrajině. Jakmile Rusko dojde k přesvědčení, že kapacity nahromaděné NATO na východní hranici jsou dostatečné k provedení prvního úderu, provede preventivní jaderné údery, a to bez ohledu na jakákoli slova a nebo vyhlášení, či ujišťování představitelů NATO a západních politiků, že jde pouze o obranné síly.
  • Jakmile bude Ukrajina vyzbrojena moderními sofistikovanými zbraněmi, které nikdy nevlastnila. Jakmile se na Ukrajině zvýší počet zahraničních dobrovolníků. Rusko dojde k přesvědčení, že NATO dodalo zbraně a vojáky, aby vedli pod hlavičkou Ukrajiny válku s Ruskem. Aby včas zabránilo tomuto válečnému scénáři – provede okamžité varovné útoky proti zemím NATO – v tomto případě může Rusko začít varovat i sabotážemi vojenské infrastruktury NATO. Tyto sabotáže budou viditelné – protože jejich prvním cílem je varovat Západ před důsledky dalšího kola nevyhnutelné eskalace konfliktu mezi Západem a Ruskem! (Vrbětice!?)
  • Vysoká ruská spotřeba přesné munice na Ukrajině, a skutečnost, že Ukrajina přesto dosud vzdoruje, může v Ruském velení vyvolat pocit, že pro úspěšné zastrašení Západu preventivním útokem, bude třeba provést preventivní úder pomocí jaderných zbraní! Neboť preventivní úder přesnými konvenčními zbraněmi nedosáhne, jak ukázal ukrajinský konflikt potřebné odstrašující razance.
  • Válka mezi Ruskem a NATO není nevyhnutelná. Ne každá jednotlivá eskalace musí nutně vést k válečnému konfliktu mezi Západem a Ruskem. Ale rizika jsou obrovská!

 

 

 

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Video zo zdemolovania semaforu stále nezverejnili

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5550433x
Priemerná čítanosť článkov: 3720x

Autor blogu

Kategórie